Ericsson: három lábon állás a stratégia

Kovács Attila, 2007. május 10. 17:04
"Szélessáv - Multimédia - Interaktivitás" mottóval, közel 150 résztvevővel, ma rendezte meg 11. szakmai napját az Ericsson Magyarország.
A Műcsarnok ban tartott, kilenc előadást magába foglaló idei konferenciát az ott látható "Kempelen - Ember a gépben" című kiállítás szellemisége hatotta át. A kiállítás Kempelen Farkas két korszakalkotó találmányát, a sakkautomatát és a beszélőgépet állítja középpontba, melyek évszázadokon át formálták az emberi gondolkodást és a technika jövőjét, inspirálva a tudósokat és laikusokat egyaránt. Az előadások szünetében különböző technológiai bemutatók (megbízható átvitel Ethernet hálózaton, "Me on TV") voltak megtekinthetők.

Az Ericsson stratégiájáról szólva, Éry Gábor vezérigazgató elmondta, hogy három nagy terület áll a tevékenység fókuszában. Ez a három láb: az első a bevétel nagy részét hozó hálózati üzletág; a második a szolgáltatások, ahol egyértelmű a növekedés, különösen a menedzselt szolgáltatásoknál. A harmadik a 2006 óta működő multimédia üzletág, ahol a tervek szerint a legnagyobb bővülésre számítanak. A piac jövőjéről szólva, kiemelte a web2 tartalom-feltöltésben betöltött növekvő szerepét, szintúgy az integrált digitális otthonok szerepének jövőbeni növekedését, a felhasználó által generált tartalmak egyre erőteljesebb előtérbe kerülését.

Laczkó Róbert ismertette az Ericsson kibővült IP portfolióját. Hangsúlyozta, a szélessávon belül az IPTV-vel kapcsolatos fejlesztések, alkalmazások döntő jelentőségűek lesznek a következő időszakban. Bemutatta, az elmúlt időszakban az Ericsson által felvásárolt cégek (Tandberg - IPTV, Entisphere - GPON pont-multipont technológia, Redback Networks - SmartEdge routerek, Ethernet aggregáció) termékei hogyan teszik teljessé az Ericsson termékportfolióját. Utalt arra a piaci véleményre, miszerint a legutóbbi akvizíciók eredményeképpen az Ericsson lesz az egyetlen teljes értékű IPTV-t nyújtó vállalat.

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Novák Pétert választották meg az MRSZ elnökének

A Magyar Reklámszövetség tisztújító közgyűlése Novák Pétert szavazta meg az egyesület elnökének az elkövetkezendő hároméves ciklusra. Novák Péter 6 év után váltja az elnöki székben Gulyás Jánost, a Wavemaker Hungary vezérigazgatóját. A Premier Kultcaféban tartott közgyűlésen a Reklámszövetség tagsága megválasztotta a 24 tagú Elnökségének tagjait, valamint a Felügyelő Bizottság 3 tagját is. Az MRSZ három alelnöki*  székét a hirdetők delegáltjaként Mérő Ádám, a média szektor képviseletében Vidus Gabriella és a szolgáltató szektorban Gulyás János foglalhatja el a következő időszakban. A közgyűlés kezdetekor a Reklámszövetségben való tisztségviselői munkáktól közel 20 év után búcsúzó Hivatal Pétert a Reklámszövetség korábbi elnöksége a MRSZ Tiszteletbeli Örökös Tag kitüntetéssel jutalmazta.

2024. október 10. 14:51

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59

Innovációs versenyen méretik meg magukat a világ egyetemistái

2024. október 2. 19:34

Országos kutatásból netezési körkép: a magyarok többségének élete elképzelhetetlen net nélkül

2024. szeptember 29. 15:24

Éppen most robban a hazai előfizetéses e-kereskedelem

2024. szeptember 24. 15:10