Különleges folyami hajójáratok indulnak Európában
2027-től indít Európában új folyami hajózási szolgáltatást a Royal Caribbean Group. A tervek szerint tíz hajó áll forgalomba, a foglalások már az idén elérhetők lesznek. A vállalat célja, hogy a tengeri hajózásban megszokott szolgáltatásokat és színvonalat a folyami útvonalakon is megjelenítse. Jason Liberty, a cég vezérigazgatója szerint az új járatokkal az egyre növekvő keresletet kívánják kiszolgálni.
A társaság az első körben 10 új, a piacon innovatívnak számító hajó megrendeléséről írt alá szerződést, ezek elsőként Európában fognak közlekedni – számol be a cég magyar képviseletét ellátó Tengerjáró. A Celebrity Cruises az Edge Series tengerjáró különleges dizájnját és eleganciáját jeleníti majd meg a folyami hajózásban.
Életre szóló élmény – nem csak az óceánon
„Büszkén jelentjük be belépésünket a folyami hajózás piacára a Celebrity Cruises prémium utazási márkánkkal” – közölte a Royal Caribbean Group elnök-vezérigazgatója. „Vendégeink és utazási partnereink számíthatnak arra, hogy azt tesszük majd, amiben a legjobbak vagyunk – innoválunk és emeljük a folyami hajózás színvonalát, miközben kielégítjük az egyre növekvő keresletet az exkluzív, kulturális kínálatban is gazdag utazási lehetőségek iránt” – fogalmazott Jason Liberty. „Mi vagyunk a legjobbak a világon az életre szóló élményt nyújtó nyaralás megvalósításában, a folyami hajózás megteremtése pedig egy újabb lehetőség ennek biztosítására” – tette hozzá.
A Celebrity River Cruises a Celebrity prémium kínálatának bővítését jelenti, a folyami hajózásban is megjelenik majd a márka szolgáltatásközpontú attitűdje. Az utasok behajózhatnak az ikonikus városok központjába, megkóstolhatják a helyi gasztronómiai különlegességeket, és partra szállva egyedi sétákon vehetnek részt – Celebrity módra.
„A Celebrity River Cruises elsőként Európában valósítja meg az Edge Series tengerjárókon már megszokott minőséget és eleganciát” – mondta Laura Hodges Bethge, a Celebrity Cruises elnöke. „Már forradalmasítottuk a tengeri hajózást kiemelkedő vendéglátásunkkal, díjnyertes gasztronómiai és italkínálatunkkal, valamint kifinomult dizájnunkkal. Örömmel visszük át ezeket az élményeket a folyami hajózásba is” – fogalmazott a társaság elnöke.
A Celebrity Cruises flottája már csaknem 300 úti célra viszi vendégeit 70 országban, mind a hét kontinensen. A hajótársaság több mint 35 éve az iparág úttörője, a Celebrity Cruises folyamatosan túlteljesíti az elvárásokat, hajói az innováció élvonalában járnak.
English Summary
Starting in 2027, Royal Caribbean Group will launch a new river cruise service in Europe. The company plans to operate ten ships, with bookings available later this year. Their goal is to bring the luxury and service of sea cruises to river routes. According to CEO Jason Liberty, the new service is intended to meet the growing demand for exclusive, culturally rich travel experiences.
The first ships will be innovative new vessels, designed with the elegance of the Celebrity Cruises Edge Series, and will operate exclusively in Europe. Liberty emphasized that the company aims to elevate the standards of river cruising while providing exceptional guest experiences.
Celebrity River Cruises will offer a premium travel experience, with an emphasis on service, gourmet dining, and unique excursions in iconic cities. This expansion builds on Celebrity Cruises’ long history of excellence in sea travel, and the brand aims to bring the same luxury and sophistication to river cruising.
Kapcsolódó cikkek
- Forradalmi bioüzemanyag-kísérlet segítheti a hajótársaságok energetikai átállását
- Környezetbarát tengerjárók szelik hamarosan a vizeket
- ABB Decoded podcast: Technológiák a zöldebb hajózásért
- Bemutatták a világ legnagyobb óceánjáró hajóját
- Allianz: Történelmi mélypontra süllyedtek a hajózási veszteségek
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
European Marketing Agenda 2025 Webinárium – Már elérhető online!
Az európai marketingszövetségeket – köztük a Magyar Marketing Szövetséget is – magába foglaló European Marketing Confederation (EMC) február 4-én tartotta meg éves trendfelmérése, a European Marketing Agenda 2025 eredményeit összegző webináriumát, amely több mint 900 résztvevőt vonzott. Ezzel az idei Agenda a szervezet eddigi legnépszerűbb kezdeményezésévé vált.
Intelligens energiagazdálkodás a SmartThings platformon
Az ABB és a Samsung Electronics bejelentették, hogy az ABB InSite energiamenedzsment rendszert integrálják a Samsung SmartThings és SmartThings Pro platformjaiba, ezzel újabb lépést téve a fejlett intelligens épülettechnológia irányába. Az ABB-free@home okosotthon rendszer SmartThings-be történő korábbi integrálásával a felhasználók mostantól egyszerűbben kezelhetik és optimalizálhatják a lakó- és kereskedelmi ingatlanok energiafogyasztását.
A közösségi média ereje: Hogyan emelkedj ki a tömegből?
A 2025-ös marketingtrendek központjában három kulcsfogalom áll: személyes jelenlét, videó és közösség. Mára elengedhetetlenné vált, hogy minden vállalkozás, legyen szó kisvállalkozásról vagy nagy cégről, aktívan jelen legyen a közösségi médiában. A siker kulcsa abban rejlik, hogy a vállalkozások hogyan tudják magukat kiemelni a konkurencia közül, hogy eredményesek legyenek.