Elektronikus ügyfélszolgálati rendszer Hódmezővásárhelyen

A fejlesztésre a város a Gazdasági Minisztérium pályázatán 315 millió 352 ezer forintot nyert, amelyhez 16 millió 598 ezer forint önerőt biztosítottak - tette hozzá.
A projekt része egy, a korábbi városi honlapnál szélesebb körű információkat és szolgáltatásokat biztosító, korszerű portálrendszer, valamit egy közérdekű térinformatikai alkalmazás bevezetése is - közölte.
Az e-önkormányzati rendszer meghatározott ügyekben kérelmek és bevallások elektronikus benyújtását teszi lehetővé, s időpont-előjegyzési lehetőséget, valamint internetről letölthető, elektronikusan kitölthető és kinyomtatható formanyomtatványokat is biztosít.
Önkormányzati szinten Hódmezővásárhely az első város, ahol az e-ügyintézés szolgáltatásai ilyen mértékben elérhetővé váltak - fűzte hozzá a városfejlesztési bizottság elnöke.
Kapcsolódó cikkek
- Élő internetes ügyfélszolgálatot indít a hegyvidéki önkormányzat
- Okmányirodákban is használható az elektronikus fizetési rendszer
- Még az idén megújul a Budapest portál
- Megújítja Európát és Magyarországot az Európai Bizottság eGov akcióterve
- Jövőre megszűnnek a minisztériumi honlapok, a kormanyszovivo.hu és a kormany.hu is
- PR-baki a "nemzeti együttműködés" kommunikációjában?
- Hét regionális központja lesz az e-önkormányzati szolgáltatásoknak
- Cél a hatékony és ügyfélbarát közigazgatási szolgáltatás
- Sikeres e-kormányzat, problémás e-gazdaság, aggasztó jelek az e-demokráciában
- A kormány benyújtotta az elektronikus anyakönyv létrehozását célzó törvényjavaslatot
Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Egy kézben az ország két legnagyobb természetfotós pályázata
2025-től új fejezet kezdődik Az év természetfotósa pályázat történetében: az ország egyik legnagyobb természetfotós és természetvédelmi szervezete, a Varázslatos Magyarország veszi át a rangos megmérettetés lebonyolítását.
Marketing újragondolva: Miért nem működnek a régi stratégiák?
Egyre több cégvezető teszi fel magának a kérdést: miért nem hozzák már a megszokott eredményeket azok a marketingstratégiák, amelyek korábban jól működtek? Tapasztalataik szerint a kampányok hatékonysága csökken, a vásárlók figyelme megosztott, az üzenetek pedig gyakran elvesznek a digitális zajban, ahelyett, hogy célba érnének.
Stílus és innováció kéz a kézben – Megérkeztek a Huawei 2025-ös újdonságai
A Huawei egy nagyszabású, berlini nemzetközi sajtóesemény keretében mutatta be legfrissebb termékeit és technológiai újításait, a „Fashion Next” tematikához igazodva. A rendezvényen debütált a prémium kategóriás HUAWEI WATCH 5 okosóra-sorozat, valamint a HUAWEI WATCH FIT 4, a nyitott kialakítású HUAWEI FreeBuds 6 vezeték nélküli fülhallgató, és az új, 12,2 hüvelykes HUAWEI MatePad Pro tablet is.
Napelemekkel és repoharakkal újít az Etele Plaza
2024 tavaszától kizárólag megújuló energiát használ az Etele Plaza, ezzel is erősítve elköteleződését a fenntarthatóság iránt. Az átállás részeként a bevásárlóközpont tetejére egy fél focipályányi, közel 3800 négyzetméteren elterülő napelemparkot telepítettek, amely több mint 1900 panelből áll. A 834 kWp teljesítményű rendszer évente közel 797 ezer kilowattórányi áramot termel, ami körülbelül 360 háztartás éves fogyasztásával egyenértékű.
Interaktív üzleti kommunikáció Viberen: két új megoldás érkezett
A Rakuten Viber két új, interaktív megoldással gazdagítja üzleti üzenetküldési eszköztárát: megérkeztek a Carousel és List típusú üzenetek. Ezek az újítások lehetővé teszik a márkák számára, hogy egyszerűbbé és hatékonyabbá tegyék az ügyfélkommunikációt a Viber platformján, miközben javítják a felhasználói élményt és támogatják az automatizált ügyfélkezelést.