Következő generációs CRM a felsőoktatásnak

OTS - Cégvonal, 2007. június 9. 09:18

A felsőoktatási ügyfélkapcsolati szoftverek (CRM) terén élvonalbeli Intelliworks, Inc., bemutatta következő generációs CRM platformját, az Oriont. Az alapjaiban átalakított, teljes egészében web-alapú és igény szerint alkalmazható Orion CRM az első kifejezetten a felsőoktatás sajátos igényeinek kielégítésére tervezett többfelhasználós szoftver szolgáltatás (Software as a Service, SaaS).

Az Orion az alábbi funkciók kiegyensúlyozott egységét nyújtja:

1. Gazdag felhasználói élmény - a leginkább felhasználóbarát és legelegánsabb felhasználói felület a felsőoktatásban

2. Telepítés nélkül - nem igényel semmiféle szoftver telepítést sem az egyetemi számítógép rendszerekben, sem a felhasználói számítógépeken

3. Gyors alkalmazásba vétel - órák alatt alkalmazásba vehető hónapokkal, illetve évekkel szemben

4. Folyamatos frissítés - gyors bővíthetőség új funkciókkal

Az Orion egyszerű használhatóságot, gyors konfigurálási lehetőséget és rövid alkalmazásba vételi periódust kínál web böngésző felületen keresztül. Mivel nem igényel külön szoftver telepítését, az Orion SaaS a meglévő rendszereknél és az intézmények saját fejlesztéseinél jóval hamarabb alkalmazásba fogható. Olyan feladatokat, mint például az adatfeltöltés vagy célzott marketing kampányok lefuttatása akár egy órán belül is el lehet végezni. A felhasználók egyedi eszközöket hozhatnak létre saját CRM honlapjukon marketing kampányaik, címlistáik, feladataik kezelésére.

A felsőoktatási intézményeknek az üzleti főiskoláktól kezdve a szakképzési intézményeken, a helyi főiskolákon át a non-profit intézményekig és az egyetemi programokig mind előnyére válik az Orion funkciógazdag, teljes egészében web-alapú SaaS rendszere.

Az Orion racionalizálja a felsőoktatási intézmények kapcsolati marketing és kommunikációs funkcióit, miközben javítja a különböző tanszékek és programok közötti interakciót. Teljes körű áttekintést nyújt a kapcsolatok és minden egyes kapcsolattal folytatott kommunikáció felett.

További részletek az Orion funkcióival és árazásával kapcsolatban a 2007 nyarán esedékes piaci bevezetéskor kerülnek közzétételre.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Több száz terminál, nulla készpénz – Így vásárolhatunk a Magyar Nagydíjon

A magyar tulajdonú Festipay gondoskodik a készpénzmentes fizetésről a Hungaroringen megrendezett 40. Formula–1-es Magyar Nagydíj ideje alatt. A cég a pálya teljes vendéglátó-területén több száz érintésmentes terminált üzemeltet, ahol a látogatók bankkártyával, mobiltelefonnal vagy Festipay kártyával fizethetnek. Azok számára, akik készpénzzel érkeznek, feltöltőkártya áll rendelkezésre, amelynek fel nem használt egyenlege a rendezvény végén díjmentesen visszaváltható.

2025. július 9. 16:36

A Siemens és a Microsoft új szintre emeli az épületautomatizálást

A Microsoft és a Siemens új együttműködése megkönnyíti és hatékonyabbá teszi a nagyobb létesítmények – például kereskedelmi épületek, adatközpontok vagy egyetemi kampuszok – IoT-alapú működtetését. A partnerség lehetővé teszi a Siemens Building X digitális épületfelügyeleti platformja és a Microsoft Azure IoT Operations szolgáltatás közötti zökkenőmentes együttműködést.

2025. július 8. 18:07

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Nyár a képernyők előtt: hogyan védhetjük meg a gyerekeket a kibertérben?

2025. július 9. 10:29

A jövő már itt van: mesterséges intelligencia a K&H befektetési döntései mögött

2025. július 8. 14:52

2030-ra minden harmadik otthoni netkapcsolat vezeték nélküli lehet

2025. július 2. 13:07

Gyors net a bevásárlás mellé – Az Allee az 5G új korszakát hozza el

2025. június 24. 20:27