A Microsoft készen áll a reklámpiaci szerepre

A Microsoft történetében is rekordnak számító tranzakció révén a vállalat felveheti a versenyt az online reklámozás területén az olyan riválisokkal, mint a Google vagy a Yahoo. A résztvevőket elsősorban ez utóbbi érdekelte, hiszen korábban felröppentek a hírek, hogy akár 40-50 milliárd dollárt adna a Microsoft a Yahoo-ért. A szoftveróriás azonban a jelek szerint más utat választott, a már bevezetett Yahoo felvásárlása helyett saját reklámbirodalmat épít ki. Yusuf a helyzetet tisztázó válasza, miszerint a dolgok jelenlegi állása szerint úgy látja, hogy „minden együtt van” ahhoz, hogy belevágjanak a nagyléptékű online reklámpiaci tevékenységbe, éppen a Goldman Sachs elemzője, Anthony Noto Yahoo-felvásárlást firtató kérdésére hangzott el. A piacon minden bizonnyal jelentős változások kezdődnek majd meg, de az új szereplőknek keményen kell versenyezniük, mivel a Google ilyen jellegű bevételei jelen pillanatban háromszor gyorsabban nőnek, mint a Microsoft vagy a Yahoo esetében.
Kapcsolódó cikkek
- Szeptember 17-én dől el a Microsoft-EU per
- A Microsoft a régió legjobb munkahelye
- Csak jövőre jön Európába a Zune
- Bizonytalan európai Zune-premier
- Átértelmezi az asztali PC fogalmát a Microsoft
- Egymillió eladott Zune
- Big Brother szoftvert barkácsol a Microsoft
- A Microsoft és Vietnam szoftverkalózkodás elleni egyezményt írt alá
- Több előzetes részlet a Microsoft-frissítésekről
- A Microsoft 6 milliárd dollárért megveszi az Aquantive online marketingcéget
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Hiába az MI, ha az ember nincs felkészítve – figyelmeztet a Kyndryl-jelentés
A vállalati küldetéskritikus technológiai szolgáltatások egyik vezető globális szereplője, a Kyndryl új tanulmányt tett közzé, amely arra mutat rá: kevés szervezet hozott eddig olyan munkaerő-stratégiai döntést, amely lépést tartana az MI-technológia gyors fejlődésével. Azok a cégek viszont, amelyek már megtették ezt, jelentős előnyre tettek szert az MI-befektetések megtérülésének versenyében.
Dubajban nyílt meg a Schneider Electric legzöldebb irodája
A Schneider Electric új, több mint 10 000 négyzetméteres dubaji központja – a NEST – jól példázza, hogyan lehet a technológia segítségével jelentős lépéseket tenni az energiahatékonyság és fenntarthatóság irányába. Az új épület energiafogyasztása 37%-kal alacsonyabb a vállalat korábbi helyszínéhez képest, ezzel évente mintegy 572 tonnával kevesebb szén-dioxid kibocsátást eredményez – ez körülbelül 77 háztartás éves áramfogyasztásának felel meg.
Így inspirálja a lányokat a CETIN tehetségprogramja
A CETIN Hungary – hazánk első mobiltávközlési infrastruktúra-szolgáltatója – a Nők a Tudományban Egyesülettel (NaTE) közösen, a 2024/25-ös tanévben immár második alkalommal indította el a STEMpowered by CETIN elnevezésű komplex tehetségprogramját.
A magyar cégek 44%-a már használ AI-t – Te is készen állsz?
A mesterséges intelligencia (AI) ma már nem csupán távoli jövőkép vagy ígéret, hanem a hazai vállalatok mindennapi működésének egyre gyakoribb és tudatosan alkalmazott része.
Robotizációval bővíti portfólióját a Delta Technologies
A Delta Technologies Nyrt. és a Robotizálunk Kft. tulajdonosai szándéknyilatkozatot írtak alá a győri székhelyű vállalat 51%-os tulajdonrészének megvásárlásáról. A megállapodás lehetőséget biztosít a Delta számára, hogy középtávon tovább növelje részesedését a társaságban. A tranzakció lezárása az adásvételi szerződés aláírásához és az abban szereplő feltételek teljesüléséhez kötött.