Újraszervezte márkakereskedői hálózatát a Ricoh

forrás Prim Online, 2005. április 29. 08:38
A Ricoh Hungary az idén márciustól átalakította a márkakereskedői rendszerét. A márkakereskedők felkészültségük és szolgáltatási színvonaluk alapján az éves minősítési rendszerben Ricoh Gold Partner, Ricoh Silver Partner vagy Ricoh Partner besorolást kapnak.
A Ricoh Hungary márkakereskedői rendszerét a leányvállalat megalakulásakor, 1995-ben hozták létre, eleinte öt márkakereskedővel, majd a hálózatot idővel az ország valamennyi megyéjére kiterjesztették. A megyéket lefedő 19 márkakereskedő mellett négy évvel ezelőtt hozták létre a szerződéses partneri hálózatot, amely cégek a hierarchiában a márkaképviseletek alatt helyezkedtek el.

Hazánk tavaly májusi európai uniós csatlakozása kapcsán a Ricoh Hungary vezetése úgy döntött, hogy regionális alapon átszervezik az indirekt értékesítési rendszert, és ezért 2005. március 1-jei hatállyal a meglévő és leendő ügyfelek tökéletes kiszolgálása érdekében az egész országot lefedő márkakereskedelmi hálózatot újraszervezték.

A központi irodában dolgozó értékesítők és szerviz mellett a Ricoh Hungary a márkakereskedőkön keresztül biztosítja a Ricoh berendezésekkel kapcsolatos szaktanácsadást, beszerzést, kellékellátást és üzemeltetést. A partnerek közvetlenül a Ricoh Hungarytől kapják az új berendezéseket, kellék- és alkatrész-utánpótlást, emellett európai szintű oktatást, műszaki kiképzést és teljes szakmai háttértámogatást.

A partnerek márkakereskedelmi és márkaszerviz tevékenységüket a Ricoh nemzetközileg elfogadott szigorú normáinak megfelelően végzik, szolgáltatásaik egységesen magas színvonalúak. Felkészültségük, az ISO minőség biztosítási rendszereknek megfelelő működésük, valamint forgalmuk alapján a márkakereskedőket évente minősítik, és ezen minősítés alapján kapnak egy évre szóló Ricoh Gold Partner, Ricoh Silver Partner vagy Ricoh Partneri besorolást. Magyarország minden régiójában egyaránt működnek Gold-, Silver- és Ricoh Partnerek.

Az első évben négy márkakereskedő szerezte meg a Gold Partner minősítést: Rico-Tec Kft., ITV Albatech Kft., Diana-Tech Kft., Print Copy Kft. Ebbe a csoportba azok a cégek kerülhettek, amelyek a kategóriához tartozó, Ricoh Hungary által meghatározott minimum forgalmi elvárások feletti kiemelkedő eredményt érnek el a Ricoh termékek forgalmazásából, illetve szervizelésből, valamint nemzetközileg elfogadott minőségbiztosítási rendszerrel rendelkeznek, és minden szempontból a Ricoh Hungaryvel azonos színvonalon tudják kiszolgálni az ügyfeleiket. A Silver Partner minősítést az idén 11 márkakereskedő érte el. Az alacsonyabb forgalmat elérő Ricoh Partnereknek szintén meg kell felelniük a Ricoh Hungary által elvárt szigorú minőségi és műszaki követelményeknek.

Kulcsszavak: Ricoh-hu Ricoh

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36