Reklámszakmai képzés indul októberben

forrás Prim Online, 2007. június 19. 11:27

Valós szakmai kérdésekkel ismerkedhetnek meg a Reklámakadémia hallgatói a Reklám-kreativitás Mesterkurzuson: a 2007 októberében induló képzésen a hazai reklámélet vezető szakembereinek gyakorlati tapasztalataiból tanulhatnak.

Mi az a márka? Hogyan alakítják ki egy termék, vagy szervezet márkaképét, márkaszemélyiségét? Mit jelent a reklámstratégia, hogyan épül fel, mi különbözteti meg a kiemelkedő reklámokat az átlagostól, és hogyan lehet kreatív médiahasználattal erősíteni a reklám üzenetét? Ezekre a kérdésekre kíván választ adni tíz élvonalbeli kommunikációs szakember a mesterkurzus előadásain.

A hazai ügynökségi és megbízói oldalon régi igényt kíván kielégíteni a képzés. A tematika kialakításában és az utánpótlás-nevelés iránt elkötelezett szakemberek felkérésében Nemes Juli, a Well Reklámügynökség kreatív igazgatója vállalt vezető szerepet. A meghívott előadók a téma szakértő képviselői, valamennyien a hazai ügynökségi és művészeti élet elismert szereplői:

Benesch Ferenc, Ogilvy, Creative Group Head
Bognár Tamás, PanMedia Western, Ügyvezető igazgató
Herendi Gábor, Skyfilm Studio, Filmrendező, producer
Hrutka Róbert, Zeneszerző, hangszerelő, zenész
Kaszás György, Upgrade, Kreatív igazgató, kommunikációtréner
Nemes Juli, Well, Kreatív igazgató
Simon Bernadett, Well, Stratégiai igazgató
Simon Attila, Café Design, Kreatív igazgató
Simon Zoltán, Café Reklám, Kreatív igazgató
Tordai Péter, Leo Burnett, Kreatív igazgató

A képzés célja kettős: egyrészt magas szakmai színvonalon, gyakorlati példákkal, esettanulmányokkal és feladatokkal kívánják segíteni a hallgatót abban, hogy ne csak megértse, de alkalmazni is tudja az ismereteket. Másrészt, az ügynökségek és megbízóik számára, megfelelően képzett, a reklámkészítést és az ügynökségi munkafolyamatokat átlátó munkavállalókat kívánnak képezni.

A szombati képzési napoknak köszönhetően a mesterkurzus felsőoktatási tanulmányok, vagy munka mellett is végezhető. A két modulból felépülő képzés elvégzésével a sikeresen vizsgázó hallgató államilag elismert tanúsítványt kap. A szakmai ismeretekkel és komoly kapcsolati tőkével felvértezve pedig nagy eséllyel pályázhatja meg az áhított pozíciót.

Kulcsszavak: oktatás reklám marketing

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

TECHXPO 2024: Már közel 360 ezren töltötték le a Digitális Állampolgár mobilalkalmazást

Megnyitotta kapuit a TECHXPO 2024, Közép-Európa legnagyobb tech csúcstalálkozója Budapesten. A négynapos rendezvény fajsúlyos nemzetközi konferenciaprogrammal indult, melynek nyitóelőadását Rogán Antal, a Miniszterelnöki Kabinetirodát vezető miniszter tartotta a Digitális Állampolgárság témájában. Előadott még a konferencián többek között Gerd Leonhard, a világ TOP 10 jövőkutatóinak egyike, Hong-Eng Koh, a Huawei Technologies globális közszolgálati iparági vezető kutatója, illetve Bojár Gábor, a Graphisoft alapítója is.

2024. november 22. 19:55

A Tenstorrenttel közösen fejleszti mesterségesintelligencia-megoldásait az LG

Az LG Electronics (LG) és a Tenstorrent bejelentette, hogy kibővítették együttműködésüket, amelynek célja a globális piacra szánt SoC-k, (System-on-Chips, azaz egylapkás rendszerek) fejlesztése. A partnerség révén az LG célja, hogy tovább bővítse a termékeihez és szolgáltatásaihoz használt AI-chipek tervezésében és fejlesztésében rejlő lehetőségeket. A vállalat elkötelezett az AI-alapú innovációk előmozdítása mellett, különösen a háztartási készülékek, az okosotthon-megoldások, valamint a jövőbeli mobilitási és kereskedelmi fejlesztésének területén.

2024. november 22. 18:14

Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat

Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.

2024. november 22. 14:58

A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán

A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.

2024. november 22. 13:17

Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz

Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére. 

2024. november 22. 11:39

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36