Ericsson: a személyre szabott, interaktív televíziózásért

Az Ericsson még két világelső bevezetésben játszik vezető szerepet. Ezek egyike a személyre szabott, mobiltelevíziós hirdetés, amelynek próbaüzemét az Ericsson és az NRK nevű norvég műsorszóró társaság nemrégiben hajtotta végre a norvég fogyasztók bevonásával. A másik az ugyanezzel az üzleti partnerrel tavaly próbaüzembe helyezett interaktív mobiltelevíziózás, amely új bevételi forrást teremt a műsorszóróknak és az üzemeltetőknek, miközben gazdagabb televíziós élményt nyújt a fogyasztók számára.
Az internetprotokollon alapuló televízió (IPTV) szintén átalakítja a fogyasztói televíziózást, hiszen nagyobb mértékű interaktivitást, többszörös digitális adatfolyamot és nagyfelbontású képélményt tesz lehetővé. A még gyerekcipőben járó IPTV a várakozások szerint a következő években válik majd tömegpiaci szolgáltatássá. A 2006-ban elért 6,4 milliós előfizetői bázishoz képest a Gartner ügynökség előrejelzései szerint az előfizetések száma 2007-ben várhatóan több mint duplájára nő majd, és 2010-re az egész világon eléri a 48 millió háztartást.
A MILIA-n az Ericsson bemutatta a mobiltelevíziózás és az IPTV jelenét, valamint a két szabványos technológiát (IMS, DLNA) alkalmazó mobil- és otthoni hálózatok együttes használatán alapuló jövőt. A távközlési iparágból származik az IP-alapú multimédiás alrendszer (IMS), valamint a DLNA (Digital Living Network Alliance) specifikációin alapuló otthoni hálózat. Az ott bemutatott televíziós demóból kiderült, hogyan érhetik el a felhasználók a digitális médiát bármikor, akár mobiltelefonon, akár számítógépen vagy a nappaliban található televízión keresztül – a lehető legkényelmesebb módon.
Kapcsolódó cikkek
- Ericcson: optikai hálózat és Triple Play központ Bólyban
- HP HDTV-k közvetlen filmletöltéssel
- 1 millió bázisállomás az Ericssontól
- Ericsson: három lábon állás a stratégia
- Népszerű az internet-tv Nyugat-Európában
- Teljes körű infrastruktúra-megoldás IPTV-szolgáltatóknak
- Az Ericsson első negyedéve: 27 százalékkal nőtt a profit
- Kombinált internetcsomagok a T-Online-tól
- Svanberg: a televízió a jövő hálózatainak hajtóereje
- Warner-műsorok a T-Home TV-n és a T-Online tékában
Internet ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Digitális Sötétség: Mianmarban a telekommunikáció is összeomlott
Kamu vállalkozások a Google térképeken
A Google jogi lépéseket tett olyan csalók ellen, akik több mint 10 000 hamis vállalkozást regisztráltak a Google Maps szolgáltatásban, megtévesztve ezzel a felhasználókat és károsítva a valódi vállalkozásokat.
Adatok, adatbázisok a háborús bűnökről
A háborús bűncselekmények bizonyítékainak megőrzése és kezelése kulcsfontosságú az igazságszolgáltatás számára, különösen az olyan konfliktusok esetében, mint az Ukrajnában zajló háború. Az Eurojust, az Európai Unió igazságügyi együttműködési ügynöksége, jelentős lépéseket tett ezen bizonyítékok összegyűjtése és megőrzése érdekében, ugyanakkor szükség lenne a közösségi platformok törölt adataira is.
Miért fontosak a komplex grafikai megoldások?
Minden cég azt szeretné, hogy vonzó márka legyen a közönség számára. Ehhez mindenképp kell egy kiemelkedő, emlékezetes arculat. Az ideális design nem csupán versenyelőny, hanem egyfajta felhasználói élmény, bármi is legyen a portéka.
Lesz-e magyar Oscar? (A filmipar és a technológia)
Március 2-án a világ szeme ismét Hollywoodra szegeződik, aki akarja, akár élőben is nézheti a 2025-ös Oscar-gálát. Az idei esemény különösen izgalmas az informatikai és technológiai vonatkozások miatt, hiszen a filmipar egyre inkább a digitális világ eszközeire támaszkodik. Több jelölt is kiemelkedő technológiai megoldásokat vonultat fel, és az Akadémia már előre kihirdette azokat az innovációkat, amelyek idén technikai Oscar-díjat érdemeltek.
UPDATE: Korábbi hírünket aktualéizáltuk a Mediator sajtóanyagával, amely az esélyeket latolgatja, beleértve a magyar Oscar esélyét is.