Erősödik Németországban az O2 mobilszolgáltató
Az elmúlt negyedévben 83 ezer ügyfelet hozott az O2-nek a Tchibóval kötött együttműködés; összességében már 335 ezer ügyfelet köszönhet partnerének. Konkurenseivel, főként az E-Plus mobilszolgáltatóval ellentétben az O2 nem tervezi "olcsó" márka bevezetését. A Tchibo esetében azonban elképzelhető a percdíjak csökkentése, mivel az E-Plus "Simyo" márkája olcsóbb. A harmadik generációs UMTS szolgáltatás németországi bevezetését egyelőre nem tervezi a társaság.
Világszerte 646 ezerrel növelte előfizetői számát az első negyedévben a brit anyavállalat, az O2. Ügyfélbázisa így 24,6 millió előfizetőt ölel fel. Terjeszkedését továbbra is saját erőből képzeli el a társaság, és nem tervez akvizíciókat; nem folytat fúziós tárgyalásokat egyetlen társasággal sem.
Kapcsolódó cikkek
- Közös mobiltévé-műsorszórást kezdene Németországban a Vodafone, a T-Mobile és az O2
- Megkezdte működését a harmadik mobilszolgáltató Szlovákiában
- A Deutsche Telekom fontolgatta az O2 felvásárlását
- A Nokia bővítheti a német O2 szolgáltató GSM hálózatát
- O2: MicroStrategy a vállalati szintű riportkészítéshez és elemzéshez
- A CeBIT lendületet adhat az UMTS elterjedésének
- Az O2 elindítja zeneletöltő szolgáltatását
- Vezeték nélküli adatbázis-szolgáltatás
- Zeneszolgáltatás az O2-nél
- Mikrohullámú rádiórendszerek támogatják a GSM-et és a 3G UMTS-t
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Lénárt Viktor AI-támogatott HR-megoldásokat fejlesztő céget indít
Jelentős változás a magyar HR-piacon: Lénárt Viktor, a Grow Csoport, a hazai vezető- és szervezetfejlesztési piac egyik meghatározó cégének legnagyobb tulajdonosa és elnöke értékesítette tulajdonrészét. Viktor 2025-től új, saját tulajdonú cégében, a ZEL Group Zrt.-ben folytatja munkáját, amely AI-támogatott vezetői és szervezetfejlesztési termékekkel lép be a hazai és nemzetközi piacra.
Tóth Orsolyát választották meg az MRSZ-OOH Szövetség elnökének
A Magyar Reklámszövetség keretein belül 2016 októberében megalakult Out of Home (OOH) Szövetség rendkívüli tisztújító taggyűlést tartott a nagy tiszteletben álló alapító elnök, Hantosi Bálint váratlanul bekövetkezett tavaly novemberi halála miatt. 9 év után az OOH tagozat tagjai Tóth Orsolyát, az M-METER Kutató és Elemző Kft. újonnan regnáló vezetőjét szavazták meg egyhangúlag a közterületi piaci szereplők érdekképviseleti csoportosulásának új vezetőjének.