Következő generációs hálózatépítésben támogatja a szolgáltatókat a BT

forrás Prim Online, 2006. december 10. 19:16
A BT bejelentette 21C Global Venture (21C GV) üzletágának elindítását, mely a távközlési szolgáltatókat támogatja világszerte a következő generációs hálózatok (NGN) kiépítésében. A szolgáltatás piacának forgalma öt éven belül várhatóan meghaladja az évi 38 milliárd eurót.
A 21C GV üzletág azokat az egyedülálló tapasztalatokat hasznosítja, amelyeket a BT a világ legfejlettebb következő generációs hálózataként számon tartott 21st Century Network fejlesztése során halmozott fel. E szakértelem segítségével a világ távközlési szolgáltatói gyorsabban megvalósíthatják saját NGN terveiket.

A következő generációs hálózatok és rendszerek segítségével a távközlési szolgáltatók jelentős költségmegtakarítás mellett vezethetnek be innovatív szolgáltatásokat, lerövidíthetik új termékeik piaci bevezetését és javíthatják az ügyfélkiszolgálás minőségét. A BT újonnan létrehozott 21C GV üzletágának BT 21C átalakítási szolgáltatásai (BT 21C Transformation Services) olyan komplett megoldást kínálnak a többi szolgáltatónak, amely az auditálástól és tanácsadástól kezdve az NGN hálózat teljes körű megvalósításán át annak üzemeltetéséig minden területet lefed. Az új szolgáltatások előnyeit elsőként a Turk Telekom élvezheti a BT és az Oger Telekom között létrejött támogatási szerződés keretében.

Paul Reynolds, a BT Wholesale vezérigazgatója elmondta: „A BT 21CN létrehozásának célja, hogy a világ legambiciózusabb generációváltási programját valósítsa meg a távközlésben. Mivel a szolgáltatók közül elsőként vállalkoztunk ilyen radikális átalakításra, mindent magunknak kellett kitalálnunk. Kidolgoztuk az üzleti tervet, ösztönöztük a nyílt szabványok alkalmazását a beszállítók körében, és nyílt konzultációk során megnyertük az ágazat többi szereplőjét is. A 21CN hálózattal az elmúlt két évben olyan értékes tapasztalatokat szereztünk, melyekkel más szolgáltatókat is hozzá tudunk segíteni saját NGN programjuk megvalósításához illetve felgyorsításához.”
Kulcsszavak: hálózat iptelefon VoIP BT

Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Wolt: immár ajándékozni is tudunk az applikáción keresztül

Valentin-napra időzítve vezeti be új “Ajándékozás” funkcióját a Wolt. A szolgáltatás lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy néhány kattintással olyan személyes ajándékokat küldjenek, amelyek igazán különlegessé teszik a pillanatokat, miközben az ajándék kényelmesen, gyorsan meg is érkezik. Olyan felhasználót is megajándékozhatunk, aki nem rendelkezik Woltos felhasználói fiókkal.

2025. február 13. 18:43

A legnépszerűbb felújított ajándékok Valentin-napra

A férfiak nagyobb valószínűséggel ajándékoznának felújított készüléket a partnerüknek Valentin-napra, mint a nők. Ugyanakkor több nő dönt úgy, hogy saját magukat lepik meg egy ilyen eszközzel a közelgő ünnepen. A Rejoy.hu – amely bevizsgált, garanciális felújított eszközöket kínál – felmérést végzett ügyfelei körében a Valentin-napi vásárlási tervekről.

2025. február 13. 17:20

Ajándék LEGO utalványok a HONOR Magic7 széria mellé

Friss videókon a HONOR új ajánlatai. Amellett, hogy a kreativitásáról ismerhető LEGO termékeinek fotózására kiválóak a HONOR Magic7 készülékek, a cég extra kedvezményt is kínál a vásárlások mellé.

2025. február 11. 14:44

Hasznos tavaszváró appok a HONOR-tól

A tavasz közeledtével egyre gyakrabban élvezhetjük a szép időt, és ha sikerül átvészelni az influenzaszezont, akkor rengeteg új lehetőség vár ránk a világban. Ehhez tökéletes társunk lehet okostelefonunk, valamint a számos alkalmazás, amelyek segíthetnek abban, hogy izgalmasabbá, produktívabbá vagy éppen kellemesebbé tegyük a mindennapokat, különösen, hogy egyre több lehetőségünk nyílik az új évszak beköszöntével. Íme néhány tavaszváró alkalmazás a HONOR kínálatából!

2025. február 8. 12:18

700 ezer felhasználó, havi 2 millió utalás a K&H mobilbankjában

Januárban már hétszázezer mobilbanki ügyfél vette igénybe a K&H díjnyertes appját. A tavaly a digitálisan élenjáró bankoknak adott Digital Innovator UX 2024 díjat elnyerő mobilbanki alkalmazásban havonta kétmillió utalást végeznek a felhasználók, akik saját értékeléseik szerint is szeretik, szívesen használják az applikációt. A mobilbank népszerűségét fokozza Kate is, hiszen a K&H éjjel-nappal elérhető digitális asszisztense kétszáz funkcióval rendelkezik, ami sokkal kényelmesebbé teszi a bank és biztosító ügyfelei számára pénzügyeik intézését.

2025. február 8. 10:24

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ESET nyerte az AV-Comparatives 2024-es Év Terméke díját

2025. február 13. 10:03

Tudatos és biztonságos online jelenlét a fiataloknak

2025. február 10. 14:59

Szoboszlai Dominik és a Liverpool: Hogyan követhetjük nyomon a mérkőzéseiket?

2025. február 7. 15:20

IAB Hungary kihirdette az Év videós hirdetése 2024 versenyének győzteseit

2025. február 7. 09:54