Kulcsszavas eBay reklámok a neten

Milkovits Gábor, 2006. június 12. 20:10
Az eBay kulcsszavas hirdetéseket szeretne értékesíteni olyan konstrukcióban, hogy az adott weboldal tulajdonosa a kiemelt szavakra kattintva megjelenő online aukció bevételéből meghatározott mértékben részesedne.
Az AdContext nevű rendszer az eBay tervei szerint elsősorban a blogok fenntartói körében lehet majd népszerű, hiszen a többségében mezei felhasználókból álló közösség tagjainak jól jöhet a plusz bevétel. A Google és a Yahoo egy ideje már üzemeltet kontextuális hirdetési megoldásokat a világhálón, amelyeknek egyik legnagyobb ügyfele éppen az eBay online aukciós ház. Így aztán a még nagyobb forgalom mellett nem utolsó szempont, hogy az AdContext mentesítené a céget ettől a függőségtől. Az ugyanakkor kérdés, hogy ez a fajta függetlenedés mennyire egyeztethető össze a Yahoo-val nemrégiben kötött hosszú távú együttműködési megállapodással, amelynek központi eleme éppen az online reklámozás.
Kulcsszavak: marketing reklám eBay

Internet-szolgáltatás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Miért fontosak a komplex grafikai megoldások?

Minden cég azt szeretné, hogy vonzó márka legyen a közönség számára. Ehhez mindenképp kell egy kiemelkedő, emlékezetes arculat. Az ideális design nem csupán versenyelőny, hanem egyfajta felhasználói élmény, bármi is legyen a portéka.

2025. március 18. 21:06

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

iPhone 17 Air: A legvékonyabb iPhone a láthatáron

2025. március 18. 13:29

„Az Ön eszköze veszélyben van, össze fog omlani” – 8 tipp a félelemkeltő csalások elleni védelemhez

2025. március 13. 09:55

Történelmi magyar siker a Holdon

2025. március 11. 16:01

Különdíjas lett a Deloitte úttörő coaching programja

2025. március 9. 10:06