SAP: komplett CRM-megoldás fogyasztásicikk-gyártók számára
Az érintett szektor szereplői közül többek között a Colgate-Palmolive, a Dial Corporation, a Fraser & Neave Holdings Bhd és a Nestlé is a mySAP CRM átfogó funkcionalitását használja értékesítési, szolgáltatási, marketing- és ellátásilánc-folyamatai ésszerűsítésére, az ügyféligények pontosabb megismerésére építő forgalomnövelő kezdeményezései támogatására, valamint a promóciós/marketingkampányok célzottságának és hatékonyságának növelésére. A mySAP CRM már elérhető, legújabb változatához kidolgozott ágazatspecifikus megoldások 23 piac szereplőinek kiemelt üzleti folyamatait támogatják.
A fogyasztási cikkek gyártóinak speciális üzleti kihívásokkal kell megbirkózniuk. Ilyen pl. a márkahűség csökkenése, a termékcsaládok gyors avulása, a bonyolult promóciós kampányok összehangolása és az egyes termékkategóriák külön stratégiai üzletágakba szervezése. Ezeket a kihívásokat tovább növeli, hogy a vásárlók két csoportjával - a kiskereskedőkkel és a fogyasztókkal is - szoros kapcsolatokat kell ápolniuk.
A mySAP CRM új változata az árbevételt közvetlenül befolyásoló üzleti folyamatokat állítja a középpontba, és lehetővé teszi a vállalatok számára versenypozíciójuk javítását. A fogyasztási cikkek piacához igazított képességek - köztük az SAP Trade Promotion Management, valamint a márka-, a termékkategória- és az ügyfélkezelés - révén a vállalatok hatékonyabban dolgozhatják ki és kísérhetik figyelemmel promóciós programjaikat, marketingeszközeik eredményesebb felhasználásával lerövidíthetik az új termékek piacra viteli idejét, és fontos ismereteket szerezhetnek azzal kapcsolatban, miként értékelik a fogyasztók az adott márkát és a versenytársak termékeit.
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A NIS2 megfelelés és a MI-megoldások is megnehezítik a magyar cégek digitális átállását
Az informatika minden eddiginél gyorsabban fejlődik, így nem csoda, hogy ezt sokszor a cégek sem győzik követni. A felhőtechnológia néhány éve még modern kuriózumnak számított, ma már azonban elvárás, hogy bárhol is vagyunk, minden adat azonnal elérhető legyen. Ez a technológiai ugrás azonban nemcsak a rugalmas együttműködést és a munkavégzés szabadságát hozta el a cégek életébe. Ha nem szakszerű módon történik meg egy új IT rendszerre való átállás, az komoly kiberbiztonsági kockázatnak teszi ki a vállalatot. Egy rendszergazdának nemcsak az a feladata, hogy fejlessze a vállalat informatikai hátterét, a cég dolgozóit is oktatnia kell az új rendszerek használatára.
Huawei: Az intelligens technológiák 2030-ra 16 billió dollárral növelhetik a globális GDP-t
A Huawei több mint tíz intelligens hálózati terméket és megoldást mutatott be az idei, müncheni Huawei Network Summiton. Az új Xinghe hálózati megoldások lehetővé teszik a rendkívül gyors adatátvitelt és a nagy teljesítményű hálózati környezetek kiszolgálását, ezzel elősegítve Európa digitális és intelligens fejlődését. Az eseményen több mint ezeregyszáz iparági szakértő, technológiai vezető és partner vett részt több mint 30 országból, köztük Németországból, Franciaországból, Olaszországból, Svájcból, Spanyolországból, Törökországból és Magyarországról is.