A Magyar Telekom egyszerűsíti a T-Systems üzletág szervezeti felépítését

forrás Prim Online, 2007. május 29. 13:41

A Magyar Telekom egyszerűsíti a T-Systems szervezeti felépítését. Az átalakítás következtében csökkeni fog a leányvállalatok száma, miközben a szervezet megőrzi rugalmasságát és ügyfélközpontúságát. A jogi integráció várhatóan 2008. január 1-jéig fejeződik be.

A T-Systems portfoliójának - különösen a legutóbbi, a KFKI Csoport és a T-Systems Hungary akvizíciói révén történő - bővülését követően a Magyar Telekom felülvizsgálta az üzletág szervezeti felépítését. Az ügyfelek magasabb szintű kiszolgálása, és így az értékesítés hatékonyságának növelése érdekében a vállalat a szegmens struktúrájának egyszerűsítése mellett döntött.

A most kezdődő átalakítás az év elején bevezetett, sikeresnek bizonyult irányítási struktúrát követi. A jelenlegi hat leányvállalat tevékenységeit azok profilja és kompetenciái szerint két, független jogi személyiségű divízióba szervezik. Az IT-infrastruktúra divízióba szerveződik a BCN, az ICON és a KFKI-LNX. A divízió tevékenységei közé tartozik majd a hálózat- és rendszerintegráció, a hálózatüzemeltetés, a hálózatbiztonság és az informatikai tanácsadás. Az IT-alkalmazások divízió az Integrist, az IQSYS-t és a T-Systems Hungaryt foglalja magába. Ez a divízió a helyszíni támogatásért és üzemeltetésért, valamint az alkalmazásintegrációért, alkalmazásfejlesztésért és -üzemeltetésért lesz felelős. Ezen kívül egy harmadik - csak operatív - divízió (Infocom) alkotja majd az új szervezeti felépítés utolsó pillérét, amely a hagyományos, házon belüli szakértelem - a beszédcélú szolgáltatások, az adatkommunikációs WAN megoldások, valamint az outsourcing tevékenységek - menedzseléséért lesz felelős.

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Okos naperőmű születik Hódmezővásárhelyen

Már zajlik a transzformátor alállomás telepítése Hódmezővásárhelyen, ahol Magyarország legújabb, mintegy 98 ezer napelemmel felszerelt ipari naperőműve épül. A létesítmény a legkorszerűbb technológiák alkalmazásával valósul meg, így nemcsak hatékony, hanem intelligensen képes reagálni az időjárás szélsőségeire is. A Solar Markt Csoport hatodik naperőművének kivitelezése a végső fázisába lépett, a tervek szerint az év végére üzembe helyezik.

2025. június 15. 15:43

Kvantumtechnológia: Az innováció következő nagy ugrása?

Az informatika eddigi fejlődése már eddig is alapvetően alakította át a mindennapjainkat, de a kvantumtechnológia elterjedése új szintre emelheti a kommunikációt, a számítástechnikát, az információfeldolgozást – sőt, áttöréseket hozhat a méréstechnikában és az orvosi diagnosztikában is.

2025. június 14. 12:07

Álláshirdetések újratöltve – az AI már a HR-t is forradalmasítja

Az utóbbi években jelentősen átalakult az emberek információkeresési módja: egyre többen fordulnak mesterséges intelligencián alapuló eszközökhöz, ahol már nemcsak kulcsszavakat, hanem természetes nyelven megfogalmazott, összetett kérdéseket is feltesznek. A keresés így egyre inkább párbeszéddé válik, ami alapjaiban formálja át az online jelenlét szabályait – különösen a munkaerőpiacon.

2025. június 13. 21:27

Jövőálló munkahelyek, valós tudás – Ezt hozta a Business Fest 2025

A diploma helyett a valódi készségek, a kiaknázatlan munkaerő-tartalékok mozgósítása és a mentorprogramok bevezetése jelenthetik a választ a magyar munkaerőpiac aktuális problémáira – ez volt a Business Fest 2025 egyik legfontosabb üzenete. A közel 7000 résztvevőt vonzó rendezvényen a WHC Csoport szakértői döntéshozókkal és gazdasági szereplőkkel közösen mutattak be gyakorlati megoldásokat a munkahelyek jövőjének építéséhez. A 35 éves jubileumát ünneplő HR-szolgáltató ezen az eseményen jelentette be teljes körű márkamegújulását is.

2025. június 13. 19:54

Generatív mesterséges intelligencia a K&H Banknál: túl a technológián

A K&H Bank számára a generatív mesterséges intelligencia (genAI) nem csupán egy új technológiai eszköz, hanem az ügyfélkiszolgálás személyre szabottabbá és hatékonyabbá tételének kulcsa. Az elmúlt év során a bank számos területen sikeresen alkalmazta a technológiát – a belső működéstől kezdve, a hitelezési folyamatokon át, egészen Kate-ig, a digitális asszisztensig. A tanulási folyamat része, hogy a kevésbé eredményes esetekből is következtetéseket vonnak le. A cél egy olyan ügyfélélmény megteremtése, amely túlmutat a hagyományos bankoláson, és konkrét élethelyzetekre kínál testreszabott megoldásokat.

2025. június 13. 18:10

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Új szakértő irányítja a Yettel digitális fejlesztéseit

2025. június 12. 16:42

Diákötletek, amelyek jobbá tehetik a világot

2025. június 7. 13:55

Ők formálják a jövőt – díjazták a legtehetségesebb középiskolás innovátorokat

2025. június 1. 14:25

AI Summit Budapest 2025: Nobel-díjas kutató nyitja meg a konferenciát

2025. május 27. 16:35