Westel: Humor és feljelentés a válasz a Vodafone-provokációra
Valóságshow reklámfilmben?
A Westel a versenytörvény megsértése miatt bejelentéssel élt a
Versenyhivatalnál, mivel a harmadik mobilszolgáltató Vodafone az idén
több olyan televíziós reklámot sugárzott, amelyek alkalmasak a
fogyasztók tisztességtelen befolyásolására.
A Westel a provokatív hangnemre reklámfilmjében humorral válaszolt. Reméli és elvárja, hogy helyreáll a piac szereplőinek valódi tényalapú tájékoztatása a szektorban, és az irónia eszközeivel hívja fel a figyelmet az etikailag korrekt megoldások szükségességére.”- olvasható a Westel közleményében.
Kapcsolódó cikkek
- A Pannon nem ért egyet a GVH döntésével
- Húszmilliós bírság a Pannonnak - megtévesztő reklámokért
- Megsemmisített iratok - megszüntetett GVH-eljárás
- Húszmilliós bírságot kapott a Vodafone Magyarország
- Gyakran tévesztik meg fogyasztóikat a mobilszolgáltatók
- 1,5 millió dollár büntetés rejtett reklámprogramok terjesztéséért
- GVH 2006: 11,4 milliárd forint összegű bírságot szabott ki a hivatal
- GVH: 16 milliós bírság a Pannonnak
- Újabb elmarasztalás, ezúttal bírság nélkül
- GVH: 100 milliós bírság a Magyar Telekomnak
Az európai utazók 72%-a szeretné leküzdeni a nyelvi akadályokat a jobb utazási élményért
A Samsung legújabb kutatásából kiderül, hogy az európai nyaralók* 72%-a azt vallja, hogy sokkal jobban élveznék a külföldi vakációt, ha jobban, gond nélkül tudnának kommunikálni a helyiekkel. Ennek megoldásaként a Samsung arra ösztönzi az utazókat, tegyék próbára a Galaxy AI-t a következő felfedezőútjuk során.
Az európai utazók 72%-a szeretné leküzdeni a nyelvi akadályokat a jobb utazási élményért
A Samsung legújabb kutatásából kiderül, hogy az európai nyaralók* 72%-a azt vallja, hogy sokkal jobban élveznék a külföldi vakációt, ha jobban, gond nélkül tudnának kommunikálni a helyiekkel. Ennek megoldásaként a Samsung arra ösztönzi az utazókat, tegyék próbára a Galaxy AI-t a következő felfedezőútjuk során.
Merj segítséget kérni! Online visszaélések elleni kampány a gyermekek védelmében
Edukációs kampányt indít a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Hivatala által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat. A cél, hogy mind a szülők, mind a gyermekek mihamarabb ismerjék fel az online visszaéléseket, és merjenek segítséget kérni.
Ki viseli a kárt a bankkártyás és online fizetés során történt visszaélés esetén?
Csak az idei második negyedévben több mint 8 milliárd forint értékben okoztak kárt a bűnelkövetők a bankkártyás, mobiltelefonos és internetes banki fizetések során Magyarországon. A károsultak jelentős része azonban a mai napig nincsen tisztában azzal, kitől követelheti az okozott kár megtérítését. Még a személyes hitelesítési adatok tévedésből való kiadása esetén is van rá esély, hogy a visszaélés áldozata a bankjától kapjon kártérítést – derül ki többek között a BDO Legal Jókay Ügyvédi iroda alábbi összegzéséből.
Hogyan alakítja át az AI és az automatizáció az értékesítési folyamatokat?
Az AI és az automatizált megoldások lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy gyorsan és hatékonyan reagáljanak az ügyfelek igényeire, és adatvezérelt döntéseket hozzanak. Azonban a személyes kapcsolatok, a bizalom és az empatikus ügyfélkezelés továbbra is kulcsfontosságú szerepet játszik abban, hogy a vállalatok kiemelkedjenek a versenytársak közül. Hogyan ötvözhetik a cégek a technológiai innovációkat és az emberi interakciókat, hogy új szintre emeljék a vásárlói élményt?