Vodafone Magyarország: több mint 100 millió dollár fejlesztésre
A Vodafone-nak február végén több mint 2,1 millió ügyfele volt, akiknek a 37 százaléka előfizetéses, míg a többi kártyás felhasználó.
A Vodafone-nak az egy előfizetőre eső átlagos havi bevétele (ARPU) decemberben több mint 5000 forint volt, ami a múlt év egészében is hasonlóan alakult.
A társaság bevételének 16 százaléka adatforgalomból származik.
A Vodfone-nak országszerte 21 saját márkaboltja van, amiket összesen több mint 1 milliárd forint ráfordítással folyamatosan újít fel: az elsőként átalakított debreceni boltnak március 1-je óta 50 százalékkal nőtt a forgalma.
Az eseményen elhangzott: a vezetékes és a mobiltelefont kombináló otthon csomagot eddig 30 ezren vették meg tavaly novemberi bevezetése óta, s naponta újabb 200-300 előfizető vásárolja meg.
A tervekről elhangzott: a társaság hamarosan elindítja a Magyarországot és Romániát összekötő határon túli csomagot, aminek keretében 30, illetve 39 forintért lehet percenként hívni a Vodafone-os mobil- és bármilyen vezetékes számot. Az alacsonyabb árat az előfizetéses, a nagyobbat a kártyás ügyfél fizeti.
A Vodafone-nak február végén világszerte 200 millió ügyfele volt. Az indiai Hutchison Essar 67 százalékának megvásárlása után azonban ez a szám folyamatosan és gyorsan emelkedik, mivel a cégnek 23 millió előfizetője van, s havonta 1 millióval nő az ügyfélszáma.
Kérdésekre válaszolva elhangzott: az uniós romaing-szabályozás várhatóan nem okoz különösebb problémákat a társaságnak.
A Vodafone Magyarország jelenleg a fővárosban és környékén nyújt harmadik generációs szolgáltatást. A terv az, hogy az év végre a lakosság arányában a lefedettség 20-30 százalékos lesz.
Kapcsolódó cikkek
- A Vodafone Magyarország a legjobb munkahely a távközlési szektorban
- Átalakul a Vodafone, új vezér kerül Beck György mellé
- A Vodafone első üzleti félévében 56 százalékkal nőtt a profit
- A Vodafone 60 százalékos költségmegtakarítást hoz a Malévnek
- Új Vodafone-üzlet, kiterjesztett mobilinternet a Belvárosban
- Megduplázta nyereségét a Vodafone
- Év vége felé vár fellendülést a Vodafone a mobilpiacon
- Huawei: díj a Vodafone-nak, magyarországi logisztikai központ a láthatáron
- Vodafone: jövőre stabilizálódik a mobilpiac
- A válság ellenére is fejleszt a Vodafone
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Magyarország legjobb munkáltatói között a Yettel
Mit jelent a céges kultúra vagy a munkavállói jóllét, hogyan lehet a jelölteket bevonzani, miként lehet hatékony a munkatársak hosszú távú elköteleződése és hol a helye a fenntarthatóságnak? Többek közt ezeket a szempontokat vizsgálta egy független nemzetközi intézet, a TOP Employer Institute. Az eredmények alapján a Yettel hazánk legjobb munkáltatói közé került – az elismeréssel Magyarországon mindössze 17 cég rendelkezik.
Alapjaiban alakul át a munkaerőpiac szerkezete
A magyar munkaerőpiac közelít a teljes foglalkoztatottsághoz, mely a következő években számos további kihívás elé állítja a gazdaságot. A munkaerőpiacra ható globális trendek, a digitális átmenet és az új technológiák pedig alapvetően formálják át a munka világát. Az automatizáció, a mesterséges intelligencia (AI) és a digitális megoldások egyre inkább átalakítják a munkahelyeket és a munkavégzés módját. A külföldi munkavállalók szabályozott keretek között történő alkalmazása pedig lehetővé teszi a vállalatok számára a globális munkaerőpiac lehetőségeinek kihasználását – vázolta fel a jövő munkaerőpiaci kihívásait és lehetőségeit Mihályi Magdolna, a Jobtain HR Szolgáltató ügyvezetője.
Tapasztalt szakértőt igazolt szakmai vezetőnek az IndependAds
Nyártól Dobos Krisztián tölti be az IndependAds Head of Programmatic & Data pozícióját, tovább erősítve az ügynökség szakértői bázisát. Több mint tízéves tapasztalatával a programmatic kampányok menedzselésében Krisztián kulcsszerepet játszott számos világmárka sikeres kampányainak lebonyolításában. A szakember érkezése új szintre emeli az ügynökség programmatic szolgáltatásait, még precízebb és hatékonyabb kampányok megvalósítását lehetővé téve.
A Dreame négy új innovációt mutatott be a berlini IFA-n
A Dreame Technology, az innovatív háztartási készülékek gyártója Berlinben, az IFA technológia kiállításon mutatta be újdonságait, köztük a saját magát megemelő robotporszívót, a 360 fokos lézeres térképező funkciót, a minden kisállatszőrrel megbirkózó dupla kefés tisztítást, valamint az automatikus vízfeltöltő rendszert.
Új európai vezetőt nevezett ki a Prologis
A korábban a magyar piacot is magában foglaló közép-európai régió ingatlankezelési és ügyfélélményért felelős igazgatójaként dolgozó Pavla Procházková mostantól az európai szintű vezetőség tagja lesz alelnöki pozícióban. Az előléptetés a vállalalton belüli szervezeti átalakítás része, amelynek célja a csapatok szorosabb összehangolása.