Félmillió forintért már másfél millió link

forrás Prim Online, 2006. december 12. 10:05
A WebShop-Experts Kft. szervezésével múlt hónapban indult országos keresőoptimalizáció verseny sikerességét mutatja, hogy habár a verseny mindössze egy hónapja tart, de a linkfelhő kulcsszóra rákeresve a google-ben a találatok száma meghaladja a másfél milliót.
A verseny célja ezen hatékony marketing eszköz népszerűsítése a magyar vállalkozások és webfejlesztők körében, továbbá a tehetséges magyar webfejlesztők összegyűjtése és támogatása. Nemzetközi tendenciák szerint a marketing költségvetés egyre nagyobb hányadát fordítják a cégek kereső optimalizációra, és ez a tendencia várhatóan folytatódni fog az elkövetkező években is. Magyarországon is egyre többen felismerik a keresők nyújtotta kivételes lehetőséget, és ebben a keresőoptimalizáció várhatóan komoly szerephez fog jutni költséghatékonyságának köszönhetően.

A hazai kis- és középvállalkozások körében történő széleskörű elterjedésének legnagyobb akadálya magának a fogalom ismeretének a hiánya. A keresőoptimalizációs technikák és módszerek bemutatásán túl ezen állapoton is igyekeznek javítani a verseny szervezői. A nyeremények összértéke megközelíti a félmillió forintot. A versenyre a nevezés ingyenes, hozzá mindössze egy regisztráció szükséges. A versenyt az nyeri, akinek az oldala 2007. március 1-én a Google-ben a legelőkelőbb helyén szerepel a "linkfelhő" kulcsszóra rákeresve. A versennyel kapcsolatos bővebb információk a www.seo-verseny.hu oldalon találhatóak.

A verseny bő egy hónapja tart, amely idő elegendő volt arra, hogy több mint másfél millió találatig jusson el a google.

A verseny központi honlapja

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban

Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.

2024. március 28. 10:01

A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia

1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.

2024. március 27. 16:55

Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei

Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.

2024. március 27. 15:08

A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt

Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.

2024. március 27. 13:17

Energiatakarékosság az ASUSTOR-ral!

Az áramszámlák világszerte meredeken nőnek, ASUSTOR NAS viszont segít abban, hogy adataid elérhetők legyenek és pénzt takaríts meg.

2024. március 27. 11:40

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05