Regionális főszerepben az SAP Hungary
Magyarországra került a visegrádi négyekből álló régió kkv-feladatainak irányítása
Az SAP Hungary vezetői a most kialakított struktúrában a kis- és középvállalati területen kaptak menedzsment feladatokat. Mivel az SAP globális stratégiájában ma a kkv-szektor elsődleges fontossággal bír, így ez a döntés az SAP magyarországi leányvállalatának ezen a területen elért eredményeinek elismerését jelzi. Új pozíciójában Veres Zsolt és Kelemen Róbert nem csupán a Magyarországon már bevált gyakorlatokat ismertethetik meg a visegrádi régió országaival, hanem felügyelvén az ottani tevékenységeket, kampányokat, azok eredményeit megoszthatják a régió egyéb országaival, köztük hazánkkal is.
Veres Zsolt szerint, aki 2003 óta az SAP Hungary Kft. értékesítési igazgatója, „az SAP Magyarországon nagy utat tett meg addig, hogy mára ne csupán a nagyvállalatok szoftverszállítójaként tekintsenek rá, hanem a kkv- szektorban is egyre tágabb körben használják termékeinket. Elért sikereinket a piac a kkv- ügyfelek egyre növekvő számával honorálja, míg az SAP részéről a legkitüntetőbb elismerés, hogy innen irányíthatjuk a régió kis- és középvállalati tevékenységét” – nyilatkozta.
Az SAP a kkv-szektorral értékesítési partnereken keresztül áll kapcsolatban, így a partnerhálózat kezelése a kis- és középvállalati üzletág integráns részét képezi. Ennek jegyében a partnerkapcsolatok kezelése is hazánk feladatává vált. „Magyarországon számos olyan tapasztalatra tettünk szert a partnerhálózat kiépítésében, valamint annak folyamatos bővítésében, amely a régió többi országa számára is hasznos lehet. A tapasztalatok, ötletek, sikeresen végrehajtott projektekre vonatkozó ismeretek egymás között történő megosztása előnyére válik mind a magyar, mind pedig a cseh, a szlovák és a lengyel SAP és partnerei számára is” – mondta el Kelemen Róbert, az SAP CE4 régiójának partnerkapcsolatokért felelős regionális vezetője.
Kapcsolódó cikkek
- Az olasz Telsey távközlési cég magyarországi képviseletet nyit
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- EDS: változás a kommunikációban
- HP virtualizáció: új szoftver és partnerprogram
- A Mail2Web.com a Microsoft Partner Programban
- Az Acer a PC piac harmadik legnagyobb gyártója
- Új pr munkatárs a Sakkomnál
- Sun díjak a hazai partnervállalatoknak
- A Dell cáfolja a kivonulást az LCD TV piacról
- Az Algotech a One on One Kommunikációt választotta
Megjön-e időben a karácsonyi ajándék?
A logisztikai cégek és az őket támogató ügyfélszolgálatok az év legsűrűbb napjaira készülnek. A következő hónapokban az év elejéhez képest többszörösére ugrik a megrendelések és ezzel együtt az ügyfélmegkeresések száma is. Hogyan lehet minderre felkészülni és hogyan segíthet az élsport példája abban, hogy egyetlen ügyfél se maradjon elégedetlen? Erről szól a Konecta nyilvános üzleti reggelije.
Valóban csak az elektromos autókon múlna a fenntartható közlekedés?
Stabilizálódni látszik a cégautóflotta-piac, az új autók beérkezése újra a régi ütemben zajlik, a folyamatosan emelkedő bérleti díjak azonban továbbra is kihívást jelentenek a cégeknek. Ennek ellenére a vállalatok is nyitnak az adott esetben drágább elektromos autók felé, de a céges flotta összeállítását még mindig a státusz és a pozíció határozza meg a valós használati igények helyett.
Kiderült, hol helyezkednének el leginkább az egyetemi hallgatók
A mérnöki és technológiai iparágban helyezkedne el legszívesebben az egyetemi hallgatók többsége a diploma megszerzése után, derült ki az 56. Műegyetemi Állásbörze szervezői által készített kutatásból. A válaszadók háromnegyede főként nemzetközi cégeknél dolgozna, de a kitöltők közel fele a magánszektort is megjelölte ebben a kérdéskörben. A felmérésből az is kirajzolódott, hogy melyek a legnépszerűbb cégek a jövő munkavállalói számára.