Három Samsung-menedzsert ítéltek szabadságvesztésre
A vezetőkön kívül azonban magukat a vállalatokat is felelősségre vonták a hatóságok a DRAM ármanipuláció miatt, így a memóriagyártókat összesen 731 millió dollár kártérítés megfizetésére kötelezték, mely összeg legnagyobb része (300 millió) a Samsungra hárult.
Kapcsolódó cikkek
- 4 GB-os Samsung mobiltelefonos memóriacsip
- 8 GB Samsung flasmemória mobiltelefonokhoz
- Samsung: 60nm-es, 1Gbites DDR2 DRAM lapka
- 2000 MHz-es Samsung grafikus memória
- A Samsung kész a flash lapkákkal a 32GB-os SSD-hez
- Perelik a Nokiát, a Samsungot és a Panasonicot a Bluetooth miatt
- Akár egymilliárd dolláros pénzbüntetést is kaphatnak a kartellgyanúba keveredett LCD-gyártók
- Kartellgyanúba keveredett az LG és a Samsung is
- Újabb Samsung-menedzser vonul börtönbe
- Samsung memória-újdonságok
Magyar siker a látássegítő eszközöket fejlesztők nemzetközi versenyén
A Pázmány Péter Katolikus Egyetem Információs Technológiai és Bionikai Karának EyeRider csapata elnyerte az első helyet a 2024-es Cybathlon Vision Assistance kategóriájában.
Videojáték és e-sport kutatás 2024
Az e-sport hazai ismertsége és népszerűsége folyamatosan növekszik, a felnőtt magyar lakosság háromnegyede hallotta már a kifejezést, és 1 millió fő játszik is heti szinten e-sport játékkal – derült ki a Reacty Digital és a HUNESZ 2024-es videójáték és e-sport kutatásából. A bázis növekvő méretének köszönhetően a kapcsolódó költések összege is növekedett, éves szinten elérte a 80 milliárd forintot. Egyre több e-sport játék jelenik meg okostelefonra is, ami 2024-ben már érzékelhető hatással van a videójátékozási szokásokra.
Robotkutyákat tesztel a Boxy fulfillment logisztikai központ
A Boxy fulfillment szolgáltató hosszútávú technológiai fejlesztési projektjének keretében pilot programot indított a négylábú robotok e-kereskedelemben történő alkalmazási lehetőségeinek felmérése érdekében. A kísérlet célja, hogy feltérképezze a robotikában rejlő rugalmasság és autonómia olyan aspektusait, amelyek hozzájárulhatnak az e-kereskedelmi logisztika hatékonyságának növeléséhez, valamint a vásárlói és munkavállalói élmény javításához.
E-sport trendek
Az e-sport hazai ismertsége és népszerűsége folyamatosan növekszik, a felnőtt magyar lakosság háromnegyede hallotta már a kifejezést, és 1 millió fő játszik is heti szinten e-sport játékkal – derült ki a Reacty Digital és a HUNESZ 2024-es videójáték és e-sport kutatásából. A bázis növekvő méretének köszönhetően a kapcsolódó költések összege is növekedett, éves szinten elérte a 80 milliárd forintot. Egyre több e-sport játék jelenik meg okostelefonra is, ami 2024-ben már érzékelhető hatással van a videójátékozási szokásokra.
Együttműködik az ABB és a Zumtobel Csoport
A globális technológiai piacvezető ABB és az ausztriai székhelyű, a professzionális világítási megoldások terén világelső Zumtobel Csoport bejelentette, hogy stratégiai partnerségre lép. Céljuk az intelligens épületmegoldások és az egyenáramú (DC) ipari termékalkalmazások fejlesztése. Az együttműködő felek azt tervezik, hogy a fenntartható épületek számára integrált, intelligens megoldásokat kínálva jelentős hozzáadott értéket teremtsenek a kereskedelmi, ipari és intézményi szektorban tevékenykedő ügyfelek számára.