Nőtt a szélessávú internet-hozzáférések száma
Az öt egykori monopol szolgáltató, az Emitel, a Hungarotel, az Invitel, a Magyar Telekom, és a Monortel mellett a vezető alternatív szolgáltatók - a PanTel, a Tele2, a GTS Datanet, az eTel - és a legnagyobb kábeltelevíziós társaságok, az UPC, a T-Kábel, a Fibernet, az EMKTV adatközlésére épülő jelentés szerint a háztartások telefonellátottságának aránya a február végi 68,07 százalék után március végén 67,88 százalék volt.
A kezdeményezett hívások időtartama márciusban 827,5 millió perc volt, ami a februári értéket 7,05 százalékkal haladja meg, elsősorban szezonális okok miatt.
Az NHH adatai szerint az egy fővonalra jutó kezdeményezett hívások átlagos időtartama a februári 225 percről 241,3 percre emelkedett márciusban, miközben a kezdeményezett hívások átlagos időtartama 3,41 percről 3,35 percre csökkent.
A februári 12,03 százalék után márciusban a kezdeményezett hívások 12,37 százalékánál vették igénybe a felhasználók a közvetítőválasztást, és összesen 102 millió percet telefonáltak ezen a módon.
A közvetítőválasztás növekvő aránya ellenére a szolgáltatást a hónap során legalább egy alkalommal igénybe vevők száma 1 százalékkal 849 ezerre csökkent márciusban.
Az NHH adatai alapján márciusban az előfizetők 3.752 földrajzi számot hordoztak, így a hónap végére a 2004 januárja óta összesen hordozott vezetékes számok száma 138.731-re nőtt.
Az idei év első negyedévében az előfizetők összesen 14.806 vezetékes számot hordoztak.
Az NHH korábban közölte: a hírközlés technológiai fejlődése miatt megújította vezetékes gyorsjelentését, s így például az idén már figyelembe vette a vezető alternatív szolgáltatók, a PanTel, a Tele2, a GTS Datanet, az eTel, valamint a legnagyobb kábeltelevíziós társaságok, így az UPC, a T-Kábel, a Fibernet és az EMKTV adatait is. Korábban a jelentés az öt egykori monopol szolgáltató, az Emitel, a Hungarotel, a Magyar Telekom, a Monortel és az Invitel adataira épült, ezért a mostani adatok a tavalyiakkal nem vethetők össze.
Kapcsolódó cikkek
- Meghaladta az 1,1 milliót a szélessávú előfizetések száma
- Szünetelő internet-szolgáltatás a XI. kerületben és Budaörsön
- Márciusban is folytatódott a szélessávú előfizetések számának gyors növekedése
- A TVnet a leginnovatívabb szolgáltató
- Idén a UPC a legjobb sávszélesség-bővítő
- VIVAnet szolgáltatások munkáltatói utalványra
- Három-négy éven belül minden oktatási intézményben lesz internetkapcsolat
- Az NHH megkönnyíti a hűségszerződések felmondását
- Internet szabadon és könnyedén a Pannon új csomagjaival
- A szabályozás hatására olcsóbb lett az ADSL-szolgáltatás
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Wolt: immár ajándékozni is tudunk az applikáción keresztül
Valentin-napra időzítve vezeti be új “Ajándékozás” funkcióját a Wolt. A szolgáltatás lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy néhány kattintással olyan személyes ajándékokat küldjenek, amelyek igazán különlegessé teszik a pillanatokat, miközben az ajándék kényelmesen, gyorsan meg is érkezik. Olyan felhasználót is megajándékozhatunk, aki nem rendelkezik Woltos felhasználói fiókkal.
A legnépszerűbb felújított ajándékok Valentin-napra
A férfiak nagyobb valószínűséggel ajándékoznának felújított készüléket a partnerüknek Valentin-napra, mint a nők. Ugyanakkor több nő dönt úgy, hogy saját magukat lepik meg egy ilyen eszközzel a közelgő ünnepen. A Rejoy.hu – amely bevizsgált, garanciális felújított eszközöket kínál – felmérést végzett ügyfelei körében a Valentin-napi vásárlási tervekről.
Ajándék LEGO utalványok a HONOR Magic7 széria mellé
Friss videókon a HONOR új ajánlatai. Amellett, hogy a kreativitásáról ismerhető LEGO termékeinek fotózására kiválóak a HONOR Magic7 készülékek, a cég extra kedvezményt is kínál a vásárlások mellé.
Hasznos tavaszváró appok a HONOR-tól
A tavasz közeledtével egyre gyakrabban élvezhetjük a szép időt, és ha sikerül átvészelni az influenzaszezont, akkor rengeteg új lehetőség vár ránk a világban. Ehhez tökéletes társunk lehet okostelefonunk, valamint a számos alkalmazás, amelyek segíthetnek abban, hogy izgalmasabbá, produktívabbá vagy éppen kellemesebbé tegyük a mindennapokat, különösen, hogy egyre több lehetőségünk nyílik az új évszak beköszöntével. Íme néhány tavaszváró alkalmazás a HONOR kínálatából!
700 ezer felhasználó, havi 2 millió utalás a K&H mobilbankjában
Januárban már hétszázezer mobilbanki ügyfél vette igénybe a K&H díjnyertes appját. A tavaly a digitálisan élenjáró bankoknak adott Digital Innovator UX 2024 díjat elnyerő mobilbanki alkalmazásban havonta kétmillió utalást végeznek a felhasználók, akik saját értékeléseik szerint is szeretik, szívesen használják az applikációt. A mobilbank népszerűségét fokozza Kate is, hiszen a K&H éjjel-nappal elérhető digitális asszisztense kétszáz funkcióval rendelkezik, ami sokkal kényelmesebbé teszi a bank és biztosító ügyfelei számára pénzügyeik intézését.