Az IND saját és az IBM standján mutatta be pénzügyi termékeit
Napjaink legnagyobb kihívása a bankok számára a fióki ügyintézők felületeinek megújítása, hogy egységes képernyők, munkafolyamat-szabályozás és értékesítési eszközök álljanak rendelkezésükre. Ezáltal az ügyintézők munkája hatékonyabbá válik és képessé válnak magasabb nyereséghányaddal rendelkező banki termékek értékéseítésére. Ezeket a célokat szolgálja az IND Branch Banking Suite termékcsomag.
Az IND közreműködésével a CIB Banknál elkészült ügyintézői rendszer két fő részből áll. Az első egy komplex keretrendszer, melynek megjelenítő felületeként használt portálból elérhető a banki ügyintézők számára a vállalati levelezőrendszer, továbbá a különböző banki szolgáltatásokat nyújtó háttéralkalmazások, amelyeket korábban csak külön-külön a saját klienseikkel lehetett használni, kiküszöbölve az adatbevitel ismétlését, ezzel gyorsítva az ügyfélkezelést. A rendszer második része egy operatív CRM alkalmazás, amely egy adattárházból kap rendszeresen értékesítést segítő ajánlati adatokat, az ügyféllel történő interakciókról pedig jelentéseket küld az adattárháznak.
A rendszert a CeBIT-en az IBM területén az IND egy önálló partnerstandon, az innovatív megoldások között mutatta be. A többcsatornás bankoláshoz kapcsolódó termékekkel az IND saját standján, a Bank-Finanz-Systeme csarnokban várta az érdeklődőket.
Kapcsolódó cikkek
- Dinamikusan emelkedik az internetbanki ügyfelek száma
- A kereskedelmi bankok nem felelnek meg saját elvárásaiknak
- Microsoft alapú back-office rendszer a Groupamánál
- Kereskedelmi banki ügyvitel Microsoft Dynamics AX-en
- 1,1 millió dolláros banki csalás
- Egyedi fejlesztésű banki szoftver – Montana módra
- Azonosítatlan ügyfélszükségletek gátolják a bankoknál a forgalomnövekedést
- Ötödször a CeBiten a banki technológia magyar specialistája
- Raiffeisen + HP: Magyarország legnagyobb AMD-alapú PC eszközparkja
- A pénzintézetek az adatminőséget a kockázatkezelés kulcskérdésének tekintik
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Mesterséges intelligencia Magyarországon: Lehetőség vagy veszély?
Bár a mesterséges intelligencia (MI) még gyerekcipőben jár, már most világosan látszik, hogy a következő évek meghatározó technológiája lehet, és akár egy új ipari forradalom előfutárává válhat. Vajon az MI lesz életünk legnagyobb lehetősége, vagy épp ellenkezőleg, a legnagyobb kihívása? Elveszi a munkánkat, vagy éppen megment minket?
Tudatos technológia: így hoznak valódi üzleti értéket a digitális beruházások
Bár a vállalatok továbbra is szorosan nyomon követik versenytársaik lépéseit, a digitális beruházási döntéseket ma már nem elsősorban a verseny diktálja. Az elmúlt két évben a cégek 89%-a sikeresen használta a technológiát nyeresége növelésére, ám a legsikeresebb vezetők már azt is felismerik, hogy a digitális fejlesztések értéke jóval túlmutat a pénzügyi eredményeken.
Új szabályozás a digitális termékek és szolgáltatások akadálymentesítéséről
2025. június 28-ától lép hatályba az a jogszabály, amely meghatározza a termékekre és szolgáltatásokra vonatkozó akadálymentességi követelmények teljesítésének szabályait – hívta fel a figyelmet dr. Szabó Gergely Gábor ügyvéd, a Bán, S. Szabó, Rausch & Partners Ügyvédi Iroda képviseletében.
ABB munkaállomásokkal korszerűsítik az Orlen Unipetrol vezérlőtermét
Az Orlen Unipetrol teljes körűen modernizálja a Litvínov-Záluží üzemében található „Polipropilén 2” vezérlőtermet. A korszerűsítés középpontjában három darab ABB EOW (Extended Operator Workplace) típusú modern munkaállomás-konzol áll, amelyek a korábbi kezelői rendszert váltják fel.