Szélesebb középvállalati réteget céloz az SAP új stratégiája
A konferencián, Henning Kagermann, az SAP vezérigazgatója, ismertette cége terveit annak az új középvállalati megoldásnak a bevezetésére, amely áttörő innovációkat valósít meg az alkalmazásbevezetés felgyorsítása és kockázatának csökkentése, az alkalmazkodóképesség folyamatos fenntartása és a végfelhasználói bevezetés egyszerűsítése terén. A megoldás az internetes és telefonos értékesítésre épülő, új „kipróbálás-futtatás-adaptálás” (try-run-adapt) modell segítségével biztosítja az ügyfeleknek a nagyvállalati szolgáltatásorientált architektúra, az enterprise SOA előnyeit. A megoldás a napi üzemeltetéstől a frissítésig, teljes egészében távolról felügyelhető. A konkrét termékfejlesztési ütemtervvel és a megoldás komponenseivel kapcsolatban az SAP a folyó negyedév később szakaszában tájékoztatja majd részletesebben az érdeklődőket – mondta Kagermann.
Kapcsolódó cikkek
- Növekvő licencbevételek a SAP-nál
- Kóka: két év alatt 40 szolgáltató központ jött létre
- HostLogic: SAP-ban az élen
- A SAP tavalyi éve: megcsalt remények
- A SAP harmadik negyedéve: ismét kétszámjegyű növekedés
- Az SAP a világ 100 legértékesebb márkája között
- SAP sikerek a kkv- piacon
- Az SAP világszinten piacvezető a vállalati informatikai megoldások területén
- SAP: Növekvő nyereség, de elmaradva a várakozásoktól
- A SAP első negyedéve: a bevétel jobban, a nyereség kevésbé nőtt a vártnál
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Növekszik a home office lehetőséget kínáló állások száma Magyarországon
Bár tavaly sok munkavállaló arra számított, hogy szigorodnak a home office szabályai munkahelyükön, a meghirdetett állások adatai ezt nem támasztják alá. Sőt, a Profession.hu legfrissebb elemzése szerint 2023 májusa óta 7 százalékkal nőtt azoknak az állásoknak a száma, amelyek valamilyen formában lehetővé teszik az otthoni munkavégzést az azt megelőző évhez képest.
Robotok, AI és hidrogénmeghajtás – Az ipar jövője a HUNGEXPO-n mutatkozott be
Lezárult a régió egyik legnagyobb ipari eseménye, az IPAR NAPJAI nemzetközi szakkiállítás és annak társrendezvénye, az AUTOMOTIVE HUNGARY járműipari beszállítói expo. A HUNGEXPO Budapest Kongresszusi és Kiállítási Központban megrendezett eseményen 15 ország több mint 300 kiállítója vett részt, és mintegy 11 ezer szakmai látogatót vonzott.
Adatalapú döntéshozatalt kínál a Schneider új programja
A Schneider Electric az „Environmental Data Program” elindításával a korábbinál jóval részletesebb és szélesebb körű információkat oszt meg termékei környezeti hatásairól. A kezdeményezés célja, hogy ügyfeleik pontosabb, adatalapú döntéseket hozhassanak fenntarthatósági céljaik elérése és a jogszabályi megfelelés érdekében.
AutoWallis: Stabil árbevétel-növekedés, visszafogott nyereség az év első hónapjaiban
A kedvezőtlen makrogazdasági környezet ellenére az AutoWallis Csoport árbevétele 20 százalékot meghaladó növekedéssel 107 milliárd forintra emelkedett 2025 első negyedévében. A cég történetének eddigi legmagasabb negyedéves árbevételét elsősorban a korábban végrehajtott akvizíciók és üzletfejlesztések eredményezték. Ugyanakkor a vállalat működési eredménye (EBITDA) 31 százalékkal, 3,3 milliárd forintra csökkent, főként az instabil gazdasági környezet, a fix költségek emelkedése és az iparági bizonytalanságok (pl. vámintézkedések) hatására.
Mesterséges intelligencia Magyarországon: Lehetőség vagy veszély?
Bár a mesterséges intelligencia (MI) még gyerekcipőben jár, már most világosan látszik, hogy a következő évek meghatározó technológiája lehet, és akár egy új ipari forradalom előfutárává válhat. Vajon az MI lesz életünk legnagyobb lehetősége, vagy épp ellenkezőleg, a legnagyobb kihívása? Elveszi a munkánkat, vagy éppen megment minket?