A Microsoft közleményben cáfolja a RealNetworks vádjait
A RealNetworks 1 milliárd dolláros kártérítés megítélését célzó vádjaira reagálva a Microsoft kijelenti, hogy riválisai láthatóan nem csökkent esélyekkel indulnak harcba, mivel a felmérések szerint termékeik változatlanul igen elterjedtek, és így osztoznak a piacon a Microsoft Windows Media Player-ével. A védelem középpontjában a Cnet szerint az "elfogadható mértékű versengés" áll, mely pusztán egészséges piacszerzésnek tartja a Microsoft médiával kapcsolatos üzletpolitikáját. A Microsoft saját védelmében felhozza, hogy a RealNetworks RealPlayer médiaszoftverének több mint 300 millió felhasználója van, és ez az adat önmagában aláás minden piackorlátozásról szóló vádat. A Nielsen/NetRatings adatai szerint decemberben az amerikai felhasználók 34,57 százaléka futtatta a Windows Media Player-t, a RealNetworks programját 20,2 százalék, az Apple QuickTime Player-jét pedig 9,61 százalék használta.
Kapcsolódó cikkek
- Microsoft-LG szabadalom-engedélyezési megállapodás
- A Google a Vista keresőfunkcióját kritizálja
- A Mail2Web.com a Microsoft Partner Programban
- Ezúttal a Microsoft nyert pert az Alcatel-Lucent ellen
- A Microsoft 761 millió dollárral rendezte jogvitáját a RealNetworks-el
- 150 millió dolláros Microsoft-Gateway kiegyezés
- 536 millió dolláros Microsoft-Novell kiegyezés
- Az EU felfüggesztette Microsoftot elmarasztaló határozatának végrehajtását
- A RealNetworks egymilliárd dollárra perli a Microsoftot
- Újabb per a Microsoft ellen: a követelés 1 milliárd dollár
Az európai utazók 72%-a szeretné leküzdeni a nyelvi akadályokat a jobb utazási élményért
A Samsung legújabb kutatásából kiderül, hogy az európai nyaralók* 72%-a azt vallja, hogy sokkal jobban élveznék a külföldi vakációt, ha jobban, gond nélkül tudnának kommunikálni a helyiekkel. Ennek megoldásaként a Samsung arra ösztönzi az utazókat, tegyék próbára a Galaxy AI-t a következő felfedezőútjuk során.
Az európai utazók 72%-a szeretné leküzdeni a nyelvi akadályokat a jobb utazási élményért
A Samsung legújabb kutatásából kiderül, hogy az európai nyaralók* 72%-a azt vallja, hogy sokkal jobban élveznék a külföldi vakációt, ha jobban, gond nélkül tudnának kommunikálni a helyiekkel. Ennek megoldásaként a Samsung arra ösztönzi az utazókat, tegyék próbára a Galaxy AI-t a következő felfedezőútjuk során.
Merj segítséget kérni! Online visszaélések elleni kampány a gyermekek védelmében
Edukációs kampányt indít a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Hivatala által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat. A cél, hogy mind a szülők, mind a gyermekek mihamarabb ismerjék fel az online visszaéléseket, és merjenek segítséget kérni.
Ki viseli a kárt a bankkártyás és online fizetés során történt visszaélés esetén?
Csak az idei második negyedévben több mint 8 milliárd forint értékben okoztak kárt a bűnelkövetők a bankkártyás, mobiltelefonos és internetes banki fizetések során Magyarországon. A károsultak jelentős része azonban a mai napig nincsen tisztában azzal, kitől követelheti az okozott kár megtérítését. Még a személyes hitelesítési adatok tévedésből való kiadása esetén is van rá esély, hogy a visszaélés áldozata a bankjától kapjon kártérítést – derül ki többek között a BDO Legal Jókay Ügyvédi iroda alábbi összegzéséből.
Hogyan alakítja át az AI és az automatizáció az értékesítési folyamatokat?
Az AI és az automatizált megoldások lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy gyorsan és hatékonyan reagáljanak az ügyfelek igényeire, és adatvezérelt döntéseket hozzanak. Azonban a személyes kapcsolatok, a bizalom és az empatikus ügyfélkezelés továbbra is kulcsfontosságú szerepet játszik abban, hogy a vállalatok kiemelkedjenek a versenytársak közül. Hogyan ötvözhetik a cégek a technológiai innovációkat és az emberi interakciókat, hogy új szintre emeljék a vásárlói élményt?