A Magyar Telekom egyszerűsíti a T-Systems üzletág szervezeti felépítését
A Magyar Telekom egyszerűsíti a T-Systems szervezeti felépítését. Az átalakítás következtében csökkeni fog a leányvállalatok száma, miközben a szervezet megőrzi rugalmasságát és ügyfélközpontúságát. A jogi integráció várhatóan 2008. január 1-jéig fejeződik be.
A T-Systems portfoliójának - különösen a legutóbbi, a KFKI Csoport és a T-Systems Hungary akvizíciói révén történő - bővülését követően a Magyar Telekom felülvizsgálta az üzletág szervezeti felépítését. Az ügyfelek magasabb szintű kiszolgálása, és így az értékesítés hatékonyságának növelése érdekében a vállalat a szegmens struktúrájának egyszerűsítése mellett döntött.
A most kezdődő átalakítás az év elején bevezetett, sikeresnek bizonyult irányítási struktúrát követi. A jelenlegi hat leányvállalat tevékenységeit azok profilja és kompetenciái szerint két, független jogi személyiségű divízióba szervezik. Az IT-infrastruktúra divízióba szerveződik a BCN, az ICON és a KFKI-LNX. A divízió tevékenységei közé tartozik majd a hálózat- és rendszerintegráció, a hálózatüzemeltetés, a hálózatbiztonság és az informatikai tanácsadás. Az IT-alkalmazások divízió az Integrist, az IQSYS-t és a T-Systems Hungaryt foglalja magába. Ez a divízió a helyszíni támogatásért és üzemeltetésért, valamint az alkalmazásintegrációért, alkalmazásfejlesztésért és -üzemeltetésért lesz felelős. Ezen kívül egy harmadik - csak operatív - divízió (Infocom) alkotja majd az új szervezeti felépítés utolsó pillérét, amely a hagyományos, házon belüli szakértelem - a beszédcélú szolgáltatások, az adatkommunikációs WAN megoldások, valamint az outsourcing tevékenységek - menedzseléséért lesz felelős.
Kapcsolódó cikkek
- A Magyar Telekom refinanszírozza 34 milliárd forintnyi hitelét
- Magyar Telekom: további integráció
- Magyar Telekom: opciólehívások saját részvény állományból
- Magyar Telekom - 1,5 milliárd forint a KFKI korábbi tulajdonosainak
- Concorde: Vártnál jobb Magyar Telekom eredmény
- MTelekom: 14,3 százalékkal kisebb eredmény
- T-Systems: 100 új munkahely Debrecenben
- Az Ügy: A Magyar Telekom a non-profit alapítványokért
- Amerikai vizsgálat a Magyar Telekom ellen
- Az MT közgyűlése megszavazta az osztalékjavaslatot
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megjön-e időben a karácsonyi ajándék?
A logisztikai cégek és az őket támogató ügyfélszolgálatok az év legsűrűbb napjaira készülnek. A következő hónapokban az év elejéhez képest többszörösére ugrik a megrendelések és ezzel együtt az ügyfélmegkeresések száma is. Hogyan lehet minderre felkészülni és hogyan segíthet az élsport példája abban, hogy egyetlen ügyfél se maradjon elégedetlen? Erről szól a Konecta nyilvános üzleti reggelije.
Kiderült, hol helyezkednének el leginkább az egyetemi hallgatók
A mérnöki és technológiai iparágban helyezkedne el legszívesebben az egyetemi hallgatók többsége a diploma megszerzése után, derült ki az 56. Műegyetemi Állásbörze szervezői által készített kutatásból. A válaszadók háromnegyede főként nemzetközi cégeknél dolgozna, de a kitöltők közel fele a magánszektort is megjelölte ebben a kérdéskörben. A felmérésből az is kirajzolódott, hogy melyek a legnépszerűbb cégek a jövő munkavállalói számára.
Egyre több cég fektet generatív mesterséges intelligenciába
A generatív mesterséges intelligencia bevezetése fordulóponthoz érkezett: a cégek kétharmada invesztál többet a technológiába. A megnövekedett befektetések és lelkesedés ellenére az adatok és a kockázatok továbbra is a skálázást akadályozó fő kihívások, a FOMO hatás kezd elmúlni és egyre többen támasztják alá konkrét mérésekkel a technológia által teremtett értéket – derül ki a Deloitte új felméréséből.
Hogyan alakítja át az AI és az automatizáció az értékesítési folyamatokat?
Az AI és az automatizált megoldások lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy gyorsan és hatékonyan reagáljanak az ügyfelek igényeire, és adatvezérelt döntéseket hozzanak. Azonban a személyes kapcsolatok, a bizalom és az empatikus ügyfélkezelés továbbra is kulcsfontosságú szerepet játszik abban, hogy a vállalatok kiemelkedjenek a versenytársak közül. Hogyan ötvözhetik a cégek a technológiai innovációkat és az emberi interakciókat, hogy új szintre emeljék a vásárlói élményt?
A ChatGPT kinyírja a keresőoptimalizálást?
A mesterséges intelligencia és a nyelvi modellek, mint például a ChatGPT, az elmúlt években robbanásszerűen terjedtek el, és mind a felhasználók, mind a vállalkozások számára új kihívásokat jelentenek. A ChatGPT jelenlegi, körülbelül 200 milliós felhasználói bázisa ugyan elenyésző a Google vagy a Google által bevezetett Gemini 4,3 milliárd felhasználójához képest – ami a Föld lakosságának közel fele –, azonban ez a szám rövid idő alatt nőtt ekkorára, ami komoly kérdéseket vet fel a vállalatok számára.