Véget ért az eBay-AOL reklámszövetség
Kiss Ádám Zoltán Kiss Ádám Zoltán, 2003. április 1. 20:50

A korábbi gyakorlat szerint az eBay gyakorlatilag árulta az AOL Time Warner felületeit, ám nemrég stratégiai döntés született az ágazat leépítéséről, mivel nem hozott elég profitot. Közben az eBay fórumához legközelebb álló AOL online szolgáltatásaiban csökkentette a reklámokat, és megszüntette a külső értékesítést a külön ablakokban megnyíló felületekre. Ennek oka a sorozatos, és egyre jobban érezhető reklamációhullám a felhasználók részéről. Az AOL végül úgy értékelte a helyzetet, hogy többet vesztenek, mint nyernek az egész ügyön, tehát nem érdemes erőltetni a dolgot. A médiacég ennek ellenére minden megjelenési formájában továbbra is kiszolgálja az eBay révén szerzett ügyfeleket, de csak a szerződések lejártáig.
Kapcsolódó cikkek
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- Etarget: 28 százalékkal nő az internetes hirdetési piac
- Reklámokra is lehet majd licitálni az eBay-en
- Reklámrészesedést kapnak a YouTube-ra feltöltők
- Vártnál nagyobb mértékben nőtt az eBay nyeresége
- A Google szállítja a hirdetést az eBay-nek
- Kétszázmillió regisztrált tag az eBay-en
- Kulcsszavas eBay reklámok a neten
- Formálódó Microsoft - Time Warner összefogás a Google ellen a hirdetési piacon
- eBay: 40 százalékkal nőtt a negyedéves eredménye
Cikkgyűjtő
További fontos híreink
Milyen nagy lesz a közelgő havazás? Előrejelzés a mesterséges intelligencia segítségével
2025. február 1. 13:44
Veszélyes hirdetések rejtőzhetnek a keresési eredményekben: hogyan ismerjük fel ezeket?
2025. január 30. 14:34
Magyarországra is megérkezett a világ első kereskedelmi forgalomban kapható humanoid robotja
2025. január 28. 12:57