A DT beperelte az Integrity Kft.-t
Dravecz szerint az Integrity korábban nem is kapott semmiféle értesítést, hogy a domainbejegyzések valakinek is az érdekét sértik, egészen addig, amíg a tárgyalásra szóló bírósági idézést ki nem kézbesítették számára.
A per nyilvános tárgyalása 2006. május 29-én 13.00-kor lesz a Fővárosi Bíróságon.
Kapcsolódó cikkek
- Távközlési törvény: Meghosszabbították a német válaszadási határidőt
- Távközlés: Az EB eljárást indított Németország ellen
- Több tízezer .eu oldal működését függesztették fel
- Az EU a hálózatüzemeltetés és a szolgáltatások szétválasztását szeretné
- Az .xxx bejegyző beperelte az amerikai kormányt
- Perelik az ICANN-t a .com kiterjesztésű domainek kezelése miatt
- Újabb forduló a Deutsche Telekom és részvényesei közti perben
- Az EU a .kid domain bevezetését tervezi
- Irak visszakapta a .iq domainek ellenőrzési jogát
- A Vivendi 2,2 milliárd eurós kártérítést követel a Deutsche Telekomtól
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A NIS2 megfelelés és a MI-megoldások is megnehezítik a magyar cégek digitális átállását
Az informatika minden eddiginél gyorsabban fejlődik, így nem csoda, hogy ezt sokszor a cégek sem győzik követni. A felhőtechnológia néhány éve még modern kuriózumnak számított, ma már azonban elvárás, hogy bárhol is vagyunk, minden adat azonnal elérhető legyen. Ez a technológiai ugrás azonban nemcsak a rugalmas együttműködést és a munkavégzés szabadságát hozta el a cégek életébe. Ha nem szakszerű módon történik meg egy új IT rendszerre való átállás, az komoly kiberbiztonsági kockázatnak teszi ki a vállalatot. Egy rendszergazdának nemcsak az a feladata, hogy fejlessze a vállalat informatikai hátterét, a cég dolgozóit is oktatnia kell az új rendszerek használatára.
Huawei: Az intelligens technológiák 2030-ra 16 billió dollárral növelhetik a globális GDP-t
A Huawei több mint tíz intelligens hálózati terméket és megoldást mutatott be az idei, müncheni Huawei Network Summiton. Az új Xinghe hálózati megoldások lehetővé teszik a rendkívül gyors adatátvitelt és a nagy teljesítményű hálózati környezetek kiszolgálását, ezzel elősegítve Európa digitális és intelligens fejlődését. Az eseményen több mint ezeregyszáz iparági szakértő, technológiai vezető és partner vett részt több mint 30 országból, köztük Németországból, Franciaországból, Olaszországból, Svájcból, Spanyolországból, Törökországból és Magyarországról is.
Az unalom a márka halála
Elhagyja az unalmassá váló márkákat a Z generáció tagjainak csaknem fele. A fiatalabb fogyasztók többre vágynak: nem maradnak hűségesek egy termékhez vagy márkához azért, mert addig tetszett nekik, megszokták és azt vásárolták. Sokukat vonzzák az olyan újdonságok, amelyek menő tartalmakat vagy képeket használnak, vagy egyszerűen “jó a vibe-juk”, és ezért lecserélik régi kedvenceiket. A vásárlók kegyeiért könyörtelen harc folyik, és az ügyfélhűség elérésében, megtartásában a fő segítség ma már a mesterséges intelligencia lehet az SAP Emarsys kutatása szerint.