Nem ért egyet a Vodafone a GVH 5 milliós bírságával
A GVH versenytanácsa egy korábbi közlemény szerint megállapította: a szolgáltató a fogyasztói döntéseket tisztességtelenül befolyásolta, amikor reklámjaiban azt állította, hogy Magyarország legnépszerűbb mobilszolgáltatója. A hivatal szerint ezt az állítást nem támasztották alá az értékesítési adatok: noha 2003-ban nőtt a vállalkozás piaci részesedése, nem a cég rendelkezett a legtöbb ügyféllel, és nem a társaság kötötte a legtöbb szerződést. A bírság összegének megállapításánál a tanács figyelembe vette, hogy az elmúlt időszakban a szolgáltató több esetben megtévesztette a fogyasztókat.
Ezzel szemben a társaság úgy véli, hogy a Nemzeti Hírközlési Hatóság 2003. évre vonatkozó adatai szerint ebben az évben a Vodafone volt az a szolgáltató, amely a legnagyobb nettó előfizetői növekedést mutatta. Tekintettel arra, hogy Vodafone minősítésének alapját reklámjaiban megjelölte, a "legnépszerűbb" jelzőt az előfizetői szerződéskötéseket és lemorzsolódásokat is tartalmazó nyilvános statisztikákban határozta meg, a GVH elmarasztaló álláspontját kifogásolhatónak tartja. A legnépszerűbb jelző ugyanis nemcsak a meglevő előfizetői bázisra, illetve az új előfizetői szerződéskötésekre kell, hogy fókuszáljon, hanem a szolgáltatók ügyfélmegtartó képességre is - tartalmazza a közlemény.
Kapcsolódó cikkek
- A Pannon nem ért egyet a GVH döntésével
- Húszmilliós bírság a Pannonnak - megtévesztő reklámokért
- Megsemmisített iratok - megszüntetett GVH-eljárás
- Húszmilliós bírságot kapott a Vodafone Magyarország
- Gyakran tévesztik meg fogyasztóikat a mobilszolgáltatók
- GVH 2006: 11,4 milliárd forint összegű bírságot szabott ki a hivatal
- GVH: 16 milliós bírság a Pannonnak
- Újabb elmarasztalás, ezúttal bírság nélkül
- GVH: 100 milliós bírság a Magyar Telekomnak
- Mobilszolgáltatók: a piac hatékonyabban szabályozná a roaming-díjat
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Bepörög az őszi szüretszezon – Okostelefonnal még a borozás is jobb
Októberrel együtt számos budapesti és vidéki fesztivál, ünnep és program veszi kezdetét, amik jelentős része a szürethez kötődik. Ha kedveled a bort, vagy épp szeretsz kirándulni, akkor egy HONOR készülék – a megfelelő alkalmazásokkal – tökéletes társ lehet ebben az időszakban is.
Az európai utazók 72%-a szeretné leküzdeni a nyelvi akadályokat a jobb utazási élményért
A Samsung legújabb kutatásából kiderül, hogy az európai nyaralók* 72%-a azt vallja, hogy sokkal jobban élveznék a külföldi vakációt, ha jobban, gond nélkül tudnának kommunikálni a helyiekkel. Ennek megoldásaként a Samsung arra ösztönzi az utazókat, tegyék próbára a Galaxy AI-t a következő felfedezőútjuk során.
A kis-, közép- és nagyvállalatoknak is jó hírt hoz a Yettel
Számos vállalkozásnak az év vége jelenti a legintenzívebb időszakot, az éves forgalom jelentős része az őszi-téli hónapokban jelentkezik. A Yettel kis- és középvállalkozások számára dolgozott ki egy kedvező lehetőséget, ami a legtermelékenyebb időszakban a költségek csökkentésében segíti a cégeket. Egyúttal a nagyvállalati közönség számára is hasznos IT-biztonsági megoldással rukkolt elő a társaság.
Már itthon is megvásárolható a világ legvékonyabb hajlítható okostelefonja
Végre Magyarországon is kapható a HONOR Magic V3, a világ legvékonyabb befelé hajlítható okostelefonja, amely elődeinél nagyobb strapabírósággal, hatékonyabb akkumulátorral, fejlettebb kijelzővel és innovatívabb AI-élménnyel érkezik.
K&H: már mobilbankon keresztül is lehet parkolni
A rendszám megadása után csak be kell kapcsolni a mobilon a helymeghatározást és az app automatikusan kiválasztja az autós számára szükséges zónát. A K&H mobilbankjában az összes hazai közterületi parkolási zóna elérhető, számos zárt helyi parkolóval kiegészítve.