Egymillió eladott Zune
A szoftveróriás tavaly novemberben dobta piacra az iPod-gyilkosként aposztrofált készüléket, melyet igencsak lanyha érdeklődéssel fogadtak kezdetben a vásárlók. Robbie Bach, a Microsoft szórakoztatóelektronika részlegének vezetője azonban büszkén jelentette be, hogy vállalatuk több mint egymillió Zune-t értékesített a termék bevezetése óta. A redmondi konszern munkatársai korábban azt prognosztizálták, hogy leghamarabb június végén tudják majd átlépni az egymilliós álomhatárt, azonban mint a statisztikai adatok ezt alátámasztják, erre egy hónappal korábban került sor. Ugyan még messze áll a Zune az iPod népszerűségétől, amelyből annak 2001-es megjelenése óta több mint százmillió kelt el, ám a Microsoft az Apple-lejátszóval szembeni óriási hátránya ellenére is bizakodva tekint a jövőbe.
Bach elmondása szerint vállalatuk médialejátszó készüléke valamikor 2007 őszén érkezik meg az európai kontinensre is.
Kapcsolódó cikkek
- Szeptember 17-én dől el a Microsoft-EU per
- A Microsoft a régió legjobb munkahelye
- Csak jövőre jön Európába a Zune
- Bizonytalan európai Zune-premier
- Mobilfunkciós mp3-lejátszó
- Átértelmezi az asztali PC fogalmát a Microsoft
- Big Brother szoftvert barkácsol a Microsoft
- A Microsoft készen áll a reklámpiaci szerepre
- A Microsoft és Vietnam szoftverkalózkodás elleni egyezményt írt alá
- Több előzetes részlet a Microsoft-frissítésekről
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Zara Larsson „Rózsaszín élet” című minisorozata vezeti be a Sony új füstös rózsaszín prémium fejhallgatóját
Bármerre járjon is az ember, ha a kedvenc zenéit hallgatja, semmi más nem számít. A megfelelő fejhallgatóval öltözködés, tánc vagy munka közben egyaránt magával ragad minket a hangzás. A színválasztással és stílussal kombinálva a zene – akárcsak a ruhák és a kiegészítők – bármit képes megváltoztatni, mert az önkifejezés terepe, ami az érzéseinket kiegészítve fokozza és feldobja a hangulatunkat, hogy a megélt pillanat örök emlék legyen.
Az okosórák mellett jönnek az okoscipők és okoszoknik
A technológiai fejlődés és a testre szabhatóság alakítják a jövő fitnesztrendjeit: az edzések az elkövetkező években egyre inkább adatvezérelt, személyre szabott élménnyé válnak. A virtuális és kiterjesztett valóság alapú edzések, a játékos elemekkel gazdagított edzésprogramok, és az egyre népszerűbb viselhető okoseszközök – például okosórák és okoskarkötők – segíthetnek abban, hogy a testmozgás hatékonyabb és élvezetesebb legyen.
Megérkezett Magyarországra az Omoda 5
Az első helyen végzett az OMODA és JAECOO márkák gyártója, a Chery Automobile a kínai piacon az új autók minőségével kapcsolatos fogyasztói elégedettséget vizsgáló jelentés szerint a kínai brandek között. A közel 20 fejlett intelligens vezetéstámogató technológiával felszerelt OMODA 5 az elkövetkező hetekben Magyarországon is kapható lesz.
A Sony kibővíti LinkBuds termékcsaládját
A Sony két vezeték nélküli fülhallgatóval (LinkBuds Fit és LinkBuds Open), valamint a LinkBuds Speakerrel bővítette LinkBuds termékcsaládját.
Bemutatkozott az Eaton új elektromosautó-töltője
Új, többfelhasználós töltésre alkalmas AC elektromosjármű-töltővel lép piacra az Eaton. Az intelligens energiagazdálkodási vállalat Green Motion Building nevű, 3,7 kW és 22 kW közötti teljesítményű töltője már Magyarországon is elérhető.