Mennyit számít a TV-nézők életkora?
Joe Zuravle, a UPC Magyarország Kft. vezérigazgatója elmondta: „Ennek a pán-európai televíziós felmérésnek a segítségével többet tudhatunk majd arról, hogy előfizetőinknek mik a tapasztalataik a televíziózásról és a tévé milyen szerepet játszik az életükben. A kutatás kiterjed arra is, hogy milyen nézői szokásbeli különbségek figyelhetők meg a fiatalok és az idősek között.” A UPC a felmérés tanulságait felhasználja majd szolgáltatásai kialakításában, figyelembe véve az egyes európai országok közötti kulturális különbözőségeket is.
Szavazás a legkedveltebb hírműsor-vezetőkről
A UPC ez évi pán-európai televíziós felmérése azt is megvizsgálja, hogy a tévés hírműsorokat mennyire tekintik hitelesnek a fiatal illetve az idősebb nézők. A válaszadók mind a 14 országban kiválaszthatják, hogy tíz lehetséges jelölt közül ki a kedvenc hírműsor-vezetőjük. A jelöltek között kereskedelmi és közszolgálati tévécsatornák műsorvezetői egyaránt szerepelnek. A UPC decemberben közzéteszi, hogy az egyes országokban melyik hírműsor-vezető kapta a legtöbb szavazatot.
A UPC immár második alkalommal végeztet pán-európai televíziós felmérést. A 2004-es kutatás a karácsonyi ünnepek alatti nézői szokásokat vizsgálta. A tavalyi felmérés szerint az európaiak kétharmada úgy véli, hogy az erőszakos jeleneteket tartalmazó műsorokat Karácsony táján száműzni kellene a televízióból. A családi mozifilmek bizonyultak ilyenkor a legkedveltebbeknek egész Európában, és a sportműsorok iránt mutatták a legkevesebb érdeklődést a nézők. A vallási vagy spirituális tévéadásokat az európaiak 81%-a érdektelennek találta a karácsonyi programkínálatban.
Kapcsolódó cikkek
- 5 éven belül megháromszorozódik a HDTV-s háztartások száma
- Megöli a tévét az online video?
- Tíz közül két európai háztartásban található nagy képernyős tévékészülék
- Különféle TFT-LCD technológiák a Samsungtól
- Tévéműsorokat is kínáló internet-csomag a Deutsche Telekom-tól
- A Hitachi televízió-összeszerelő üzemet létesít Csehországban
- A Sony televízió-gyárat létesít Szlovákiában
- A Toshiba televíziógyárat létesít Lengyelországban
- A Samsung 100 millió dollárt ruház be Gödön
- Új LED-es és teljes HD felbontású Samsung LCD TV-k
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kincsek a fiókban: Hogyan hasznosítsuk újra régi készülékeinket?
A MediaMarkt megbízásából készült friss, országos kutatás szerint aggasztó mértékben gyűlnek a használaton kívüli elektronikai eszközök a magyar otthonokban. Bár a legtöbben csak 4-5 évente (vagy még ritkábban) cserélik le mobiltelefonjukat (68%), a lecserélt, de működő készülékek több mint fele (54%) egyszerűen a fiók mélyén végzi.
HONOR 400 Lite: Az ideális útitárs a tavaszi kalandokhoz
A tavasz a kalandok ideje – legyen szó városnézésről, tengerparti pihenésről vagy hegyi túrázásról, ilyenkor minden útnak megvan a maga varázsa. Mi lenne, ha egy okostelefon nemcsak elkísérne, hanem aktívan segítene is a felfedezésben? A vadonatúj HONOR 400 Lite éppen ezt nyújtja: strapabíró kialakítás, fejlett mesterséges intelligencia, és egy külön AI-kamera gomb, amely minden kalandban igazi asszisztenssé teszi a készüléket.
Megörökített pillanatok, megosztott élmények – HONOR 400 Lite
A HONOR 400 Lite telefon azoknak készült, akik intenzíven élik az életüket, és nem félnek rögzíteni a legfontosabb pillanatokat. Ők a valódi vibe shaperek – azok, akik nemcsak jelen vannak, hanem formálják is a pillanatot. Most pedig elindítjuk új közösségi videónkat is, amely látványosan mutatja be a HONOR 400 Lite forradalmi AI kameragombját és az okos AI Capture funkciót.
Mobilnet nélkül maradt a barátod? Segíts neki egy gigával!
Ünnepek, hosszú hétvégék és családi összejövetelek után sokan tapasztalják, hogy az adatkeret nem mindig tart ki a megnövekedett online jelenlét mellett. Legyen szó húsvéti videóhívásokról, közös filmnézésről vagy éppen navigációról, könnyen előfordulhat, hogy valaki pont a legrosszabbkor marad internet nélkül.
58 ezer felújított mobil, 4 millió kilóval kevesebb szén-dioxid – ezt tette a Rejoy a bolygóért
A Föld napja alkalmából a Rejoy.hu összegzést készített arról, milyen környezeti hatása volt az elmúlt két és fél évben végzett tevékenységének Magyarországon. A francia ADEME környezetvédelmi ügynökség adataira alapozott becslés szerint a vállalat mintegy 4 millió kilogramm szén-dioxid kibocsátását segített megelőzni azzal, hogy új készülékek helyett felújított eszközöket kínált vásárlóinak.