Erősödik Németországban az O2 mobilszolgáltató

MTI Sajtóadatbank, 2005. július 21. 08:50
A brit O2 mobilszolgáltató, részben a Tchibo kávéüzlet hálózattal folytatott együttműködésének köszönhetően, ismét feltörőben van a német piacon. Az előfizetői számát tekintve legkisebb német szolgáltató az elmúlt negyedévben 412 ezer új ügyfélre tett szert. A brit anyavállalat növekedése mögött is jórészt az O2 Germany hozzájárulása áll.
A 2005/06-os pénzügyi év márciusban zárt első negyedében valamivel alacsonyabbnak bizonyult a növekedési ütem, mint a megelőző negyedévben. A naptári évet első negyedében 578 ezer ügyfelet szerzett a társaság. Az elmúlt tizenkét hónapban előfizetőinek száma egyharmaddal 8,4 millióra emelkedett. Ez 11,4 százalékos piaci részesedésnek felel meg. A társaság tervei között a 10 milliós előfizető szám átlépése a jövő év közepére van időzítve.

Az elmúlt negyedévben 83 ezer ügyfelet hozott az O2-nek a Tchibóval kötött együttműködés; összességében már 335 ezer ügyfelet köszönhet partnerének. Konkurenseivel, főként az E-Plus mobilszolgáltatóval ellentétben az O2 nem tervezi "olcsó" márka bevezetését. A Tchibo esetében azonban elképzelhető a percdíjak csökkentése, mivel az E-Plus "Simyo" márkája olcsóbb. A harmadik generációs UMTS szolgáltatás németországi bevezetését egyelőre nem tervezi a társaság.

Világszerte 646 ezerrel növelte előfizetői számát az első negyedévben a brit anyavállalat, az O2. Ügyfélbázisa így 24,6 millió előfizetőt ölel fel. Terjeszkedését továbbra is saját erőből képzeli el a társaság, és nem tervez akvizíciókat; nem folytat fúziós tárgyalásokat egyetlen társasággal sem.
Kulcsszavak: O2 Germany

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Lénárt Viktor AI-támogatott HR-megoldásokat fejlesztő céget indít

Jelentős változás a magyar HR-piacon: Lénárt Viktor, a Grow Csoport, a hazai vezető- és szervezetfejlesztési piac egyik meghatározó cégének legnagyobb tulajdonosa és elnöke értékesítette tulajdonrészét. Viktor 2025-től új, saját tulajdonú cégében, a ZEL Group Zrt.-ben folytatja munkáját, amely AI-támogatott vezetői és szervezetfejlesztési termékekkel lép be a hazai és nemzetközi piacra.

2025. január 15. 13:36

Tóth Orsolyát választották meg az MRSZ-OOH Szövetség elnökének

A Magyar Reklámszövetség keretein belül 2016 októberében megalakult Out of Home (OOH) Szövetség rendkívüli tisztújító taggyűlést tartott a nagy tiszteletben álló alapító elnök, Hantosi Bálint váratlanul bekövetkezett tavaly novemberi halála miatt. 9 év után az OOH tagozat tagjai Tóth Orsolyát, az M-METER Kutató és Elemző Kft. újonnan regnáló vezetőjét szavazták meg egyhangúlag a közterületi piaci szereplők érdekképviseleti csoportosulásának új vezetőjének. 

2025. január 15. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A retail média felrobbanthatja a hirdetői piacot

2025. január 14. 18:15

A Continental új technológiája látványos módon jelenít meg tartalmakat a járművek oldalablakain

2025. január 9. 12:54

Megérkezett a One Magyarország: minden, amit az ügyfeleknek tudni érdemes

2025. január 2. 11:51

Az ázsiai autóipar lehagyta digitalizációban Európát

2024. december 21. 10:22