Vodafone Magyarország: több mint 100 millió dollár fejlesztésre

A Vodafone-nak február végén több mint 2,1 millió ügyfele volt, akiknek a 37 százaléka előfizetéses, míg a többi kártyás felhasználó.
A Vodafone-nak az egy előfizetőre eső átlagos havi bevétele (ARPU) decemberben több mint 5000 forint volt, ami a múlt év egészében is hasonlóan alakult.
A társaság bevételének 16 százaléka adatforgalomból származik.
A Vodfone-nak országszerte 21 saját márkaboltja van, amiket összesen több mint 1 milliárd forint ráfordítással folyamatosan újít fel: az elsőként átalakított debreceni boltnak március 1-je óta 50 százalékkal nőtt a forgalma.
Az eseményen elhangzott: a vezetékes és a mobiltelefont kombináló otthon csomagot eddig 30 ezren vették meg tavaly novemberi bevezetése óta, s naponta újabb 200-300 előfizető vásárolja meg.
A tervekről elhangzott: a társaság hamarosan elindítja a Magyarországot és Romániát összekötő határon túli csomagot, aminek keretében 30, illetve 39 forintért lehet percenként hívni a Vodafone-os mobil- és bármilyen vezetékes számot. Az alacsonyabb árat az előfizetéses, a nagyobbat a kártyás ügyfél fizeti.
A Vodafone-nak február végén világszerte 200 millió ügyfele volt. Az indiai Hutchison Essar 67 százalékának megvásárlása után azonban ez a szám folyamatosan és gyorsan emelkedik, mivel a cégnek 23 millió előfizetője van, s havonta 1 millióval nő az ügyfélszáma.
Kérdésekre válaszolva elhangzott: az uniós romaing-szabályozás várhatóan nem okoz különösebb problémákat a társaságnak.
A Vodafone Magyarország jelenleg a fővárosban és környékén nyújt harmadik generációs szolgáltatást. A terv az, hogy az év végre a lakosság arányában a lefedettség 20-30 százalékos lesz.
Kapcsolódó cikkek
- A Vodafone Magyarország a legjobb munkahely a távközlési szektorban
- Átalakul a Vodafone, új vezér kerül Beck György mellé
- A Vodafone első üzleti félévében 56 százalékkal nőtt a profit
- A Vodafone 60 százalékos költségmegtakarítást hoz a Malévnek
- Új Vodafone-üzlet, kiterjesztett mobilinternet a Belvárosban
- Megduplázta nyereségét a Vodafone
- Év vége felé vár fellendülést a Vodafone a mobilpiacon
- Huawei: díj a Vodafone-nak, magyarországi logisztikai központ a láthatáron
- Vodafone: jövőre stabilizálódik a mobilpiac
- A válság ellenére is fejleszt a Vodafone
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
70%-os tulajdonrészt szerez a Delta az ARTOFINFO-ban
A Delta Technologies Nyrt. és az ARTOFINFO Kft. tulajdonosa szándéknyilatkozatot írtak alá az ARTOFINFO 70%-os tulajdonrészének megvásárlásáról. Az akvizíció – a vállalatok jelenlegi működésének megtartása mellett – új növekedési lehetőségeket és szakmai erősödést kínál mindkét fél számára. A tranzakció szorosan illeszkedik a Delta stratégiájába, különösen az alkalmazásfejlesztési üzletág megerősítése révén, és jól kapcsolódik a nemrégiben megvalósult Robotizálunk Kft.-vel történt felvásárláshoz is.
4 milliárdos saját beruházással erősíti hazai gyártását a 77 Elektronika
A 100%-ban magyar tulajdonú, orvosi diagnosztikai berendezések fejlesztésével és gyártásával foglalkozó 77 Elektronika Kft. jelentős beruházást indított. A közelmúltban elrajtolt, 4 milliárd forint értékű fejlesztés célja a vállalat budapesti gyártókapacitásának egy helyszínre költöztetése, valamint a gyártási technológia átfogó korszerűsítése. Az új, 8000 m²-es gyártóegység a jelenlegi Fehérvári úti telephelyen épül meg, amely több mint két és félszerese a jelenlegi kapacitásnak.
Ingyenes termékfeltöltés, biztonságos fizetés – így újul meg a Vatera
A Vatera átalakította működését, hogy még jobban igazodjon a modern vásárlói igényekhez. A piactér ezentúl teljesen ingyenessé tette a termékek feltöltését, és bevezetett egy új, gyors, biztonságos és egyszerűen használható online fizetési rendszert. Az online bankkártyás fizetések – beleértve a Vatera Vevővédelem szolgáltatáson keresztül lebonyolított tranzakciókat is – már teljes egészében a platformon belül zajlanak, anélkül, hogy a felhasználóknak el kellene hagyniuk a Vatera.hu oldalait.
7 vállalat, amely új szintre emelte a zöld gondolkodást
Adatközpontok környezetbarát működésének támogatása, az építészet újradefiniálása, valamint az energiafelhasználás látványos csökkentése – többek között ezekért az innovatív törekvésekért kaptak elismerést a Schneider Electric idei fenntarthatósági versenyének díjazottjai. A Sustainability Impact Award 2024-es kiírásában hét vállalat részesült a kitüntetésben, köztük két indiai cég is.
Magyarország és az AI: Tudásban az élvonalban, bizalomban megosztottan
Ahogy a mesterséges intelligencia (AI) egyre nagyobb teret nyer a világban, a magyar lakosság többsége már most ismeri az alapfogalmakat, és bízik abban, hogy a vállalatok felelősen kezelik az adatokat – derül ki az Ipsos friss, AI Monitor 2025 nemzetközi kutatásából.