GlobalPlaza.hu: próbavásárlásokkal védi a fogyasztók érdekeit
Az „Akciórendőrség” hétről hétre véletlenszerűen kiválaszt egy-egy áruházat, amely referenciául szolgál a megfigyelésben. A „kommandó” az áruházakban próbavásárlásokkal állapítja meg, hogy valóban lehet-e a meghirdetett terméket kapni, van-e belőle azonnal megvásárolható termék, vagy sem. Az „Akciórendőrség” munkájával a GlobalPlaza.hu így egy hét alatt 11 áruházlánc és hipermarket különböző áruházaiban ellenőriz több tucat akciós terméket.
Az áruházláncoknak lehetőségük van arra, hogy a www.globalplaza.hu-n jelezzék a vásárlók felé, ha egy akciós termékük esetleg hamarabb elfogyna, mint ameddig az akció tart, vagy netán módosultak a kínált termék paraméterei.
Ezen túl a www.globalplaza.hu minden látogatója megírhatja tapasztalatát az áruházláncok akciós termékeivel kapcsolatban az erre a célra kialakított aloldalon.
A vásárlók megadhatják, hogy az általuk keresett termék valóban kapható volt-e vagy sem az adott áruházban. Abban az esetben, ha a termék nem volt elérhető, akkor az „Akciórendőrség” kivizsgálja a bejelentést és amennyiben az helytálló volt, az oldalon is megjelenteti, közvetlenül a termékhez kapcsolva. Az elégedetlen vagy elégedett vásárló tapasztalatait az „Akciórendőrség” eljuttatja az áruház vezetéséhez, szélsőséges esetben a fogyasztók érdekeit védő szerveknek is.
Az oldal fontos újdonsága még, hogy a látogatók mostantól értékelhetik az áruházláncokat, hipermarketeket, plázákat, üzletházakat, továbbá azok üzleteit is: valamennyi esetében öt szempont alapján pontozhatnak. A szavazatok átlagolt eredménye megjelenik az oldalon. Az értékelések, minősítések hasznos segítséget nyújthatnak azoknak a vásárlóknak, akik még nem vásároltak az adott helyeken.
Kapcsolódó cikkek
- Elindult a T-Mobile Kapcsolat koncert honlapja
- Handabandázik a T-Online
- Google: a weboldalak tizede veszélyes kódot tartalmaz
- Magyar a legjobb európai webkettes oldalak között
- Magyar portál az EU web 2-es versenyében
- A közismert weboldalak nagy része sebezhető
- Művészetek Palotája - Mirai: Második közös website
- Több mint 108 millió weboldal a világhálón
- Irodaház-honlapok - leglátogatottabb a Duna Tower
- 100 új weboldalt tervez a Yahoo
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Már most nézőrekordot állított fel a Hogyan tudnék élni nélküled?
Még messze a december 12-ei premier, de az érdeklődés folyamatosan nő az év lejobban várt magyar filmjének ígérkező Hogyan tudnék élni nélküled? iránt. A Demjén Ferenc slágereire felfűzött zenés romantikus vígjáték első előzetese egy hónap alatt elérte az 1 millió megtekintést, ami azért kiemelkedő, mert ezt eddig idén sem hazai, sem külföldi film nem tudta utána csinálni. Sőt erre az eredményre az elmúlt évtizedben egyetlen magyar film sem volt képes.
Utazási konferencia az Angyalok városában
Egy új tévé színt visz a mindennapokba
Ma már nemcsak azért vásárolunk televíziót, mert a sugárzott műsorokat szeretnénk nézni, hanem mert a forradalmian új készülékek számtalan lenyűgöző funkcióval lettek ellátva. Hozzájárulnak ahhoz, hogy magasabb szintre emeljük a tévézés élményét.
A múlt feltárása, a jövő segítségével!
Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.