Ügyfélközpontú dizájn: Megújulnak a Vodafone képviseletek

forrás Prim Online, 2007. március 1. 15:31
A Vodafone Magyarország új márkaképviseleti arculatot vezet be saját hálózatának 21 üzletében.  Elsőként a debreceni üzlet kapott új belső kialakítást, a megújulás országszerte tovább folytatódik az év folyamán. Az új design legfőbb eleme az ügyfélközpontúság, amely a Vodafone Csoportot világszerte, így Magyarországon is jellemzi.
Beck György, a Vodafone Magyarország vezérigazgatója a márkabolt hivatalos megnyitóján jelentette be, hogy a Vodafone Magyarország 1 millió forinttal támogatja a debreceni paneltűz károsultjait.

A márkaboltok új belső kialakítása tükrözi a Vodafone megbízhatóságát és dinamizmusát. A saját tulajdonú országos hálózat átalakításának első állomása Debrecen, ahol a több mint kétmillió ügyféllel rendelkező szolgáltató március 1-jétől várja látogatóit.

Az új üzletek kialakításában fontos szerepet kapott a Vodafone Csoport felmérése és tapasztalata. A nemzetközi kutatás szerint a márkaüzletekbe látogatók egy része vásárlási szándékkal érkezik, míg mások érdeklődnek, információt vagy szolgáltatást kérnek. A különböző igényekkel érkező látogatók kiszolgálását segíti az új berendezés, amely megkönnyíti az eligazodást. A felmérés szerint előfordul, hogy a leendő illetve a már meglévő ügyfeleknek várakozniuk kell. A várakozási idő hasznos és informatív eltöltését szolgálják az interaktív megoldások, a mobiltelefonok kipróbálásának lehetősége, a Vodafone live! oldalainak böngészése, a megújuló és egyre bővülő termékek és szolgáltatások egész sorának valódi megtapasztalása.

A Vodafone ügyfélközpontú gondolkodását jelzi a Vodafone ügyfelei számára elérhető Online Ügyfélszolgálati terminál is. A saját tulajdonú márkaboltokban elhelyezett készülék segítségével kényelmesebbé és gyorsabbá vált az ügyintézés, hiszen az előfizetők az Online Ügyfélszolgálaton keresztül kezelhetik prepaid vagy postpaid előfizetéseiket, így például, válthatnak tarifacsomagot, megrendelhetnek, vagy lemondhatnak különböző szolgáltatásokat, esetleg módosíthatják ügyféladataikat.
Kulcsszavak: +céginfo Vodafone-hu

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A PwC megvette a GKID-t

A GKID megállapodást kötött a PwC-vel, melynek értelmében a PricewaterhouseCoopers Magyarország Kft. 100%-os tulajdonrészt szerzett a GKID Research & Consulting Kft-ben. Ezzel a PwC tanácsadási üzletága digitális kereskedelmi, csomaglogisztikai, médiapiaci valamint adatszolgáltatási és piackutatási kompetenciával is bővül.

2024. október 3. 11:39

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Innovációs versenyen méretik meg magukat a világ egyetemistái

2024. október 2. 19:34

Országos kutatásból netezési körkép: a magyarok többségének élete elképzelhetetlen net nélkül

2024. szeptember 29. 15:24

Éppen most robban a hazai előfizetéses e-kereskedelem

2024. szeptember 24. 15:10

Ezek a MI legnagyobb veszélyei az oktatásban

2024. szeptember 17. 11:37