Szárnyal az Amazon
Kiss Ádám Zoltán, 2007. április 25. 19:03

Az Amazon.com az elemzőket is meglepő eredménnyel kezdte a kereskedelmi szempontból meglehetősen lanyhának tartott első negyedévet. Az előző év hasonló időszakához képest 32 százalékkal nőtt a vállalat forgalma, ami 144 millió dollárt jelent a korábbi 96 millió dollárhoz képest. Az Amazon kiemelkedően teljesített az USA-Kanada területen, itt 30 százalékos a növekedés, az élvonal azonban az Ázsia-Európa régió, itt 35 százalékos volt a bővülés. Ez az ütem a vállalat szerint nem tartható sokáig, a második negyedévre lassabb bővüléssel számolnak, ám ezzel együtt is legalább 19 százalékos éves eredményjavulást várnak, ami könnyen felfelé mozdulhat el. Az Amazon sikerének egyik legfontosabb eleme a nemzetközi jelenlét. Míg az amerikai kiskereskedelmi forgalmazók jó része még mindig óvatosan kezeli a nemzetközi megrendeléseket, az Amazon teljes erővel belevetette magát ebbe az üzletbe. A néhány évvel ezelőtt még csak extra kiegészítő szolgáltatásként kezelt nemzetközi piac fontosságát jól mutatja, hogy a vállalat bevételének majd fele, 46 százalék innen ered, élen az Egyesült Királysággal, Franciaországgal, Japánnal és Kínával.
Cikkgyűjtő
További fontos híreink
Szoboszlai Dominik és a Liverpool: Hogyan követhetjük nyomon a mérkőzéseiket?
2025. február 7. 15:20
Milyen nagy lesz a közelgő havazás? Előrejelzés a mesterséges intelligencia segítségével
2025. február 1. 13:44
Veszélyes hirdetések rejtőzhetnek a keresési eredményekben: hogyan ismerjük fel ezeket?
2025. január 30. 14:34