Veszteséget termel a RealNetworks

Kiss Ádám Zoltán, 2004. május 25. 22:32
Az internetes médiapiac egyik alapvető fontosságú szereplője, a RealNetworks megerősítette az elemzők várakozásait, miszerint a cég veszteséget termel a második negyedévben, ezzel meggyengülni látszik a Microsoft egyik legnagyobb ellenfele a piacon.
A vállalat a várakozásokkal szemben, melyek részvényenkénti 3 centes veszteséget valószínűsítettek, akár 4 centes veszteségre számít. A hiányba jelentősen belejátszik a Microsofttal folytatott jogi vita 3 millió dollár körüli költsége, ami nélkül csupán 1-2 cent lenne a részvényenkénti hiány. A bejelentés azért fontos a piac számára, mert a Microsoft a pereskedés során gyakran hivatkozott a RealNetworks stabil piaci pozíciójára. A szoftveróriás szerint nem jogos piacvesztésről beszélni a RealNetworks RealPlayer lejátszójának elterjedtsége és üzleti eredményei ismeretében. A most közzétett jóslatok azonban a helyzet megváltozását vetítik előre, lehetséges ez egy már megkezdődött piaci átrendeződés első kézzelfogható jele.

Az európai utazók 72%-a szeretné leküzdeni a nyelvi akadályokat a jobb utazási élményért

A Samsung legújabb kutatásából kiderül, hogy az európai nyaralók*  72%-a azt vallja, hogy sokkal jobban élveznék a külföldi vakációt, ha jobban, gond nélkül tudnának kommunikálni a helyiekkel. Ennek megoldásaként a Samsung arra ösztönzi az utazókat, tegyék próbára a Galaxy AI-t a következő felfedezőútjuk során.

2024. október 4. 19:08

Az európai utazók 72%-a szeretné leküzdeni a nyelvi akadályokat a jobb utazási élményért

A Samsung legújabb kutatásából kiderül, hogy az európai nyaralók*  72%-a azt vallja, hogy sokkal jobban élveznék a külföldi vakációt, ha jobban, gond nélkül tudnának kommunikálni a helyiekkel. Ennek megoldásaként a Samsung arra ösztönzi az utazókat, tegyék próbára a Galaxy AI-t a következő felfedezőútjuk során.

2024. október 4. 18:00

Merj segítséget kérni! Online visszaélések elleni kampány a gyermekek védelmében

Edukációs kampányt indít a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Hivatala által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat. A cél, hogy mind a szülők, mind a gyermekek mihamarabb ismerjék fel az online visszaéléseket, és merjenek segítséget kérni.

2024. október 4. 16:33

Ki viseli a kárt a bankkártyás és online fizetés során történt visszaélés esetén?

Csak az idei második negyedévben több mint 8 milliárd forint értékben okoztak kárt a bűnelkövetők a bankkártyás, mobiltelefonos és internetes banki fizetések során Magyarországon. A károsultak jelentős része azonban a mai napig nincsen tisztában azzal, kitől követelheti az okozott kár megtérítését. Még a személyes hitelesítési adatok tévedésből való kiadása esetén is van rá esély, hogy a visszaélés áldozata a bankjától kapjon kártérítést – derül ki többek között a BDO Legal Jókay Ügyvédi iroda alábbi összegzéséből.

2024. október 4. 16:08

Hogyan alakítja át az AI és az automatizáció az értékesítési folyamatokat?

Az AI és az automatizált megoldások lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy gyorsan és hatékonyan reagáljanak az ügyfelek igényeire, és adatvezérelt döntéseket hozzanak. Azonban a személyes kapcsolatok, a bizalom és az empatikus ügyfélkezelés továbbra is kulcsfontosságú szerepet játszik abban, hogy a vállalatok kiemelkedjenek a versenytársak közül. Hogyan ötvözhetik a cégek a technológiai innovációkat és az emberi interakciókat, hogy új szintre emeljék a vásárlói élményt?

2024. október 4. 14:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Innovációs versenyen méretik meg magukat a világ egyetemistái

2024. október 2. 19:34

Országos kutatásból netezési körkép: a magyarok többségének élete elképzelhetetlen net nélkül

2024. szeptember 29. 15:24

Éppen most robban a hazai előfizetéses e-kereskedelem

2024. szeptember 24. 15:10

Ezek a MI legnagyobb veszélyei az oktatásban

2024. szeptember 17. 11:37