Saját közösségi portált indít a Coca-Cola a MySpace ellen

Kiss Ádám Zoltán, 2007. június 10. 10:14

Az óriásvállalat megirigyelve a MySpace sikerét, mobilon elérhető közösségi oldalakat indít világszerte.

A Myspace hihetetlen sikere felhasználók, vagy ha úgy tetszik vásárlók millióit köti össze. Ez természetesen hatalmas potenciális üzleti lehetőséget is jelent. Az első ilyen portált Kínában nyitotta meg a Coca-Cola, de a jelek szerint világszerte hasonló hálózatokat terveznek létrehozni. Az egyik legnagyobb piac természetesen az USA, ahol a szénsavas üdítőitalok forgalma jócskán visszaesett az elmúlt 10 évben. Nem véletlen, hogy az Egyesült Államokban június 22-én megnyitandó közösségi oldal nem a vállalat egyik ivóvíz vagy gyümölcsital terméke, hanem a Sprite neve alatt fog majd futni. A MySpace-el szemben azonban ez a hálózat csak mobilon lesz elérhető, és bizonyos értelemben zártabb lesz. A felhasználókat nem bátorítják barátaik listáinak közzétételére és nem tanácsolják telefonszámok cseréjét sem. A Coca-Cola hálózat a mobilplatform miatt nem engedélyez majd nagyméretű fotókat és elrendezése is a kisebb kijelzőkhöz lesz igazítva.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Rekordárbevételt ért el az LG 2024-ben

2025. január 23. 19:26

9 év után új elnök az IAB Hungary élén

2025. január 16. 18:01

A retail média felrobbanthatja a hirdetői piacot

2025. január 14. 18:15

A Continental új technológiája látványos módon jelenít meg tartalmakat a járművek oldalablakain

2025. január 9. 12:54