A Cisco megállapodott a WebEx felvásárlásáról
A WebEx portfoliója olyan technológiákat és szolgáltatásokat tartalmaz, amelyek lehetővé teszik a vállalatoknak, hogy valós idejű és aszinkron konferenciákat tartsanak az interneten, illetve megosszák webalapú dokumentumaikat és munkatereiket. A céges webkonferencia megoldások révén kis és nagyobb szervezeteknél egyaránt javítható az alkalmazottak együttműködése, teljesítménye és hatékonysága. A WebEx sikerének kulcsa az előfizetéses szolgáltatásokra épülő stratégia volt, és a Cisco a jövőben is tervezi ennek az üzleti modellnek a megtartását.
A tranzakció lezárását követően a WebEx a Cisco fejlesztési osztályának részévé válik úgy, hogy közben megőrzi egyedülálló üzleti modelljét.
Kapcsolódó cikkek
- Tízezres leépítésre készül a Cisco
- Megvásárolná az ExtendMediát a Cisco
- Vezető hálózati megoldások egy kézből: Cisco-partner lett a NET'54
- A Ciscóé a Tandberg
- Újabb milliárdos felvásárlást eszközölt a Cisco
- A Cisco 3 milliárd dollárért megvette a Tandberget
- Jobban teljesített a vártnál a Cisco
- A Cisco felvásárolja a Tidal Software-t
- Négy napra lehúzza a rolót a Cisco
- A Cisco megvette a Jabbert
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
AI Act megfelelőség – A vélt versenyelőnyből súlyos bírság lehet, ha nem tartjuk be a szabályokat
Az AI-technológiák jelentős előnyöket kínálnak a vállalatok számára, ugyanakkor helytelen használatuk súlyos következményekkel is járhat. Az Európai Unió mesterséges intelligencia rendelete alapján 2025. február 2-tól akár 35 millió eurós vagy az éves globális árbevételük 7 százalékának megfelelő bírságot jelenthet a tiltott AI-tevékenységet végző vállalatok számára. A szabályozásnak való megfelelés védelmet nyújt a bírságokkal és reputációs károkkal szemben.
K&H gyorshívás: havi 24 ezer hívást indítanak az ügyfelek a bank appján keresztül, már több mint 7 éve
A K&H ügyfelei havonta több mint 24 ezer hívást kezdeményeznek a bank mobilalkalmazásán keresztül. A pénzintézet ügyfelei 2018 szeptembere óta élhetnek ezzel a biztonságos ügyintézési lehetőséggel, amelynek során az ügyfélszolgálattal való beszélgetéshez semmilyen azonosító sem szükséges.
Szigor vagy rugalmasság: mi kell a sikeres digitalizációhoz?
Rövid távon a feladatfókuszú vezetés, hosszú távon a kapcsolatorientáltság növelheti a digitalizációban fejlődni kívánó szervezetek üzleti teljesítményét – állapítja meg a Budapesti Corvinus Egyetem kutatócsoportjának friss tanulmánya.
Új vezetők a MediaMarkt Magyarországnál
Két tapasztalt szakemberrel bővült a MediaMarkt Magyarország vezetősége: Gáspár Ferenc HR igazgatóként, Rózsa Márton pedig kereskedelmi igazgatóként csatlakozott a piacvezető elektronikai áruházlánc csapatához. Mindkét szakember tavaly év végén, a kereskedelmi szektor csúcsidőszakában kezdett.
Kié a felelősség, ha rosszul dönt vagy diszkriminál az AI?
Tavaly év végére a globális AI-beruházások elérték a nagyságrendileg 500 milliárd dolláros álomhatárt, de ez még csak a kezdet, hiszen a mesterséges intelligencia jó úton halad afelé, hogy minden szektorban alaptechnológiává váljon. Ahogy azonban egyre több területre férkőzik be a mindennapokban, úgy merülnek fel a jogi-etikai kételyek is, így például az AI "fekete doboz" problémája, a diszkrimináció vagy éppen a felelősség kérdése.