Globális arculatfrissítés a Verbatimnál
Felhasználóbarát csomagolás segít az eligazodásban
2007 júliusával a Verbatim termékei globálisan egységes csomagolással jelennek meg a világ piacain. Az új, egységesített designnal a cég a vásárlói eligazodását kívánja erősíteni. „A globalizáció és a mobilitás növekedése egyre inkább szükségessé teszi az országhatárokon átnyúló, egységes kommunikációt. A csomagolás designja nagyon fontos szerepet játszik, minthogy a vásárló erről azonnal felismeri a terméket és annak gyártóját” – magyarázta Rüdiger Theobald, a Verbatim EUMEA üzletfejlesztési és marketingmenedzsere.
Az új egységes márkázás központi eleme az új színkódrendszer. A különböző csomagolási színeknek köszönhetően a vásárló gyorsan és könnyen azonosítani tudja a terméket, illetve gond nélkül különbséget tud tenni a különböző tárolókapacitások, DVD és CD formátumok, illetve USB eszközök és flash memóriakártyák között. „A csomagolás színének köszönhetően minden termék könnyen azonosítható lesz. Az új design mindemellett láthatóbbá, könnyebben felismerhetővé teszi magát a márkajelzést is” – tette hozzá Theobald.
A jövőben az új arculathoz igazodik majd a website mellett minden a terjesztők által használt POS anyag, stand és polcrendszer is. „Az új rendszerrel alkalmunk nyílik az eladás növelésére a kiskereskedelmi szegmensben, továbbá az egységes sémával világszerte jobban tükrözik majd termékeink minőségét” – mondta még el az üzletfejlesztési menedzser.