Másfélmillió előfizető a Vodafone-nál
forrás Prim Online, 2004. augusztus 12. 14:30
Graeme Millar, a Vodafone Magyarország marketing igazgatója szerint a szolgáltató sikereit három tényezőnek köszönheti: költséghatékony és minőségi szolgáltatásának, illetve legmodernebb hálózatának, amely ma már az ország területének 97%-át fedi le. "Világszerte a Vodafone alapelve, hogy mindenhol a legjobb szolgáltatást nyújtsa előfizetőinek", tette hozzá Millar, kiemelve, hogy véleménye szerint ez az elhivatottság a Vodafone Magyarország sikerének harmadik tényezője.
Kapcsolódó cikkek
- Aláírták a Vodafone-beruházás szerződését
- Budapesten lesz a Vodafone globális szolgáltató központja
- MHM Computer: tendernyerés a Vodafone-nál
- Vodafone Magyarország: több mint 100 millió dollár fejlesztésre
- Ügyfélközpontú dizájn: Megújulnak a Vodafone képviseletek
- Ünnepi forgalomnövekedés a Vodafone-nál is
- A HP-főnök lett a Vodafone Magyarország vezérigazgatója
- A Vodafone továbbra is veszteséges
- A Vodafone Magyarország az első
- Együttműködés az Invitel és a Vodafone között
Cikkgyűjtő
További fontos híreink
Országos kutatásból netezési körkép: a magyarok többségének élete elképzelhetetlen net nélkül
2024. szeptember 29. 15:24