Új üzletág két ERP-megoldással az LLP Budapest-nél
Irodát nyit az LLP Belgrádban
Hét éve annak, hogy az LLP Budapest megnyitotta irodáját Magyarországon, akkor még egyetlen ERP-termékkel (SunSystems) képviseltetve magát. A cég portfoliója mára jelentős mértékben bővült (Pivotal CRM, Ariba B2B, stb.), s az üzleti és pénzügyi szoftverekre koncentrálva ma alapvetően tanácsadói feladatokat lát el a magyar és a kelet-közép-európai piacokon.
Az LLP az évek alatt újabb és újabb alkalmazásokat vett fel termékkínálatába, azért, hogy több alternatív megoldást tudjon ajánlani vásárlóinak. Így kötött szerződést a cég múlt év végén a Microsoft Business Solutions-szel a Navision megoldásra, amely újabb lehetőséget jelentett a cég számára a komplex megoldásokat igénylő vásárlók piacán.
A Microsoft Business Solutions-szel együttműködve az LLP néhány hónapos tapasztalatszerzés után rendhagyó módon lehetőséget kapott arra is, hogy a Navision rendszer mellett az Axapta megoldást is - egyidejűleg, ugyanabban a szervezetben -, képviselje hazánkban. Az LLP úgy tapasztalta, hogy az ügyfelek igénylik, hogy a rendszer szabadon testre szabható legyen, teljes körű lefedettséget adjon, valamint ágazati megoldásokat is létre lehessen hozni velük. Európában mindössze 9 szervezet kapott jogosultságot arra, hogy ezt a két terméket egy és ugyanazon cég képviselje.
A legújabb megállapodás alapfeltétele az volt, hogy a cég pénzügyileg stabilnak mutatkozzék, biztosítsa a rendszer elsajátításához szükséges erőforrásokat, s hogy a két termék házon belül ne jelentsen konkurenciát egymásnak és a meglévő képviselt termékeknek. Az erőforrások biztosításában az LLP tanácsadói már korábban bizonyítottak azzal, hogy alig néhány hónap alatt elsajátították a Navision rendszer ismeretét (például a termelésirányítási rendszert érintő hivatalos vizsgával egyelőre Magyarországon még csak az LLP munkatársa rendelkezik). Az egymásnak konkurenciát jelentő Navisiont és az Axaptát pedig az LLP egyazon üzletágban helyezte el külön értékesítési és tanácsadói csapattal. Az üzletág felállításának gyorsan kellett történnie, mivel az elmúlt néhány hónap alatt már több céggel is üzleti kapcsolatot alakított ki.
Az LLP-nek jelenleg is vannak olyan üzleti lehetőségei, melyek már az Axapta termékkel kapcsolatos tanácsadásra, bevezetésekre is vonatkoznak. 2003 végéig az MBS üzletágtól az LLP több száz millió forint árbevételre számít.
Kapcsolódó cikkek
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- Számadó újdonságok: virtuális könyvelő és menedzsmentrendszerek
- Kereskedelmi banki ügyvitel Microsoft Dynamics AX-en
- RIS: az első JD Edwards outsourcing szolgáltató Magyarországon
- MS ERP megoldás építőipari és holding vállalatokra
- Axiál - regionális szerepvállalás Infosys támogatással
- Az SAP világszinten piacvezető a vállalati informatikai megoldások területén
- Microsoft online CRM szoftver
Az LG a piaci környezethez alkalmazkodó stratégiákkal reagál a gyorsan változó üzleti környezetre
William Cho, az LG Electronics (LG) vezérigazgatója, valamint a vállalat kulcsfontosságú vezetői egy Las Vegasban (Nevada, USA) tartott sajtótájékoztatón ismertették a vállalat 2025-ös üzleti stratégiáját. A vezérigazgató elmondta, hogy a gyorsan változó globális piaci környezethez igazodó megvalósítási stratégiákkal kell kiépíteni a strukturális versenyképességet és felgyorsítani a minőségi növekedést.
A napelemek energiájának kihasználásához nyújt útmutatást egy új jelentés
Egyre több figyelmet fordítanak a fenntarthatósági célok elérésére a kereskedelmi ingatlanpiac szereplői, ezért a megoldásokat kereső ingatlantulajdonosok és bérlők számára kulcsfontosságúvá válnak a napelemes rendszerek. Az energiahatékonysággal kapcsolatos növekvő igények és a szén-dioxid-mentesítésre való törekvések fényében a napelemes megoldások jelentős környezeti, gazdasági és stratégiai előnyöket biztosítanak az ingatlanszektor számára.
Az LG vezérigazgatója bemutatta a vállalat 2025-ös versenyképességi és növekedési stratégiáját
William Cho, az LG Electronics (LG) vezérigazgatója, valamint a vállalat kulcsfontosságú vezetői egy Las Vegasban (Nevada, USA) tartott sajtótájékoztatón ismertették a vállalat 2025-ös üzleti stratégiáját. A vezérigazgató elmondta, hogy a gyorsan változó globális piaci környezethez igazodó megvalósítási stratégiákkal kell kiépíteni a strukturális versenyképességet és felgyorsítani a minőségi növekedést.
Az ESG a MAGE Fenntarthatósági Fórumának központi témája
Szalóczy Miklós, a Magyar Gépjárműipari Egyesület (MAGE) Fenntarthatósági Szakmai Fórumának vezetője, a Robert Bosch Kft. GST Energy energiakérdésekkel foglalkozó globális munkacsoportjának vezetője adott betekintést a Fórum működésének elmúlt egy évébe.
ViennaBusiness – Bécs új innovációs platformja
Bécs városa új, nemzetközi üzleti weboldalt indított el "ViennaBusiness" néven, amelynek célja, hogy a város gazdasági központként is vonzóbbá válhasson a világ számára. Emellett a program nemzetközi cégeket, startupokat és szakembereket karol fel és többek közt abban is segít nekik, hogy könnyebben letelepedhessenek Bécsben.