Kkv alközponti megoldások VoIP-kiterjesztése költséghatékonyan
A harmadik: meglévő alközpont cseréje Navigátor által fejlesztett Soft-PBX I. nevű, VoIP alapú szotverre, ami ellátja az alközponti funkciókat. Jellemzők: a teljes kkv telefonhálózat cseréje; tetszőleges számú fővonal, skálázható megoldás, IP alapú telefonhálózat ahasonló tudású hagyományos alközponti rendszer árának a töredékéért; megtérülés 6-18 hónap, az extra szolgáltatások teljes (!) palettája elérhető.
A Navigátor szoftver megoldásai az összes ismert és jelentősebb alközponti rendszerre és telefonkészülékre alkalmasak.
Kapcsolódó cikkek
- Új Linksys hálózati termékek kisvállalkozásoknak
- Ericcson: optikai hálózat és Triple Play központ Bólyban
- Megvehetik az Avayát - új kommunikációs menedzser változat
- Analóg kamera felhasználói is élvezhetik a digitális technológia előnyeit
- IT hálózatok teljesítmény-optimalizálása az Atigristől
- Szünetelő internet-szolgáltatás a XI. kerületben és Budaörsön
- Biztonságos üzleti szolgáltatások bárhol, bármikor, bármely hálózaton
- Freecall: egy alternatíva az ingyenes telefonálásra!
- Kapsch BCM50 IP telefonrendszer a BMGE laboratóriumában
- A Magyar Telekom elsőként épít ki új generációs IP-hálózatot Magyarországon
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Mesterséges intelligencia a marketing szolgálatában
A Microsoft adott otthont a Magyar Marketing Szövetség Marketing Döntéshozók Klubja legutóbbi rendezvényének, mely március 20-án zajlott, és a mesterséges intelligencia marketingben betöltött szerepét és lehetőségeit helyezte középpontba. A rendezvény üzenete az volt, hogy az AI nem csupán a jövő technológiája, hanem már most is olyan eszközként működik, amely jelentősen növeli a marketingmunka hatékonyságát. A Microsoft szakértői gyakorlati példákon keresztül mutatták be, hogyan integrálható az AI a marketing- és értékesítési folyamatokba, elősegítve azok optimalizálását és gyorsítva az üzleti döntéshozatalt.
2026-ra a világ legnagyobb fulfilment áruházává válik a soroksári IKEA
Egy évvel az átfogó felújítás bejelentése után a soroksári IKEA egyesíti azokat az új megoldásokat és fejlesztéseket, amelyeket a legnagyobb lakberendezési kiskereskedő már világszerte tesztelt, és 2026-ra a világ legnagyobb IKEA fulfilment áruházává válik.
Ötgenerációs munkahelyek: Hogyan segíthetik az együttműködést a különböző korosztályok?
A generációs különbségek sokak szerint feszültségekhez, széthúzáshoz és akár konfliktusokhoz is vezethetnek, különösen a munkahelyeken. De vajon elkerülhetetlen, hogy így alakuljon? Hogyan hat az innovációs nyomás a generációk közötti együttműködésre? Problémaként vagy lehetőségként kellene tekinteni a különbözőségekre? Ilyen kérdésekre keresnek választ a Bosch Podcast legújabb epizódjában, ahol Steigervald Krisztián generációkutató és Somogyi András, a Bosch cég humánerőforrásért felelős alelnöke beszélgetnek.
Az E.ON új megoldásai a jövő energiaellátásához
Az E.ON Hungária Csoport jelentős fejlesztéseket hajtott végre a Flex.ON program keretében a Dunántúlon, Pest vármegyében és Budapesten, egy három éves kutatás-fejlesztési program részeként. A projekt célja, hogy a vállalatcsoport képes legyen kielégíteni az ügyfelek növekvő energiaigényét, és lehetővé tegye a napelemes rendszerek szélesebb körű csatlakozását az áramhálózatra. Az új megoldások a helyszínekhez igazodva gyorsabbá, költséghatékonyabbá és rugalmasabbá teszik az energiaellátást. A 2,1 milliárd forintos fejlesztés 39%-át állami támogatás fedezi, míg 61%-át az E.ON biztosította.