PanTel: Minél függetlenebb a hatóság, annál erősebb a verseny
A PanTel október 29-én tartott sajtótájékoztatóján Jan Mulder
vezérigazgató felhívta a figyelmet, a cég üdvözli a vezetékes
távközlésben a versenyt minél jobban elősegítő új elektronikus
hírközlési törvényt.
Bárányné Sülle Gabriella, aki október 28-án a PanTel EHT-val kapcsolatos észrevételeit tolmácsolta a Parlamentben az Informatikai és Távközlési bizottság előtt, kérdésünkre arról tájékoztatott, hogy a következőket tartotta különösen fontosnak a bizottság tudomására hozni: „A liberalizáció piaci érvényesülése csak új szerződéses feltételek mellett működhetne: előfizetői szerződéseknél például a szolgáltató-választásra vonatkozó jog érvényesülhetne, a hálózati szerződéseknél pedig például a diszkriminatív árazások tilalmára vonatkozó rendelkezésekkel, vagy az egyetemes szolgáltatások túlzott költsége jelentős korlátozásával. A változásoknak pedig a lehető leghamarabb kellene hatályba lépniük, hiszen az előterjesztésben az Általános Indoklás részletesen meghatározza a hatályos törvény hibáit, hiányait, torzulásait, tehát fel lehet készülni ezek kijavítására. A liberalizáció választása tehát a legrövidebb határidők, a hatóság legegyszerűbb eljárásainak a választását jelenti a módosításokról történő szavazásról, nem pedig 8 hónapos vagy még hosszabb idejű haladékok megengedését a törvényben".
Kapcsolódó cikkek
- Erősebb alternatív szolgáltató a piacon
- A PanTel és a Wiera kísérleti mobil VoIP szolgáltatást indít
- Valódi „meztelen” ADSL a PanTel-től
- A legtöbb számot a PanTelhez hordozták
- A 3C a PanTel segítségével országos lefedettséghez jut
- HTCC - 83 százalékkal nagyobb bevétel
- ADSL2: Elsőként PanTeltől
- Pantel: ingyen ADSL és aracsony tarifák vállalkozásoknak
- Hungarotel, PanTel: karcsúsítás - új termékek, díjcsomagok várhatók
- Távozik Mulder a PanTel éléről
Az európai utazók 72%-a szeretné leküzdeni a nyelvi akadályokat a jobb utazási élményért
A Samsung legújabb kutatásából kiderül, hogy az európai nyaralók* 72%-a azt vallja, hogy sokkal jobban élveznék a külföldi vakációt, ha jobban, gond nélkül tudnának kommunikálni a helyiekkel. Ennek megoldásaként a Samsung arra ösztönzi az utazókat, tegyék próbára a Galaxy AI-t a következő felfedezőútjuk során.
Az európai utazók 72%-a szeretné leküzdeni a nyelvi akadályokat a jobb utazási élményért
A Samsung legújabb kutatásából kiderül, hogy az európai nyaralók* 72%-a azt vallja, hogy sokkal jobban élveznék a külföldi vakációt, ha jobban, gond nélkül tudnának kommunikálni a helyiekkel. Ennek megoldásaként a Samsung arra ösztönzi az utazókat, tegyék próbára a Galaxy AI-t a következő felfedezőútjuk során.
Merj segítséget kérni! Online visszaélések elleni kampány a gyermekek védelmében
Edukációs kampányt indít a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Hivatala által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat. A cél, hogy mind a szülők, mind a gyermekek mihamarabb ismerjék fel az online visszaéléseket, és merjenek segítséget kérni.
Ki viseli a kárt a bankkártyás és online fizetés során történt visszaélés esetén?
Csak az idei második negyedévben több mint 8 milliárd forint értékben okoztak kárt a bűnelkövetők a bankkártyás, mobiltelefonos és internetes banki fizetések során Magyarországon. A károsultak jelentős része azonban a mai napig nincsen tisztában azzal, kitől követelheti az okozott kár megtérítését. Még a személyes hitelesítési adatok tévedésből való kiadása esetén is van rá esély, hogy a visszaélés áldozata a bankjától kapjon kártérítést – derül ki többek között a BDO Legal Jókay Ügyvédi iroda alábbi összegzéséből.
Hogyan alakítja át az AI és az automatizáció az értékesítési folyamatokat?
Az AI és az automatizált megoldások lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy gyorsan és hatékonyan reagáljanak az ügyfelek igényeire, és adatvezérelt döntéseket hozzanak. Azonban a személyes kapcsolatok, a bizalom és az empatikus ügyfélkezelés továbbra is kulcsfontosságú szerepet játszik abban, hogy a vállalatok kiemelkedjenek a versenytársak közül. Hogyan ötvözhetik a cégek a technológiai innovációkat és az emberi interakciókat, hogy új szintre emeljék a vásárlói élményt?