A YouTube és a Wikipedia is bekerült 2006 legnevesebb márkái közé
"Az újoncok sikere annak az irányzatnak a jele, hogy mennyire nő a felhasználó-központú netes tartalmakra épülő online márkák hatása" - jegyezte meg a "verseny" egyik szerkesztője.
Az új márkák közül sikeres volt még a News Corp. online beszélgetős weboldala, a MySpace, amely a 15. helyen nyitott; valamint az Al Jazeera, amely két évvel korábbi ötödik helyéről tavaly a 25. pozícióba csúszott vissza, de angol nyelvű csatornájának beindítása visszahozta a 19. helyre.
A felmérés nem vette figyelembe a márkák gazdasági értékét: ebben rendszeresen a Coke, a Coca-Cola Co. márkanave végez az élen. A válaszolóknak azt sem kell figyelembe venniük, hogy a márka hatása pozitív vagy negatív.
A brandchannel.com regionális listákat is készített. Az észak-amerikai felmérésben az Apple lett az első, majd a YouTube, a Google, a Starbucks és a Wikipedia következett. Az európai listán a "hazai" vállalatok szerezték meg az első helyeket: idén az Ikea svéd bútorkereskedelmi vállalat letaszította az élről a korábbi első Nokia mobiltelefon-gyártót, amely csak harmadik lett, második helyre a Skype netes "telefontársaság" került, negyedik Zara divatruházati lánc, ötödik az Adidas sportruházati cég lett.
Helyi vállalatok uralták az ázsiai listát is: az első öt helyezett a Sony (szórakoztató elektronika), a Toyota (autó) , a HSBC (bank), a Samsung (szórakoztató elektronika) és a Honda (autó). A harmadik helyezett HSBC is ázsiai gyökerekkel rendelkezik, bár székhelye immár Londonban van. A világ többi részén jellemző high-tech túlsúly után frissítő a latin-amerikai sorrend: az élen két ital, a Corona (sör) és a Bacardi (rum), harmadik helyre "volt jó" a Movistar mobilszolgáltató, negyedik egy szandálgyár, a Havaianas, ötödik a világ harmadik legnagyobb kenyérgyára, a Bimbo lett.
Kapcsolódó cikkek
- Biztonságtechnikai céget vásárolt a Google
- Trösztellenes bizottság vizsgálja a Google-Doubleclick összeolvadást
- Környezetvédelem - Az Apple bezöldül
- Elektronika - a japán cégek szépen növelték profitjukat
- Kizöldül az Apple
- A Google a legértékesebb márka
- A Google ráduplázott a Yahoora
- Egymilliárd dolláros Google-nyereség
- Támadják a Google-t a DoubleClick felvásárlása miatt
- A Google 3,1 milliárd dollárért felvásárolja a DoubleClicket
Internet ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Üzletmenet megszakítás nélkül: így védi vállalkozását a Telekom
Áramszünet, zsarolóvírus, adatvesztés – csak néhány példa arra, milyen váratlan problémák merülhetnek fel a digitális világban, és amelyek a vállalkozások számára komoly következményekkel járhatnak.
Magyar Telekom: országosan elérhetővé vált a multigigabites XGSPON hálózat
A Magyar Telekom újabb fontos mérföldkőhöz ért: országos szinten elérhetővé tette az XGSPON technológiát, amely a multigigabites internet révén új szintre emeli az otthoni és üzleti kapcsolódás élményét. Legyen szó home office-ról, tanulásról, gamerekről, tartalomgyártókról vagy bármilyen vállalkozásról, ahol a feltöltési sebesség döntő tényező – mostantól mindenki élvezheti a kiemelkedő digitális teljesítményt. A Deutsche Telekom Csoportban elsőként Magyarországon használják ki teljes mértékben az XGSPON hálózat sebességét.
Kapcsolat bárhol, bármikor – Az 5G és WiFi 7 új dimenziója
A Zyxel Networks bemutatta a Nebula FWA515-öt, egy 5G beltéri routert, amely új szintre emeli a megszakítás nélküli internetkapcsolatot azok számára, akik korlátozott vezetékes hozzáféréssel küzdenek, legyen szó vállalkozásról vagy otthonról. A Nebula FWA515 támogatja az 5G-t és a WiFi 7-et, gyors, rugalmas és felhőből kezelhető internet-hozzáférést biztosítva, hogy a felhasználók bárhol produktívak maradhassanak és folyamatosan kapcsolatban legyenek.
Hol van a legjobb internet az utazók számára?
A Saily internetkapcsolat-mutatója azt vizsgálja, hogy az egyes országok internethálózata mennyire vonzó az utazók számára, figyelembe véve a kiberbiztonságot, az internet minőségét, a költségeket és az internetszabadságot.
Streaming és szupergyors net egy csomagban – itt a One új ajánlata!
2024-ben a magyar háztartások több mint 80%-a rendelkezett vezetékes internetszolgáltatással, vagyis több mint 3 millió otthonban volt elérhető fix internetkapcsolat. A digitális megoldások iránti növekvő igényt jól mutatja, hogy ugyanebben az évben minden negyedik háztartás – közel egymillió otthon – igénybe vett valamilyen streaming szolgáltatást is.

