Online és offline sikerek a MediaMarktnál

forrás: Prím Online, 2025. február 16. 13:53

Annak ellenére, hogy a gazdasági helyzet továbbra is nehéz, a MediaMarkt anyavállalata, a Ceconomy az első negyedévben jelentős forgalom- és nyereségnövekedést ért el a 2024/25-ös pénzügyi évben. A cégcsoport közleménye szerint az eredmények azt mutatják, hogy a MediaMarkt stratégiája, amely egyszerre és összehangoltan van jelen az online térben és a hagyományos üzletekben, azaz az omnichannel modell, sikeresnek bizonyult.

Mi a titok? Ügyfélközpontúság és kényelem minden szinten A MediaMarkt sikerének kulcsa, hogy a vásárlók igényeit helyezi a középpontba. Legyen szó online vásárlásról vagy bolti kiszolgálásról, a vásárlók mindenhol magas színvonalú szolgáltatással és szakértelemmel találkoznak. A cégcsoport folyamatosan fejleszti szolgáltatásait, például személyre szabott tanácsadást kínál, és az online időpontfoglalási rendszerével egyre több üzletben minimalizálja a várakozási időt.

 

A számok is ezt támasztják alá: a Ceconomy árbevétele 9,5%-kal nőtt, elérve a 7,6 milliárd eurót az első negyedévben, míg a korrigált nyeresége 12,8%-kal emelkedett. Az online eladások is jelentős, közel 16%-os növekedést mutattak.

 

 

Fenntarthatóság és növekedés A MediaMarkt nemcsak a vásárlói élményre, hanem a környezetvédelemre is nagy hangsúlyt fektet. Egyre több "BetterWay" jelzésű fenntartható terméket kínálnak, amelyek aránya már elérte a csoport szintű eladások 25%-át. A használt készülékek visszavásárlási lehetősége és a felújított termékek népszerűsége is nő.

 

"Büszkék vagyunk arra, hogy a MediaMarkt Magyarország is hozzájárul a cégcsoport nemzetközi sikeréhez. Magyarországon piacvezetők vagyunk, és nálunk is a magas színvonalú, omnichannel szolgáltatások és a vásárlói igényekre szabott megoldások jelentik a siker kulcsát. Kiemelt figyelmet fordítunk a fenntartható termékek kínálatának bővítésére és a környezettudatos vásárlás ösztönzésére, hogy vásárlóink a lehető legjobb élményt kapják, miközben a jövőre is gondolnak." – mondta Szilágyi Gábor, a MediaMarkt Magyarország ügyvezető igazgatója.

 

English Summary

Ceconomy, MediaMarkt’s parent company, saw significant growth in both revenue and profit in Q1 2024/25, despite the tough economic climate. The success is attributed to their omnichannel strategy, offering seamless service both online and in-store. The company focuses on customer experience, convenience, and sustainability, with increasing sales of eco-friendly products and refurbished devices. MediaMarkt continues to lead the Hungarian market with tailored solutions and strong service offerings.

 

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az AI új világa: Influenszerek és a reklámipar forradalma

A mesterséges intelligencia robbanásszerűen tört be az élet minden területére, így a reklámiparba is, és mostanra már az influenszerek világát is átalakítja. Az AI alkalmazásával a kis- és középvállalkozások számára is lehetőség nyílik arra, hogy költséghatékony módon, élethű, meggyőző karaktereken keresztül juttassák el üzeneteiket a célcsoportjukhoz. Ez pedig komoly kihívást jelenthet a kisebb követőtáborral rendelkező véleményvezérek számára.

2025. március 22. 11:43

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Továbbra sem tudjuk, hogy kik ölették meg Kennedyt

2025. március 21. 16:38

iPhone 17 Air: A legvékonyabb iPhone a láthatáron

2025. március 18. 13:29

„Az Ön eszköze veszélyben van, össze fog omlani” – 8 tipp a félelemkeltő csalások elleni védelemhez

2025. március 13. 09:55

Történelmi magyar siker a Holdon

2025. március 11. 16:01