T-Online: PR-menedzseri kinevezés
Június 1-jétől Sólyom Balázs PR-menedzseri munkakörben a T-Online Magyarország Zrt. kommunikációs csapatát erősíti.
A szakember tevékenységei közé tartozik a sajtókapcsolatok kezelése, a sajtóesemények szervezése és koordinálása, valamint a cég belső PR-feladatainak egy része. A vállalat PR-csapata ezzel kétfősre nőtt; Szilágyi Árpád továbbra is a PR-tevékenységek összehangolását és az újszerű szakmai feladatok megszervezését végzi.
A közgazdász végzettségű Sólyom Balázs nyolcéves újságírói és ötéves PR-múlttal rendelkezik. Korábban a Lenhardt & Weichinger Communications igazgatóhelyetteseként a T-Online sajtófőnöki teendőit is ellátta. Azt megelőzően a Publico vezető tanácsadója volt, valamint különböző üzleti magazinokat szerkesztett.
A kinevezés előzménye, hogy a jövőben a T-Online a sajtókapcsolatok kezelését és a PR-feladatokat a cégcsoporton belüli kapacitások jobb kihasználásával, a Magyar Telekom sajtóosztályával szorosabb együttműködésben végzi, így a sajtó gondozásával és külső PR-rel kapcsolatos aktivitásokat nem állandóan rendelkezésre álló ügynökségen keresztül, hanem házon belül intézi.
Kapcsolódó cikkek
- Nokia: három új mobil és új marketing igazgató
- Peter Löscher a Siemens új elnök-vezérigazgatója
- Új ügyvezető az EMC Magyarországnál
- Új szolgáltatási üzletág vezető a Fujitsu Siemensnél
- Multimédiaigazgatóként folytatja pályafutását a T-Online-nál Koltai Péter
- Visszavonul a PlayStation atyja
- A korrupciós botrány nyomán távozik a Siemens főnöke
- Magyar menedzser sikere az amerikai Avnet-nél
- Kinevezték a Navigator Informatika Zrt. új távközlési üzletágának vezetőjét
- Új marketingvezető az AAM-nél
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A ChatGPT kinyírja a keresőoptimalizálást?
A mesterséges intelligencia és a nyelvi modellek, mint például a ChatGPT, az elmúlt években robbanásszerűen terjedtek el, és mind a felhasználók, mind a vállalkozások számára új kihívásokat jelentenek. A ChatGPT jelenlegi, körülbelül 200 milliós felhasználói bázisa ugyan elenyésző a Google vagy a Google által bevezetett Gemini 4,3 milliárd felhasználójához képest – ami a Föld lakosságának közel fele –, azonban ez a szám rövid idő alatt nőtt ekkorára, ami komoly kérdéseket vet fel a vállalatok számára.
Egyre magasabb szintekre tör az IT
Backoffice-ból stratégiai területté vált az IT a cégek életében, hiszen ma már nemcsak a rendszerek működését, de egy cég fejlődését, stratégiai irányvonalait is erőteljesen meghatározhatja – véli a K&H IT vezetője. Ehhez igazodva az IT kiadások is egyre tetemesebb részét teszik ki a működési költségeknek – elérve akár a 70 százalékot is. Különösen igaz ez a bankokra, ahol az innovatív informatikai megoldások már a pénzügyi tranzakciók részét képezik.
Íme a legvilágpiacképesebb magyar e-kereskedők
Első alkalommal adták át a HungarEcomm Stars Díjat, Magyarország legkiemelkedőbb, világpiacon is versenyképes e-kereskedelmi vállalkozásainak.
A PwC megvette a GKID-t
A GKID megállapodást kötött a PwC-vel, melynek értelmében a PricewaterhouseCoopers Magyarország Kft. 100%-os tulajdonrészt szerzett a GKID Research & Consulting Kft-ben. Ezzel a PwC tanácsadási üzletága digitális kereskedelmi, csomaglogisztikai, médiapiaci valamint adatszolgáltatási és piackutatási kompetenciával is bővül.
Megérkezett Magyarországra az Allegro
Az Allegro, a legnagyobb európai hátterű online piactér nagy örömmel jelenti be belépését a magyar piacra az Allegro.hu elindításával. Az Allegro 25 évnyi tapasztalatával elkötelezett amellett, hogy páratlan online vásárlási élményt nyújtson a magyar fogyasztóknak, több mint 150 millió ajánlatot kínálva versenyképes áron. A platform emellett lehetőséget kínál a hazai e-kereskedőknek is, hogy bővítsék online jelenlétüket.