Egymillió eladott Zune
A szoftveróriás tavaly novemberben dobta piacra az iPod-gyilkosként aposztrofált készüléket, melyet igencsak lanyha érdeklődéssel fogadtak kezdetben a vásárlók. Robbie Bach, a Microsoft szórakoztatóelektronika részlegének vezetője azonban büszkén jelentette be, hogy vállalatuk több mint egymillió Zune-t értékesített a termék bevezetése óta. A redmondi konszern munkatársai korábban azt prognosztizálták, hogy leghamarabb június végén tudják majd átlépni az egymilliós álomhatárt, azonban mint a statisztikai adatok ezt alátámasztják, erre egy hónappal korábban került sor. Ugyan még messze áll a Zune az iPod népszerűségétől, amelyből annak 2001-es megjelenése óta több mint százmillió kelt el, ám a Microsoft az Apple-lejátszóval szembeni óriási hátránya ellenére is bizakodva tekint a jövőbe.
Bach elmondása szerint vállalatuk médialejátszó készüléke valamikor 2007 őszén érkezik meg az európai kontinensre is.
Kapcsolódó cikkek
- Szeptember 17-én dől el a Microsoft-EU per
- A Microsoft a régió legjobb munkahelye
- Csak jövőre jön Európába a Zune
- Bizonytalan európai Zune-premier
- Mobilfunkciós mp3-lejátszó
- Átértelmezi az asztali PC fogalmát a Microsoft
- Big Brother szoftvert barkácsol a Microsoft
- A Microsoft készen áll a reklámpiaci szerepre
- A Microsoft és Vietnam szoftverkalózkodás elleni egyezményt írt alá
- Több előzetes részlet a Microsoft-frissítésekről
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB E-mobility a SMART márkájú villanyautót vásárlók otthonában kínál járműtöltési megoldást
A járművezetők régóta élhetnek azzal a lehetőséggel, hogy a járművüket már a vásárlás helyszínén testre szabhatják. Az új, prémium kategóriás, intelligens, teljesen elektromos hajtású SMART autómárkával ezt a választási lehetőséget és rugalmasságot most az otthoni töltő telepítésére is kiterjeszthetik, és az ABB E-mobility által nyújtott otthoni fulfillment (rendelésteljesítési) szolgáltatásnak köszönhetően könnyedén megszervezhetik a telepítést.
Átadták Magyarország legnagyobb autótöltő állomását
A Metrodom, a Smart Digital és a KIA közös Metrodom IN/Charge esemény keretében adta át Magyarország eddigi legnagyobb autótöltő állomását a Metrodom River mélygarázsában. A lakópark több ütemben fejlesztett töltési infrastruktúrája összesen 336 EV autó töltésére lesz képes világviszonylatban is kiemelkedő technológiai teljesítménnyel.
Erősödő partnerség a BMW-vel
Az Állam- és Jogtudományi Kar, valamint a Gazdaságtudományi Kar csatlakozásával bővült a BMW és a Debreceni Egyetem közötti stratégiai együttműködési megállapodás. A szerződésmódosítást kedden írták alá az egyetem és az autógyár vezetői.
A Continental nyári gumiabroncsa elnyerte az Auto Bild legjobb értékelését
A Continental PremiumContact 7 abroncsa „Példás" minősítést nyert el a német Auto Bild szaklap által legutóbb közzétett teszten (24/03/07. szám), melyen 54 másik nyári autógumit vizsgáltak. A 205/55 R 16 méretű nyári modelleket egy VW Golf VIII-on tesztelték. Az Auto Bild szerkesztői értékelésükben a következőket írták a PremiumContact 7-ről: „Prémium futófelületi mintázat, példaértékű teljesítmény vizes és száraz úton egyaránt, a legrövidebb vizes és száraz féktávolság, jó futásteljesítmény". A Continental Uniroyal márkájú RainSport 5 abroncsa „kielégítő” minősítést kapott a vizes időjárási körülmények között tanúsított tulajdonságainak köszönhetően.
Együtt száguld az autóipar és az SAP a digitális jövő felé
Figyelemre méltóan gyors változásoknak lehetünk tanúi manapság az autóiparban – gondoljunk akár a vezetéstámogató rendszerekre, az elektrifikációra vagy az újrafelhasználásra. Átalakulnak a vásárlási szokások is, az autószalonok helyett egyre többen vesznek járművet online. A generatív mesterséges intelligencia pedig várhatóan még több változást kényszerít ki. Az iparág saját versenyképességének fenntartásáért nagy figyelmet fordít a digitalizációra.