Vodafone Magyarország: több mint 100 millió dollár fejlesztésre
A Vodafone-nak február végén több mint 2,1 millió ügyfele volt, akiknek a 37 százaléka előfizetéses, míg a többi kártyás felhasználó.
A Vodafone-nak az egy előfizetőre eső átlagos havi bevétele (ARPU) decemberben több mint 5000 forint volt, ami a múlt év egészében is hasonlóan alakult.
A társaság bevételének 16 százaléka adatforgalomból származik.
A Vodfone-nak országszerte 21 saját márkaboltja van, amiket összesen több mint 1 milliárd forint ráfordítással folyamatosan újít fel: az elsőként átalakított debreceni boltnak március 1-je óta 50 százalékkal nőtt a forgalma.
Az eseményen elhangzott: a vezetékes és a mobiltelefont kombináló otthon csomagot eddig 30 ezren vették meg tavaly novemberi bevezetése óta, s naponta újabb 200-300 előfizető vásárolja meg.
A tervekről elhangzott: a társaság hamarosan elindítja a Magyarországot és Romániát összekötő határon túli csomagot, aminek keretében 30, illetve 39 forintért lehet percenként hívni a Vodafone-os mobil- és bármilyen vezetékes számot. Az alacsonyabb árat az előfizetéses, a nagyobbat a kártyás ügyfél fizeti.
A Vodafone-nak február végén világszerte 200 millió ügyfele volt. Az indiai Hutchison Essar 67 százalékának megvásárlása után azonban ez a szám folyamatosan és gyorsan emelkedik, mivel a cégnek 23 millió előfizetője van, s havonta 1 millióval nő az ügyfélszáma.
Kérdésekre válaszolva elhangzott: az uniós romaing-szabályozás várhatóan nem okoz különösebb problémákat a társaságnak.
A Vodafone Magyarország jelenleg a fővárosban és környékén nyújt harmadik generációs szolgáltatást. A terv az, hogy az év végre a lakosság arányában a lefedettség 20-30 százalékos lesz.
Kapcsolódó cikkek
- A Vodafone Magyarország a legjobb munkahely a távközlési szektorban
- Átalakul a Vodafone, új vezér kerül Beck György mellé
- A Vodafone első üzleti félévében 56 százalékkal nőtt a profit
- A Vodafone 60 százalékos költségmegtakarítást hoz a Malévnek
- Új Vodafone-üzlet, kiterjesztett mobilinternet a Belvárosban
- Megduplázta nyereségét a Vodafone
- Év vége felé vár fellendülést a Vodafone a mobilpiacon
- Huawei: díj a Vodafone-nak, magyarországi logisztikai központ a láthatáron
- Vodafone: jövőre stabilizálódik a mobilpiac
- A válság ellenére is fejleszt a Vodafone
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Összefog a régiós IT ökoszisztéma
November 8-án az év legizgalmasabb nemzetközi IT programját szervezik meg Budapesten. A ME.ET. CEE egy egész napos ingyenes networking esemény és unconference több, mint 15 partner szervezésében. A helyszín Puzl CowOrKing, az IT szektor igényeire szabott flexibilis irodatér és közösségvezérelt hub. A szervezők közt van többek között a Startup Hungary, a Credo Ventures, a Launchub, az Óbudai Egyetem, az Interactive Venture és a Viber is. Céljuk összekapcsolni az IT- és startup szereplőket a Közép-Kelet-Európai régióban.
Szintet léphet a CO2-kibocsátás csökkentése a Schneider Electric új megoldásával
Új szintre emelhetik a vállalatok a CO2-kibocsátás csökkentése érdekében tett erőfeszítéseiket a Schneider Electric új megoldása, a Zeigo Activate Lite segítségével. A szoftver lehetőséget teremt a felhasználók számára a dekarbonizációs célok pontos meghatározására, a kibocsátásuk kiszámítására, valamint arra, hogy kapcsolatba léphessenek olyan szolgáltatókkal, amelyek támogathatják őket mind a megújuló energia használatával, mind a hatékonysággal kapcsolatos céljaik megvalósításában.
Kezdődik az év végi roham a mérlegképes könyvelők számára
A Kulcs-Soft által működtetett Kulcs-Akadémia három éve biztosítja a kreditpontos képzés lehetőségét, a digitalizáció jegyében online és személyes formában is.
A világ öt legjobb márkája között a Samsung
A Samsungot az ötödik egymást követő évben választotta a világ legjobb öt márkája közé az Interbrand. A nemzetközileg is elismert márkatanácsadó vállalat évente közzéteszi a legjobb nemzetközi márkákat tartalmazó Best Global Brands listáját. Az idei listából kiderült, a vállalat márkaértéke elérte a 100,8 milliárd dollárt, amely 10%-os növekedést jelent az előző évhez képest.
Közösen telepít e-kamion töltőállomásokat a Siemens és az OMV
Az e-buszok és e-haszongépjárművek száma évek óta dinamikusan nő, a személyautó-állomány mellett a fuvarozásban, illetve az áruszállításban is egyre inkább teret nyer az elektrifikáció. A busz- és logisztikai flották üzemeltetői ezért egyre inkább keresik megfelelő töltési megoldásokat.