Új kommunikációs rendszer a GLS budapesti irodájában

forrás Prim Online, 2006. június 13. 11:03
A GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. (GLS) új kommunikációs rendszert épített ki, hogy költséghatékonyabban szolgálja ki magyar és szlovák ügyfeleit. Az új rendszer használatával a GLS nemcsak ügyfelei elégedettségét növeli, de éves szinten 4,5 millió forintot is megtakarít. A megoldás alapját, a telefonalközponti és call center funkciók döntő részét az Avaya IP Office 406 megoldása biztosítja. A GLS új kommunikációs rendszerét az Algotech, a kelet-közép-európai térség első regionális contact center szállítója tervezte és implementálta.
A GLS április 18. óta működő kommunikációs rendszere kezeli a szlovákiai és a magyarországi irodába érkező, illetve onnan kimenő összes hívást. A rendszer az Avaya IP Office 406 jelű „all-in-one” alközpontra támaszkodik. Az IP Office egyaránt kezeli mind a mindennapi üzletmenethez kapcsolódó telefonhívásokat, mind az ügyfelek beérkező hívásait, azaz telefonalközponti és call center funkciókat egyaránt ellát. A magyarországi hívások a hagyományos analóg telefonhálózaton keresztül, a szlovákiai hívások pedig az ottani irodából VoIP (internet protokoll alapú hangátvitel) kapcsolaton keresztül érkeznek. A kimenő hívásoknál GSM adaptert használnak, ami lehetővé teszi, hogy a mobilhívások GSM telefonszámról induljanak. A GLS kimutatása szerint a VoIP kapcsolat és a GSM adapter használata együttesen éves szinten 4,5 millió forintnyi megtakarítást eredményez.

A GLS az összes vevőszolgálatára érvényes minőségi követelményeket határozott meg, hogy biztosítsa ügyfelei magas szintű kiszolgálását. A minőségi követelmények szerint egyrészt tartósan 95 % felett kell tartani a beérkező hívások és a megválaszolt hívások arányát, másrészt a fogadott hívások 85 %-át 20 másodpercen belül kell fogadni. A GLS magyar-szlovák call centere már működése első hónapjában túlteljesítette mindegyik követelményt. A budapesti vevőszolgálat egy hónap alatt több mint 21 ezer hívást fogadott, a beérkező hívások 97 %-át tudta kezelni, a fogadott hívások 90 %-ára pedig 20 másodpercen belül válaszolt.

A GLS budapesti vevőszolgálata reggel 7-től este 8 óráig dolgozik. A call centerben 10 operátor fogadja a hívásokat, munkájukat egy supervisor felügyeli. A kezelők és a supervisor Avaya 5420 típusú digitális készüléket használnak. Minden telefonbeszélgetésről – a törvényi előírásoknak megfelelően – hangfelvétel készül. A hangfelvételek egy archívumba kerülnek, ahonnan bármely beszélgetés egyszerűen előkereshető. Emellett a hívásstatisztikai adatokból riportokat is lehet nyerni, amelyek egy része a call center aktuális állapotát mutatja (például az aktuális kihasználtságot), míg a másik része múltbeli adatokat dolgoz fel (például azt, hogy egy adott kezelő az elmúlt hónapban hány telefonhívást fogadott). A rendszer 48 előre definiált statisztikai riportot képes összeállítani, és emellett személyre szabott riportokat is készít.
 
Kulcsszavak: Avaya VoIP Algotech

Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Új szintre lép az AI innováció: A HONOR és a Google Cloud partnersége

A HONOR, a világ egyik vezető vállalata az AI alapú eszközök ökoszisztémájában, a múlt heti Cloud Next 2025 eseményen ismertette folytatódó együttműködését a Google Cloud-dal, amelynek célja az intelligens eszközök és a felhasználói interakciók terén végzett innovációk határainak feszegetése. Eric Fang, a HONOR terméktervezésért felelős igazgatója elmondta, hogy a két vállalat közötti partnerség már számos felhasználóbarát újítást eredményezett, például a Magic Portal 2.0-t. Az együttműködés most a Google legújabb Gemini nagy nyelvi modelljei (LLM) segítségével lép egy új szintre, és olyan mesterséges intelligencia alapú funkciók fejlesztésére koncentrál, amelyek újradefiniálják a felhasználói élményt.

2025. április 17. 16:41

Extrém fényviszonyok, művészi fotók – A Xiaomi 15 Ultra kamerarendszerével ez lehetséges!

A Xiaomi 15 sorozattal a Xiaomi új dimenzióba emeli az okostelefonok képalkotási képességeit. A csúcsmodell Xiaomi 15 Ultra és az erőteljes alapváltozat, a Xiaomi 15 egyaránt arra ösztönzi a profi és hétköznapi felhasználókat, hogy művészi szinten örökítsenek meg pillanatokat, még a legextrémebb fényviszonyok között is. 

2025. április 17. 14:56

A Viber belép a társkeresés világába – Itthon is elérhető a Viber Dating

A Rakuten Viber bejelentette, hogy elérhetővé vált a korai regisztráció a Viber Dating nevű új funkcióra, amely izgalmas lehetőséget kínál azoknak a felhasználóknak, akik nyitottak az ismerkedésre. Ez az újítás tovább bővíti a Viber szuperalkalmazásként működő ökoszisztémáját, lehetővé téve a társkeresést közvetlenül az alkalmazáson belül. Magyarország ezzel csatlakozik a Fülöp-szigetek, Szerbia, Bosznia, Bulgária és Ukrajna mellé, ahol a felhasználók már kipróbálhatják a Viber Dating szolgáltatást.

2025. április 17. 13:10

Űrből jön a térerő: a Starlink forradalmasítja a mobilkommunikációt

Elon Musk űripari cége, a SpaceX új szintre emeli a mobilkommunikációt: a Starlink „Direct to Cell” szolgáltatásával hamarosan bárki küldhet SMS-t vagy kezdeményezhet hívást műholdon keresztül, akár egy szimpla okostelefonról. Mégpedig úgy, hogy ehhez nem kell torony, térerő vagy extra hardver. 

2025. április 15. 20:32

Nem csak egy gomb – belépés az AI-alapú mobilélmény világába

A HONOR 400 Lite új szintre emeli a mobilfotózást a mesterséges intelligenciával vezérelt kameragombjával. Egy érintés – és a pillanat életre kel. Legyen szó gyors kattintásról vagy hosszabb nyomva tartásról, a kreatív lehetőségek világa azonnal megnyílik előtted. Ez az innovatív megoldás ötvözi az intelligens képfeldolgozást az egyszerű, intuitív vezérléssel.

2025. április 15. 19:37

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A Microsoft mesterséges intelligenciával gyorsítja a szoftver-frissítéseket

2025. április 16. 17:51

Adatvédelmi nap a GDE-n: Fókuszban a kiberbiztonság és a tudatosság

2025. április 15. 14:43

A Pentagon az informatikai tanácsadókon spórol

2025. április 11. 13:12

Az év legolvasottabb online tartalmai

2025. április 9. 20:39