Mobilszolgáltatók együttműködése a Vodafone ellen

Hírügynökségi jelentések szerint a T-Mobile, az Orange, a Telefonica Moviles és a Telecom Italia Mobile elsősorban a Vodafone térnyerése ellen akar fellépni, és az egységes, határokon átnyúló szolgáltatásoknál akarják használni a FreeMove márkanevet. A szövetség a várakozások szerint alacsony roaming-tarifákkal és új termékekkel rukkol ki.
A FreeeMove hétfői londoni sajtótájékoztatóján bejelentettek szerint a szövetség azt várja, hogy az együttműködés nyomán a hangforgalmuk évi 10 százalékkal nő majd, adatforgalmuk pedig a következő 3 évben évről évre megduplázódik majd.
A szövetség hétfőn bejelentette, hogy szerződést kötött a Motorolával és a Nokiával speciális telefonok szállításáról. A FreeMove a két cégtől 6 millió telefont vesz, és az átlagos készülék árak 10 százalékos csökkenését várja.
A FreeMove-ot alkotó négy cégnek 21 európai országban összesen 170 millió ügyfele van és a várakozások szerint 2005 karácsonyára a telefoneladások negyedét már a Motorola, Siemens szerződés keretében beszerzett telefonok teszik ki.
Egy versenytárs szövetség már korábban bejelentette védjegyét: a brit mmO2 Plc, az Enel olasz Wind és spanyol Amena érdekeltsége, valamint a Pannon GSM és norvég anyavállalata a Telenor, valamint az osztrák One, a svájci sunrise a Starmap Mobile Alliance elnevezést válaszotta.
A Starmap a szövetség a múlt hónapban olyan szolgáltatások nyújtását kezdte meg, mint a multimediás üzenetek továbbítása,, valamint az érintett kilenc országban utazó előfizetőknek nyújtott alacsony roaming-tarifák.
A hírügynökségi jelentése szerint számos elemző úgy véli, hogy az új szövetségeknek nehéz lesz csökkenteniük a Vodafone előnyét - nem kis részben a vezetési stílusokban meglévő ellentétek miatt.
Kapcsolódó cikkek
- Új tulajdonosa van a harmadik legnagyobb osztrák mobilszolgáltatónak
- A Deutsche Telekom 1,4 milliárd eurót adna a holland Orange-ért
- Még egyszerűbb SMS-ben lottózni
- A bizalmat leginkább élvező mobilszolgáltató
- Vodafone: növekvő bevételek, csökkenő veszteség
- MTA és T-Mobile: újabb mobiltársadalom-kutatási kötet
- Domino Friends: 5 T-Mobile-os szám hívható féláron!
- Budapesten lesz a Vodafone globális szolgáltató központja
- Újabb autópálya-matricákat vásárolhatnak mobilon a T-Mobile és a Pannon ügyfelei
- A Synergon beszállna a virtuális mobilszolgáltatásba
Az AI új világa: Influenszerek és a reklámipar forradalma
A mesterséges intelligencia robbanásszerűen tört be az élet minden területére, így a reklámiparba is, és mostanra már az influenszerek világát is átalakítja. Az AI alkalmazásával a kis- és középvállalkozások számára is lehetőség nyílik arra, hogy költséghatékony módon, élethű, meggyőző karaktereken keresztül juttassák el üzeneteiket a célcsoportjukhoz. Ez pedig komoly kihívást jelenthet a kisebb követőtáborral rendelkező véleményvezérek számára.
Praktikus tanácsok a tavaszi telefonhasználathoz
A tavasz a megújulás időszaka: hosszabb nappalok, friss energia és több lehetőség a szabadban való időtöltésre. Ahhoz, hogy telefonod lépést tartson veled, érdemes követned a HONOR hasznos tanácsait!
Új HR vezetőt kapott a Schneider Electric dunavecsei okosgyára
Kecskés Krisztinát a Schneider Electric dunavecsei okosgyára, a Duna Smart Power Systems (DSPS) HR vezetőjévé nevezték ki. Feladatai közé tartozik, hogy a folyamatosan fejlődő üzem számára megfelelő szakembereket találjon, támogassa a szervezet fejlődését, és javítson a HR folyamatok hatékonyságán. Emellett stratégiai célja, hogy elősegítse a Schneider Electric azon törekvését, hogy vonzó karrierlehetőségeket kínáljon a fiatal tehetségeknek, és biztosítson számukra szakmai fejlődési lehetőségeket a DSPS-nél vagy akár a vállalatcsoport más területein, legyen szó szakmai előrehaladásról vagy a legmodernebb technikai megoldásokkal rendelkező munkakörnyezetről.
3D-s térkép készül Magyarországról
A HERE, a helyalapú felhőszolgáltató, júliustól kezdve rendkívüli pontossággal és 3D-ben térképezi fel Magyarország egyes területeit, hogy a világ legfejlettebb térképét készítse el. A folyamatot azzal indítják, hogy a legmodernebb technikával felszerelt járműveikkel járják be az utakat, és pontosan rögzítik az útinformációkat, beleértve az útburkolati jeleket és a KRESZ-táblákat is. Az egyértelműen felismerhető HERE autók 3D-ben is rögzítenek, emellett utcaszintű fényképeket készítenek a látványosságokról, üzletekről, benzinkutakról és éttermekről.
Új szakmai díjat kap a hazai televíziós és streaming-iparág
A Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (MEME) örömmel tájékoztatja, hogy a szervezet kezdeményezésére és tagjai egységes támogatása mellett új televíziós szakmai díjat alapít. A díj célja, hogy elismerje és ünnepelje a hazai televíziós és streaming-iparág legkiemelkedőbb teljesítményeit, mindezt szakmai alapon. Az új díj a magyar televíziós és streaming szakma legjobb alkotóit, produkcióit és sztárjait kívánja kitüntetni, független és szakmai zsűri döntése alapján.