Simon György a Yettel új marketingigazgatója
Simon György több mint húsz év tapasztalattal rendelkezik az infokommunikációs szektor különböző területein. Pályafutása során számos iparági szerepkörben tevékenykedett, az elmúlt három évben pedig a Szerencsejáték Zrt.-nél dolgozott, ahol a digitális lottójátékok fejlesztésére fókuszált. Innen tér most vissza a telekommunikáció világába, a Yettel Magyarország lakossági marketing igazgatói pozíciójába.
Közgazdászként a Budapesti Corvinus Egyetemen végzett. Fontos számára a folyamatos tanulás és a fiatalok támogatása, ennek szellemében egy évig középiskolai tanárként is dolgozott, ahol számvitelt oktatott. Vezetőként az együttműködésre és a pozitív munkakörnyezet kialakítására helyezi a hangsúlyt, mert meggyőződése, hogy ezek nélkül nem lehet tartósan sikeres csapatot építeni.
Tapasztalatai kiterjednek agilis működésű szervezetekre is, és bár otthonosan mozog a klasszikus marketingstratégiák világában, különös lelkesedéssel fordul az intelligens digitális megoldások felé. Hisz abban, hogy a valódi ügyfélélmény és értékteremtés képezi az üzleti siker alapját, ezért mindig nyitott új vagy innovatív megközelítésekre.
Szabadidejében lelkes híve a városi vasúti közlekedés történetének, és szenvedélyesen szeret főzni feleségének és két gyermekének.
English Summary
György Simon brings over 20 years of experience in the ICT sector, with a strong focus on digital innovation and customer-centric solutions. Most recently, he worked at Szerencsejáték Zrt., leading the development of digital lottery games, and now returns to telecommunications as Director of Consumer Marketing at Yettel Hungary. A graduate of Corvinus University of Budapest, he values lifelong learning, mentoring young talent, and fostering positive, collaborative work environments. Beyond his professional life, he’s passionate about urban railway history and enjoys cooking for his wife and two children.
Kapcsolódó cikkek
- Exportrekord: a Pepita megduplázhatja nemzetközi forgalmát 2025-ben
- Mélyebb kapcsolatok, tartalmas beszélgetések – A Yettel digitális kártyái segíthetnek
- Erős évet zárt a ViVeTech
- Mobilnet nélkül maradt a barátod? Segíts neki egy gigával!
- ABB: Erős kezdés 2025-ben és folyamatos növekedési kilátások
- Ismét az FT 1000 ranglistán a magyar ServerElite
- 21 év hűség, 1300 autó, egy közös jövő – Az UFleet sztorija
- Marketing és kultúra találkozása a megújult Néprajzi Múzeumban
- Ismét a legjobbak között a Schneider Electric
- A DEKRA száz éve a biztonság és a minőség szolgálatában
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Vissza az internet hőskorába: az Internet Kalauz és a Business Online már elérhető az Arcanum adatbázisában
Az Arcanum Digitális Tudománytár újabb két ikonikus magyar internetes folyóirattal bővült: az 1996 tavaszán indult Internet Kalauz és az 1996 őszén startolt Business Online mostantól teljes terjedelmükben kereshetőek és letölthetőek az előfizetők számára. A digitális archívum lehetőséget kínál arra, hogy visszatekintsünk azokra az időkre, amikor az online jelenlét még korlátozott volt, és a papíralapú útmutatók elengedhetetlenek voltak az internet világában való eligazodáshoz.