C64-hez kötődő internetes szolgáltatásokat indít az Ironstone
Amikor az elmúlt héten fény derült arra, hogy az Ironstone megvásárolta a Tulip Computers-től a Commodore 64 licenszjogait, a nem éppen mai masina rajongói rögtön azon félelmüknek adtak hangot, hogy ennek következtében az Ironstone ellenük esetlegesen jogi támadásokat fog indítani, ami a C64 közösség felbomlásához is vezethet. Darren Melbourne, az Ironstone kreatív igazgatója az üggyel kapcsolatban elmondta, hogy cége a Commodore 64 felhasználókat korántsem ellenségként, hanem barátként szeretné kezelni, valamint elmondta, hogy az Ironstone előfizetéses rendszerű Commodore 64 internetes portált kíván létrehozni. A Commodore 64 őrangyalává szeretnénk válni, és össze szeretnénk fogni azt a több milliós közösséget, mely manapság is mindent megtesz annak érdekében, hogy ez a jó öreg számítógép ne vesszen ki az emberek emlékezetéből - nyilatkozta Melbourne.
Melbourne utalt arra, hogy az Ironstone meg kívánja változtatni az eredeti Commodore 64 logót, még pedig annak érdekében, hogy egyértelműen meg lehessen különböztetni egymástól a régi és az új C64-es termékeket. A Commodore 64 logót csak minimális mértékben kívánjuk megváltoztatni, kilencven százalékban marad a régi - nyugtatta meg a C64 rajongókat Melbourne.
Kapcsolódó cikkek
- Kínai rakétahordozó tengeralattjáró a Google Earth-ön
- Új szolgáltatások HR szakembereknek és álláskeresőknek
- MSN: online nézettségi rekord a Live Earth koncerttel
- Kínában is szolgáltathat tartalmat a Google
- Google: A Blogger elérhető már magyarul is!
- 400 ezer dollár bírság eBay-csalásért
- Premierfilmek kölcsönzését tervezi az Apple az iTunes-on
- Elindult a T-Mobile Kapcsolat koncert honlapja
- Elindult az online jegyértékesítés a Hegyalja fesztiválra
- Két gigabyte-nyi postafiók minden T-Online netelőfizetőnek
Hatalmas a kereslet a HONOR befelé hajlítható telefonjára
Kiválóan teljesített első napjaiban a már Európa több országában is kapható HONOR Magic V3. A Magyarországra október 1-jén érkező eszköz megjelenése első napján 56%-kal több eladást produkált, mint elődje, a HONOR Magic V2. A készletek kifejezetten korlátozottá váltak, de újabb, nagyobb szállítmány várható a napokban.
Az ARUBA Hackathon visszatért – 24 órás verseny a legjobb fejlesztők számára
A vezető európai felhőszolgáltató ArubaCloud a ComputerTrendsszel együttműködésben a Magyarországi Vezető Informatikusok Szövetsége (VISZ) szakmai támogatásával programozói hackathont rendezett idén szeptember 14-15-én, hogy ezzel is hozzájáruljon a magyarországi IT-tehetségek felfedezéséhez.
Megvannak a Marketer of The Year hazai jelöltjei
A legnagyobb hatású, legeredményesebb marketingesek elismerése céljából új díjat alapított a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ). A szakmai zsűri ajánlása alapján, az idén először szervezett díj jelöltjei: Balogh Barbara (Velux), Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt.), Beke Zsuzsa (Richter), Mérő Ádám (The Coca-Cola Company), valamint Pantl Péter (MOL Group). A “Marketer of The Year” exkluzív díjat szeptember 19-én a Marketing Summiton adják majd át. Az elismerés valódi különlegessége az, hogy annak első helyezettje képviseli Magyarországot a European Marketing Confederation által szervezett, 2025-ös “European Marketer of The Year Award”-on.
A Rubik-kocka 50. évfordulóját ünnepelték a Széchenyi-egyetem Innovációs Parkjában
A Rubik-kocka feltalálásának 50. évfordulója alkalmából Rubik Ernő világhírű feltaláló volt a Széchenyi István Egyetem és a győri önkormányzat vendége szeptember 12-én. A Győri Innovációs Park aulájában, a Kocka néven ismert épületben Rubik-kocka-kirakó versennyel és pódiumbeszélgetéssel ünnepelték meg a jubileumot.
Tarol a HONOR Magic V3 Európában
Kiválóan teljesített első napjaiban a már Európa több országában is kapható HONOR Magic V3. A Magyarországra október 1-jén érkező eszköz megjelenése első napján 56%-kal több eladást produkált, mint elődje, a HONOR Magic V2. A készletek kifejezetten korlátozottá váltak, de újabb, nagyobb szállítmány várható a napokban.