Cisco-díjak a BT-nek
A díjak tovább erősítik azt a már most is szoros kapcsolatot, amely az 1990-es évekre nyúlik vissza. A siker a BT és a Cisco közös látásmódjának és felismerésének tulajdonítható, miszerint elsőként vezették be a piacra az IP alapú szolgáltatásokat. Ez a kapcsolat 2003-ban mélyült el, egy, a technológiák még teljesebb összehangolásáról és egy egyedülálló konvergált IP-alapú szolgáltatás-sorozat létrehozásáról szóló megállapodásnak köszönhetően. A Cisco piacvezető technológiáján alapulva ezek a szolgáltatások fejlett hang- és adattermékeket tartalmaznak, mint a BT Multimédia IP Hang és menedzselt IP Telefon Szolgáltatások (MPLS VPN, Multimedia Voice over IP and managed IP telephony services).
Kapcsolódó cikkek
- A Cisco felvásárolja a BroadWare Technologiest
- Jó évet zárt a British Telecom
- Cisco Systems: javuló negyedéves eredmények
- Az S&T Magyarország Kft. a világ tíz legjobb Cisco partnere között
- A Cisco megállapodott a WebEx felvásárlásáról
- A Cisco 3,2 milliárd dollárért felvásárolja a WebExet
- Még szorosabb IBM-Cisco együttműködés
- Újabb Pannon példaképek
- A Synergon megújította Cisco minősítéseit
- Közösségi szoftverfejlesztőt vett a Cisco
Az európai utazók 72%-a szeretné leküzdeni a nyelvi akadályokat a jobb utazási élményért
A Samsung legújabb kutatásából kiderül, hogy az európai nyaralók* 72%-a azt vallja, hogy sokkal jobban élveznék a külföldi vakációt, ha jobban, gond nélkül tudnának kommunikálni a helyiekkel. Ennek megoldásaként a Samsung arra ösztönzi az utazókat, tegyék próbára a Galaxy AI-t a következő felfedezőútjuk során.
Az európai utazók 72%-a szeretné leküzdeni a nyelvi akadályokat a jobb utazási élményért
A Samsung legújabb kutatásából kiderül, hogy az európai nyaralók* 72%-a azt vallja, hogy sokkal jobban élveznék a külföldi vakációt, ha jobban, gond nélkül tudnának kommunikálni a helyiekkel. Ennek megoldásaként a Samsung arra ösztönzi az utazókat, tegyék próbára a Galaxy AI-t a következő felfedezőútjuk során.
Merj segítséget kérni! Online visszaélések elleni kampány a gyermekek védelmében
Edukációs kampányt indít a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Hivatala által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat. A cél, hogy mind a szülők, mind a gyermekek mihamarabb ismerjék fel az online visszaéléseket, és merjenek segítséget kérni.
Ki viseli a kárt a bankkártyás és online fizetés során történt visszaélés esetén?
Csak az idei második negyedévben több mint 8 milliárd forint értékben okoztak kárt a bűnelkövetők a bankkártyás, mobiltelefonos és internetes banki fizetések során Magyarországon. A károsultak jelentős része azonban a mai napig nincsen tisztában azzal, kitől követelheti az okozott kár megtérítését. Még a személyes hitelesítési adatok tévedésből való kiadása esetén is van rá esély, hogy a visszaélés áldozata a bankjától kapjon kártérítést – derül ki többek között a BDO Legal Jókay Ügyvédi iroda alábbi összegzéséből.
Hogyan alakítja át az AI és az automatizáció az értékesítési folyamatokat?
Az AI és az automatizált megoldások lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy gyorsan és hatékonyan reagáljanak az ügyfelek igényeire, és adatvezérelt döntéseket hozzanak. Azonban a személyes kapcsolatok, a bizalom és az empatikus ügyfélkezelés továbbra is kulcsfontosságú szerepet játszik abban, hogy a vállalatok kiemelkedjenek a versenytársak közül. Hogyan ötvözhetik a cégek a technológiai innovációkat és az emberi interakciókat, hogy új szintre emeljék a vásárlói élményt?