A Google nem ad el több videót
A keresőóriás még 2006 elején kezdett bele a videók árusításába és kölcsönzésébe, ám az elmúlt valamivel több mint másfél év nem hozta meg azt a sikert, amit reméltek, ezért most a cég felhagy ezzel a szolgáltatással. Elemzők szerint a Google azért szánta el magát erre a lépésre, mert nemrég felvásárolták az egyik legismertebb videómegosztó portált, a YouTube-ot, és a két hasonló profilú ajánlat közül inkább a népszerűbbikre koncentrálnak ezentúl. A vállalat most annak a lehetőségeit vizsgálja, hogy miként tudnák integrálni a szponzorált hirdetéseket a YouTube-klipekbe. A keresőóriás bevételének a 98%-a reklámokból származik, ezért a jövőben is ezt az irányvonalat akarják követni.
Ha viszont a dolgok mélyére nézünk, s megvizsgáljuk, miért is nem volt jövedelmező a Google Video, akkor láthatjuk, hogy a magas értékesítési árak riasztották el az internetezőket, mivel volt, hogy egy-egy videóért 20 dollárt kellett fizetniük a vásárlóknak.
Internet ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Digitális Sötétség: Mianmarban a telekommunikáció is összeomlott
Kamu vállalkozások a Google térképeken
A Google jogi lépéseket tett olyan csalók ellen, akik több mint 10 000 hamis vállalkozást regisztráltak a Google Maps szolgáltatásban, megtévesztve ezzel a felhasználókat és károsítva a valódi vállalkozásokat.
Adatok, adatbázisok a háborús bűnökről
A háborús bűncselekmények bizonyítékainak megőrzése és kezelése kulcsfontosságú az igazságszolgáltatás számára, különösen az olyan konfliktusok esetében, mint az Ukrajnában zajló háború. Az Eurojust, az Európai Unió igazságügyi együttműködési ügynöksége, jelentős lépéseket tett ezen bizonyítékok összegyűjtése és megőrzése érdekében, ugyanakkor szükség lenne a közösségi platformok törölt adataira is.
Miért fontosak a komplex grafikai megoldások?
Minden cég azt szeretné, hogy vonzó márka legyen a közönség számára. Ehhez mindenképp kell egy kiemelkedő, emlékezetes arculat. Az ideális design nem csupán versenyelőny, hanem egyfajta felhasználói élmény, bármi is legyen a portéka.
Lesz-e magyar Oscar? (A filmipar és a technológia)
Március 2-án a világ szeme ismét Hollywoodra szegeződik, aki akarja, akár élőben is nézheti a 2025-ös Oscar-gálát. Az idei esemény különösen izgalmas az informatikai és technológiai vonatkozások miatt, hiszen a filmipar egyre inkább a digitális világ eszközeire támaszkodik. Több jelölt is kiemelkedő technológiai megoldásokat vonultat fel, és az Akadémia már előre kihirdette azokat az innovációkat, amelyek idén technikai Oscar-díjat érdemeltek.
UPDATE: Korábbi hírünket aktualéizáltuk a Mediator sajtóanyagával, amely az esélyeket latolgatja, beleértve a magyar Oscar esélyét is.