Növekvő net-populáció egész Európában
A comScore adatai szerint az átlagos európai havi 16,5 napon csatlakozik az internethez, és 24 órát tölt el 2662 weboldal megtekintésével. A legmagasabb net-populáció Hollandiában található, az ország 83 százaléka tekinthető online-nak, a szintén európai országként vizsgált Oroszország produkálta a legalacsonyabb értéket 11 százalékkal. A vizsgált 16 országban több mint 221 millió ember csatlakozott egy hónapban az internetre, különböző szokások szerint. Érdekes adat, hogy numerikusan Németország rendelkezik a legnagyobb internetes közönséggel, ám az Egyesült Királyság átlaga a legaktívabb, a lakosságra leosztva az átlagos 24 óra helyett 34,4 órát töltenek internetezéssel, és a vizsgált hónapban egy adott időpontban 21,8 millió brit volt online. A 16 országból 13-ban a Google volt a leglátogatottabb webhely, ezt követte a Microsoft és a Yahoo. Ha átlagot akarunk vonni, 40 százalékra tehető az európai országok online populációja, ám egyes régebbi EU államok is ez alatt teljesítenek, például Olaszország 36, vagy Spanyolország 39 százalékkal.
Európai toplista net-populáció szerint:
Hollandia 83%
Norvégia 70%
Svédország 70%
Dánia 68%
Finnország 65%
Egyesült Királyság 62%
Kapcsolódó cikkek
- A britek neteznek a legtöbbet
- A fiatal nők neteznek a legtöbbet Nagy-Britanniában
- Adatlopástól félnek az internetezők
- Cyberbullying: Az új típusú támadás főként a tizenéveseket célozza
- A kormány támogatja a digitális írásbeliség elterjedését
- Magyarországon 60-70 százalékos a digitális analfabéták aránya
- Gyorsul Európa digitális forradalma
- Nincs megállás: folytatódik a világháló gyors növekedése
- MySpace-virágzás és a pornóoldalak hanyatlása
- A világ előrehaladása az információs társadalom terén 2006-ban
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kezdődik az év végi roham a mérlegképes könyvelők számára
A Kulcs-Soft által működtetett Kulcs-Akadémia három éve biztosítja a kreditpontos képzés lehetőségét, a digitalizáció jegyében online és személyes formában is.
A világ öt legjobb márkája között a Samsung
A Samsungot az ötödik egymást követő évben választotta a világ legjobb öt márkája közé az Interbrand. A nemzetközileg is elismert márkatanácsadó vállalat évente közzéteszi a legjobb nemzetközi márkákat tartalmazó Best Global Brands listáját. Az idei listából kiderült, a vállalat márkaértéke elérte a 100,8 milliárd dollárt, amely 10%-os növekedést jelent az előző évhez képest.
Közösen telepít e-kamion töltőállomásokat a Siemens és az OMV
Az e-buszok és e-haszongépjárművek száma évek óta dinamikusan nő, a személyautó-állomány mellett a fuvarozásban, illetve az áruszállításban is egyre inkább teret nyer az elektrifikáció. A busz- és logisztikai flották üzemeltetői ezért egyre inkább keresik megfelelő töltési megoldásokat.
Küzdelem a csalások ellen: ma már nem elég, ha automatikusan ellenőrizzük az összes tranzakciót
A hagyományos tranzakciómonitorozáson túl egyre nagyobb szerepet kap a hatékonyabb, kockázatelemzés a pénzügyi bűncselekmények elleni harcban. Már nem elég automatikusan ellenőrizni a tranzakciókat és kiszűrni a gyanúsakat; szükség van az ügyfél várható és tényleges tevékenységének vizsgálatára, amelyhez a siker érdekében különböző kockázati mutatók kombinációját kell alkalmazni.
A Jane Goodall Intézet nyerte a Telekom pályázatát
Körforgásban, kölcsönhatásban, közösségben – címmel hirdetett pályázatot kifejezetten magyarországi nonprofit szervezetek számára a Magyar Telekom és a Hello Nonprofit. A felhívásban olyan szervezetek jelentkezését várták, melyek az e-hulladék és a digitális környezetszennyezés csökkentésére; a városi éghajlati alkalmazkodásra; vagy a hazai ökoszisztémák ellenállóképességének támogatására fókuszálnak. A zsűri 21 pályázatból választotta ki a győztes Jane Goodall Intézet „Passzold vissza, Tesó!” programját, amely 16 millió forint támogatásban részesül.