A Sharp jó félévet zárt

MTI Sajtóadatbank, 2006. október 26. 09:04
A japán Sharp elektronikai konszern folyó üzleti éve első felében 9,7 százalékkal 1,47 billió jenre növelte forgalmát és 27,5 százalékkal 46,54 milliárd jenre adózott eredményét. A féléves forgalom értéke a legnagyobb volt a cég fennállása óta.
A Sharp részére a fellendülést a lapos képernyőjű televíziók piaci sikere hozta, közlése szerint audiovizuális berendezéseinek eladása 14,4 százalékkal ugrott meg. A vállalat a televíziós műsorok nézésére is alkalmas mobil telefonkészülékei féléves eladásának alakulásával is igen elégedett. A Sharp jelentős beruházása volt az első félévben egy LCD készülékeket gyártó nagyüzem elindítása Japánban. A gyártó itt készíti a világon ez idő szerint legnagyobb, 2,16x2,4 méteres képernyőit.
Kulcsszavak: +céginfo Sharp

Úttörő adatkezelési megoldás az SAP és a Databricks partnerségében

Az SAP bejelentette legújabb, úttörő megoldását, az SAP Business Data Cloudot, amely egységesíteni képes a vállalatoknál az SAP rendszereiből és külső forrásokból származó adatokat. Ez biztosítja azt a megbízható adatalapot, amelyre a vállalatoknak szükségük van a megalapozott döntésekhez és a mesterséges intelligencia hatékony és megbízható működtetéséhez. A megoldás összehangolja a szervezet kritikus alkalmazásainak adatait adatmérnöki és üzleti analitikai képességek révén, ami magasabb szintre emeli az áttekinthetőséget és az innovációs képességek kibontakozását.

2025. február 16. 17:21

A TCL elnyerte az EcoVadis 2025 arany minősítést

A TCL, a funkciókban gazdag okostelefonok, táblagépek és csatlakoztatott eszközök kijelzőinek úttörője elnyerte az EcoVadis 2025 arany minősítést, mellyel a vállalat kiemelkedő környezetvédelmi, társadalmi és kormányzási (ESG) teljesítményét ismerték el. Ez a rangos tanúsítvány az összes kiértékelt vállalat top 2%-ába helyezi a TCL-t, megerősítve ezzel a világ legfenntarthatóbb vállalatai között elfoglalt helyét.

2025. február 16. 15:40

Online és offline sikerek a MediaMarktnál

Annak ellenére, hogy a gazdasági helyzet továbbra is nehéz, a MediaMarkt anyavállalata, a Ceconomy az első negyedévben jelentős forgalom- és nyereségnövekedést ért el a 2024/25-ös pénzügyi évben. A cégcsoport közleménye szerint az eredmények azt mutatják, hogy a MediaMarkt stratégiája, amely egyszerre és összehangoltan van jelen az online térben és a hagyományos üzletekben, azaz az omnichannel modell, sikeresnek bizonyult.

2025. február 16. 13:53

Bosch: 54 milliárdos beruházás és új raktárkapacitás

A Bosch, a globális technológiai és szolgáltatási vállalat, átadta legújabb, csúcstechnológiás logisztikai és disztribúciós központját Miskolcon. A központ, amelynek építése 2021-ben kezdődött, a Robert Bosch Power Tool Kft. több mint 54 milliárd forintos beruházásával valósult meg. 

2025. február 16. 12:07

Ezek okozhatják a legtöbb meglepetést idén a kriptopiacon

A BITmarkets kriptovaluta-tőzsde közzétette listáját 2025 TOP 5 kriptós meglepetéseiről. A Cardano és a SUI mellett három új szereplő is helyet kapott, amik potenciálisan átalakíthatják majd a szektort: az XRP, a Dogecoin és a Stellar.

2025. február 16. 10:25

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ESET nyerte az AV-Comparatives 2024-es Év Terméke díját

2025. február 13. 10:03

Tudatos és biztonságos online jelenlét a fiataloknak

2025. február 10. 14:59

Szoboszlai Dominik és a Liverpool: Hogyan követhetjük nyomon a mérkőzéseiket?

2025. február 7. 15:20

IAB Hungary kihirdette az Év videós hirdetése 2024 versenyének győzteseit

2025. február 7. 09:54