Korszerűsíti ügyfélszolgálatát a Sárga Angyal
mySAP CRM-re vált a Magyar Autóklub
forrás Prim Online, 2006. augusztus 7. 14:47
A CRM rendszerekről a közvélemény még mindig azt tartja, hogy a
nagyvállalatok számára készült, drága megoldások. A valóság ezzel
szemben az, hogy már a középvállalatok is egyre gyakrabban alkalmazzák
azokat, és használatuknak sokkal inkább a szervezet felépítéséhez és a
munkafolyamatokhoz, mintsem a gazdálkodásához van köze. Erre kiváló
példa, hogy Magyarország egyik legismertebb társadalmi szervezete, a
Magyar Autóklub is ebben az irányban korszerűsíti ügyfélszolgálati
rendszerét.
A projekt lényege, hogy alapjaiban megújítsa a Magyar Autóklub ügyfélszolgálati rendszerét, annak működését – fejtette ki Fárizs Péter, a megbízást elnyerő HostLogic Kft. kereskedelmi és marketing igazgatója. A mindenki által jól ismert, 188-as számon hívható „Sárga Angyal” szolgálat nem csak a klubtagok igényeire, hívásaira válaszol, hanem számos gépjármű márka assistance szolgáltatását is ellátja az ország területén. Az összes bejövő hívás száma így már a legnagyobb hazai ügyfélszolgálatok forgalmával vetekszik. Az igények növekedése miatt mára az Autóklub kinőtte régebbi, egyedi fejlesztésű rendszerét.
A megújuláshoz – több más megoldás közül – a mySAP CRM 5.0 rendszerét választották. A technológia nem csak a call center funkcióit fedi le, hanem bevezetésre kerülnek az értékesítést támogató és a marketingmunkát automatizáló modulok is. A rendszer korszerűségét jól mutatja, hogy hazánkban ez az első mySAP CRM 5.0 bevezetés.
A bevezetés nem titkolt célja, hogy a Magyar Autóklub a tagság és assistance ügyfelei megnövekedett igényeit a megszokott magas szolgáltatási színvonal mellett elégíthesse ki.
A megújuláshoz – több más megoldás közül – a mySAP CRM 5.0 rendszerét választották. A technológia nem csak a call center funkcióit fedi le, hanem bevezetésre kerülnek az értékesítést támogató és a marketingmunkát automatizáló modulok is. A rendszer korszerűségét jól mutatja, hogy hazánkban ez az első mySAP CRM 5.0 bevezetés.
A bevezetés nem titkolt célja, hogy a Magyar Autóklub a tagság és assistance ügyfelei megnövekedett igényeit a megszokott magas szolgáltatási színvonal mellett elégíthesse ki.
Kapcsolódó cikkek
- Az Accenture-t építi a Vodafone integrált vállalatirányítási rendszerét
- SAP-Cisco csoportmunka megoldások
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- Hódít az SAP a kkv-szektorban
- HostLogic: SAP-ban az élen
- Az Oracle megjelentette a Siebel CRM új verzióját
- Számadó újdonságok: virtuális könyvelő és menedzsmentrendszerek
- Az Oracle megkezdi az Oracle E-Business Suite 12. verziójának forgalmazását
- Kereskedelmi banki ügyvitel Microsoft Dynamics AX-en
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Hogyan alakítja át az AI és az automatizáció az értékesítési folyamatokat?
Az AI és az automatizált megoldások lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy gyorsan és hatékonyan reagáljanak az ügyfelek igényeire, és adatvezérelt döntéseket hozzanak. Azonban a személyes kapcsolatok, a bizalom és az empatikus ügyfélkezelés továbbra is kulcsfontosságú szerepet játszik abban, hogy a vállalatok kiemelkedjenek a versenytársak közül. Hogyan ötvözhetik a cégek a technológiai innovációkat és az emberi interakciókat, hogy új szintre emeljék a vásárlói élményt?
2024. október 4. 14:55
Cikkgyűjtő
További fontos híreink
Országos kutatásból netezési körkép: a magyarok többségének élete elképzelhetetlen net nélkül
2024. szeptember 29. 15:24